Ο Sebastian Vettel κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο grand prix του Μονακό την Κυριακή, το καλύτερο αποτέλεσμα αυτής της σεζόν για τον ίδιο και την Ferrari, καθώς κεφαλαιοποίησε τα προβλήματα για τους γύρω του.
Ο Vettel ξεκίνησε τον αγώνα του Μονακό από την τέταρτη θέση και δεν μπόρεσε να κερδίσει κάποια θέση στην εκκίνηση.
Βρισκόμενος πίσω από τις δύο Mercedes και τον Max Verstappen, είδε την πρώτη του ευκαιρία να ανέβει όταν οι τέσσερις πρώτοι μπήκαν για αλλαγή ελαστικών υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, το οποίο ήταν στην πίστα λόγω του κλαταρίσματος του Charles Leclerc και των σχετικών θραυσμάτων.
Αλλά ενώ η Ferrari έκανε ένα καλό pit stop, η Red Bull ήταν καλύτερη που σήμαινε ότι ο Verstappen όχι μόνο έμεινε μπροστά από τον Vettel, αλλά προσπέρασε και τον Valtteri Bottas.
Αυτό, όμως, πρόσθεσε κάτι στο δράμα, καθώς οι Verstappen και Bottas είχαν επαφή και ο Ολλανδός έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για μη ασφαλή απελευθέρωση ενώ ο Bottas αναγκάστηκε να σταματήσει πάλι καθώς για την W10 υπήρχε φόβος κλαταρίσματος.
Η ατυχία του Φινλανδού ανέβασε το Vettel τρίτο, ενώ η ποινή του Verstappen σήμαινε ότι ενώ ο Ολλανδός τερμάτισε μπροστά από τον Vettel, ο οδηγός της Ferrari ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
“Προφανώς ήταν ένας σκληρός αγώνας για να διαχειριστείς”, εξήγησε μετά από το Grand Prix. “Στο Μονακό μπορεί πάντα να συμβεί κάτι και σήμερα κάτι συνέβη.
“Νόμιζα ότι είχαμε ένα καλό stop, αλλά ο Max πρέπει να είχε ένα απίστευτο και προφανώς ακούμπησαν στο pit lane.
“Οπότε σκέφτηκα ότι ήταν καλό για μένα και θα μπορούσαμε να ωφεληθούμε από το κλατάρισμα του Valtteri που ήταν κρίμα γι’ αυτόν.
“Από εκεί και πέρα προσπαθήσαμε να μείνουμε κοντά για να ασκήσουμε πίεση.
“Με την ποινή του Max, προσπαθήσαμε να είμαστε πάντα εντός εμβέλειας (5 δευτερολέπτων).”
Όπως και οι αντίπαλοί του, ο Vettel είχε επίσης μερικά ζητήματα με τα ελαστικά προς το τέλος του grand prix, αποκαλύπτοντας ότι τα Pirelli του “υπερθερμαίνονταν”, κάτι που τον κράτησε πίσω.
“Δυσκολεύτηκα λίγο προς το τέλος του αγώνα, ήθελα να ασκήσω κάποια πίεση, αλλά δυσκολευόμουν με τα πίσω ελαστικά.
“Πιστεύω ότι δεν είχα ιδιαίτερο graining, νομίζω ότι ο Lewis και ο Max ήταν σε χειρότερη θέση με τη διαχείριση των ελαστικών τους αλλά τα δικά μου υπερθερμαίνονταν.
“Ήταν λίγο δύσκολο αλλά ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για εμάς, εξαιρετικό για την ομάδα.
“Ωστόσο γνωρίζουμε ότι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε ακόμα αρκετά γρήγοροι σε σύγκριση με αυτούς (της Mercedes), οπότε πολλή δουλειά.”
Η νίκη του Hamilton στο Πριγκιπάτο ήταν η τέταρτη της σεζόν και της Mercedes η έκτη διαδοχική.
“Συγχαρητήρια στον Lewis”, πρόσθεσε ο Vettel
Ο Vettel επίσης, απότισε φόρο τιμής στον Niki Lauda, καθώς ο Αυστριακός τιμήθηκε στο grid πριν από την έναρξη του αγώνα της Κυριακής.
Ο Lauda πέθανε τη Δευτέρα, εξ αιτίας της επιβαρυμένης του υγείας.
“Σχετικά με την Niki, ήταν καλό… θα ήταν ευτυχής σήμερα”, δήλωσε ο Vettel.
“Σίγουρα θα μας λείψει. Ήταν ένα είδωλο στο παρελθόν και θα είναι στο μέλλον.
“Οι σκέψεις μου είναι στην οικογένειά του και σε αυτόν.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!