Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας των οδηγών, Lewis Hamilton, βρέθηκε στην πρώτη θέση των χρονομέτρων κατά την εναρκτήρια περίοδο δοκιμών για το GP του Μονακό, πετυχαίνοντας καλύτερο χρόνο από τον δεύτερο, Max Verstappen, κατά 0.059 δευτερόλεπτα.
Οι Hamilton και Bottas πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος του P1 διατηρώντας τις θέσεις 1-2 στην κατάταξη για τη Mercedes, πριν ο Verstappen χωθεί ανάμεσα στο οδηγικό δίδυμο των ασημί βελών με χρόνο που πέτυχε με την RB15 του στο δεύτερο μισό της διαδικασίας.
Μέσα στο πρώτο μισάωρο της διαδικασίας οι χρόνοι των οδηγών κατέβαιναν συνεχώς, με τους οδηγούς να εγκλιματίζονται σε αυτή την ιδιαίτερη πίστα, με τη Mercedes γρήγορα να βρίσκεται στην κορυφή με τους δύο της οδηγούς, πετυχαίνοντας το 1-2 μετά τις πρώτες προσπάθειες. Και ενώ οι Hamilton και Bottas βρίσκονταν πολύ κοντά μεταξύ τους εκείνη τη στιγμή, με τη Ferrari του Leclerc να βρίσκεται μόλις ένα δέκατο πίσω τους, ο Hamilton βγήκε και πάλι από τα pit του με τα ίδια ελαστικά που είχε και πριν με τη μαλακή γόμα και κατέβασε περαιτέρω τον χρόνο του, πετυχαίνοντας επίδοση στο 1:12.932.
Έπειτα οι Bottas, Leclerc και Vettel, με φρέσκα ελαστικά μαλακής γόμας, κατέβασαν τον χρόνο του εν ενεργεία πρωταθλητή, με τον Hamilton να απαντά όμως, καθώς έβαλε και ο ίδιος φρέσκο σετ ελαστικών και ξαναπήρε το προβάδισμα. Ένα προβάδισμα που άλλαζε συνέχεια χέρια μεταξύ του Βρετανού και του ομόσταβλού του, πριν ο Hamilton κάνει χρόνο 1:12.106.
Στη συνέχεια, οι Ferrari και Mercedes επικεντρώθηκαν σε συνθήκες αγώνα, επιλέγοντας να κάνουν πολλούς γύρους της πίστας, κάτι που σήμαινε πως ο χρόνος του Hamilton παρέμεινε ο κορυφαίος, ωστόσο ο Bottas, που μέχρι τότε ήταν πίσω από τον teammate του μόνο κατά 0.072 δευτερόλεπτα, δεν κράτησε τον δεύτερο χρόνο, ο οποίος πήγε στον Max Verstappen. Ο Ολλανδός, που αρχικά έκανε λάθος στη Mirabeau και βγήκε εκτός στην οδό διαφυγής, επέστρεψε και πάλι με τη βοήθεια των ανθρώπων ασφαλείας της πίστας, καταφέρνοντας στη συνέχεια να ανεβάσει πολύ το ρυθμό του και εν τέλει να βρεθεί δεύτερος, μόλις 0.059 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βρετανό πεντάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο τοπικός ήρωας, Charles Leclerc, ολοκλήρωσε τη διαδικασία, ως ο γρηγορότερος από τους οδηγούς της Ferrari, 0.361 δευτερόλεπτα μακριά από τον πρώτο χρόνο, αλλά πάνω από 3 δέκατα μπροστά από τον Sebastian Vettel. Ο Pierre Gasly, ο οποίος τελευταία στιγμή κυριολεκτικά απέφυγε τη σύγκρουση με τα προστατευτικά όταν είχε γλίστρημα στη στροφή της πισίνας, πέτυχε τον 6ο χρόνο, 10 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, με τον χρόνο του να απέχει ένα δευτερόλεπτο από τον Max Verstappen.
Ο καλύτερος των υπολοίπων ήταν ο Nico Hulkenberg, με τον teammate του, Daniel Ricciardo να τερματίζει 11ος. Η Haas είχε προβλήματα στο P1 με την τηλεμετρία και την ενδοεπικοινωνία, κάτι που ανάγκασε την ομάδα να ζητήσει από τη FIA να βγάλει μαύρη σημαία για τους οδηγούς της στην εναρκτήρια προσπάθειά τους. Ωστόσο, τόσο ο Grosjean όσο και ο Magnussen βγήκαν ξανά στην πίστα στα τελευταία 20 λεπτά της διαδικασίας, με τον Δανό να βρίσκεται μόλις 0.005 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hulkenberg, ενώ ο Romain Grosjean ήταν δέκατος, πίσω από την Alfa Romeo του Kimi Räikkönen.
Η Toro Rosso ήταν η μόνη ομάδα που χρησιμοποίησε τη μέση γόμα στο δεύτερο μισό του P1, με τον Daniil Kvyat να πετυχαίνει τον 13ο χρόνο, μπροστά από τον ομόσταβλό του Alexander Albon, ο οποίος ήταν 14ος. Η Racing Point επικεντρώθηκε πολύ στη σκληρή γόμα, αργά μέσα στη διαδικασία, με τον Sergio Perez να ξεπερνάει τον χρόνο του Lance Stroll και να πετυχαίνει τον 16ο χρόνο.
Η Williams είδε τον George Russell να βρίσκεται πιο ψηλά από τον Robert Kubica, με τον 17ο χρόνο, 4 δέκατα μπροστά από τον Πολωνό. Η προσπάθεια του Kubica στο P1 διακόπηκε νωρίτερα καθώς είχε ατύχημα 30 λεπτά πριν τη λήξη. Συγκεκριμένα, στη στροφή Casino είχε επαφή του εμπρός φτερού του με την μπαριέρες, έτσι γύρισε στα pit, όμως από εκείνη τη στιγμή δεν ξαναβγήκε στην πίστα.
Τέλος, η McLaren περιορίστηκε μόνο με ένα μονοθέσιο για το P1, καθώς ο Carlos Sainz έμεινε καθηλωμένος στα pit με πρόβλημα στα ηλεκτρονικά του μονοθεσίου. Ο teammate του, Lando Norris, πέτυχε τον 15ο χρόνο.
Αναλυτικά η κατάταξη του P1 παρατίθεται παρακάτω:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!