Ο Carlos Sainz Jr δήλωσε πως οι δυσκολίες που αντιμετώπιζε η McLaren στο τελευταίο κομμάτι της πίστας στη Βαρκελώνη, το οποίο στη μορφή του είναι πολύ σχετικό με τη χάραξη της πίστας του Μονακό, προήλθαν από ένα πρόβλημα το οποίο προέκυψε και στις δοκιμές.
Η McLaren ήλπιζε πως μια σειρά αναβαθμίσεων που είχε φέρει στην Ισπανία θα την τοποθετούσε στην κορυφή της σκληρής μάχης των ομάδων που βρίσκονται στη μέση του grid, αλλά ούτε ο Carlos Sainz ούτε ο ομόσταβλός του, Lando Norris, δεν κατάφεραν να περάσουν στο Q3 στις κατατακτήριες.
Γρήγορα pitstop καθώς και μια καλή στρατηγική στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα μετά και από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας βοήθησαν τον Ισπανό οδηγό να πάρει την 8η θέση εν τέλει, ωστόσο η ομάδα παρέμενε προβληματισμένη σχετικά με την κακή της απόδοση στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, κάτι που αποτελεί συχνά καλή ένδειξη για το πως θα είναι το μονοθέσιο στο Μονακό.
Αλλά οι ανησυχίες της ομάδας για το Μονακό κατευνάστηκαν ύστερα από ανακαλύψεις που έκανε στις δοκιμές που έγιναν στη Βαρκελώνη μετά το GP. “Στη Βαρκελώνη μάθαμε πολλά από τις δοκιμές”, δήλωσε ο Sainz. “Προφανώς αναλύσαμε το τι συνέβη στις κατατακτήριες και τον αγώνα και κατανοήσαμε ειδικά για τη δική μας περίπτωση το γιατί χάναμε πολύ σε απόδοση στο τελευταίο κομμάτι. Βρήκαμε ένα θέμα, βρήκαμε το πρόβλημα και ελπίζουμε πως θα μας ανεβάσει τη διάθεση εδώ στο Μονακό γνωρίζοντας πως στη Βαρκελώνη το μονοθέσιο δεν απέδιδε στο 100%”.
Δεχόμενος πίεση να απαντήσει αν το πρόβλημα ήταν απόρροια κακού στησίματος του μονοθεσίου ή κάποιου σπασμένου εξαρτήματος, ο Sainz δεν θέλησε να δώσει λεπτομέρειες. “Δεν μπορώ να δώσω πολλές λεπτομέρειες. Υπήρχε κάτι που δε δούλευε όπως θα έπρεπε”.
Η ανακάλυψη του προβλήματος του ισπανικού GP έχει δώσει ελπίδες στον Sainz για τις προοπτικές του μονοθεσίου στο Μονακό αν και παραδέχτηκε πως είναι δύσκολο να προβλεφθεί η απόδοση του λόγω και της μη σταθερής πορείας της ομάδας μέχρι τώρα μέσα στη σεζόν. “Είναι άλλη μια πίστα που έχει αποδειχθεί καλή για εμένα και στο παρελθόν”, δήλωσε ο Sainz, ο οποίος μέχρι τώρα έχει πετύχει βαθμούς σε κάθε του αγώνα εδώ, συμπεριλαμβανόμενης μιας 10ης θέσης με την Toro Rosso πίσω στο 2015, στην πρώτη του χρονιά στη F1 όπου είχε ξεκινήσει μάλιστα 20ος στον αγώνα και μιας 6ης θέσης στις κατατακτήριες και στον αγώνα, δύο χρόνια μετά. “Υπάρχει μια κάποια ασάφεια φέτος, περισσότερο από άλλες χρονιές, λόγω των πολύ μικρών διαφορών των ομάδων στη μέση του grid και των διακυμάνσεων στην απόδοση που είχαμε από την Κίνα στο Αζερμπαϊτζάν και μετά στη Βαρκελώνη. Μέχρι τώρα δεν υπάρχει καμία ομάδα που να κυριαρχεί ξεκάθαρα στο μέσον του grid, κάτι που μας κάνει να αναρωτιόμαστε για το τι θα γίνει στο Μονακό. Ήμασταν μέχρι τώρα σταθεροί, έχουμε κάποιες καλές Κυριακές τώρα τελευταία και ελπίζουμε πως μπορούμε αυτό να το συνεχίσουμε”.
“Οι χαμηλές ταχύτητες δεν είναι το δυνατό σημείο μας μέσα στη σεζόν μέχρι στιγμής, έτσι τότε θα μπορούσατε να πείτε ‘γιατί ήσασταν δυνατοί στο Μπαχρέιν;’. Στο Μπαχρέιν υπήρχαν πολλές μεγάλες ευθείες και φουρκέτες στις οποίες ξέρουμε πως είμαστε καλοί. Αλλά οι διαδοχικές στροφές με χαμηλές ταχύτητες δεν είναι το δυνατό μας σημείο. Βλέπετε, στην Κίνα όπου υπάρχουν μεγάλες στροφές, δεν ήμασταν στα καλύτερά μας. Γι’ αυτό και το Μονακό αποτελεί ένα ερωτηματικό για εμάς. Έχει μικρές στροφές στην κόψη του ξυραφιού, ωστόσο είναι μικρών ταχυτήτων, γι’ αυτό δε γνωρίζουμε εάν το μονοθέσιο θα συμπεριφερθεί όπως στο Μπαχρέιν ή το τελευταίο κομμάτι στη Βαρκελώνη. Αυτό αποτελεί μεγάλο ερωτηματικό για εμάς και ελπίζουμε να γνωρίζουμε την Πέμπτη. Στο P2. Τότε θα αρχίσω να ξέρω για το που κοιτάμε μέσα στον αγώνα”, συμπλήρωσε ο Ισπανός οδηγός της ομάδας του Woking.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!