Η Red Bull απέρριψε τον αεραγωγό στη μύτη του εμπρός φτερού της για τον αγώνα του Μονακό, ερχόμενη στο πριγκιπάτο την Τετάρτη με ένα πιο συμβατικό σχέδιο και με κάποιες αναβαθμίσεις στο πάτωμα του μονοθεσίου.
Αυτή η διαμόρφωση πρωτοεμφανίστηκε στην RB13 το 2017 και έδειχνε πως είχε γίνει προκειμένου το μονοθέσιο να πληρεί τα πρότυπα ασφαλείας της FIA για τη σύγκρουση του εμπρός μέρους παράλληλα με το να απομακρύνει περιοχές υψηλής πίεσης που δημιουργούνται πίσω από το εμπρός φτερό καθώς η ροή του αέρα ξεκινά να αποκολλάται εκεί.
Έχοντας χρησιμοποιήσει αυτή τη διαμόρφωση από τότε, η Red Bull έρχεται τώρα στο Μονακό με ένα κανονικό σχέδιο “μύτης” στο εμπρός φτερό της, αρκετά ίδιο με αυτό που χρησιμοποίησε πίσω στο 2016.
Ενώ ο λόγος που η ομάδα επέστρεψε σε αυτή την σχεδιαστική επιλογή δεν είναι ξεκάθαρος, θα μπορούσε να υποτεθεί πως η προηγούμενη διαμόρφωση με τον αγωγό περιέκοπτε περιοχές χαμηλής πίεσης από κάτω της καθώς αέρας από το περιβάλλον περνούσε από μέσα της, κάτι που συνεισέφερε σε ένα βαθμό άνωσης. Γύρω από το Μονακό, όπου η κάθετη δύναμη και ο έλεγχος του εμπρός μέρους του μονοθεσίου είναι υψίστης σημασίας, το να καταργηθούν οποιεσδήποτε έγνοιες όσον αφορά την άνωση θα μπορούσε να βοηθήσει τους οδηγούς στο να χειριστούν καλύτερα το μονοθέσιο μέσα στους δρόμους του πριγκιπάτου.
Αυτή η αλλαγή συνδυάστηκε επίσης με άλλης διαμόρφωσης φτερό, το οποίο θυμίζει περισσότερο το φτερό που είχε η ομάδα στην αρχή της σεζόν. Συγκεκριμένα, το μεσαίο στοιχείο δεν περιλαμβάνει πλέον διαχωρισμό της ροής και επιτρέπει έτσι στην ομάδα να κάμπτει περισσότερο το επάνω στοιχείο. Αυτή η επιλογή δείχνει μια επιθυμία της ομάδας να βρει περισσότερη κάθετη δύναμη στο εσωτερικό τμήμα με το να κάνει καλύτερη την απόκριση του εμπρός μέρους του μονοθεσίου.
Επιπλέον, η Red Bull τοποθέτησε μια τετράδα μικρών πτερυγίων στην κορυφή του πατώματος, ακριβώς δίπλα από το κόψιμο του πλαϊνού του μονοθεσίου. Στην εικόνα από κάτω είναι εμφανής αυτή η διαμόρφωση, όπως επίσης και η πληθώρα στοιχείων στο πλάι του μονοθεσίου, σε μια προσπάθεια της ομάδας να εκτρέψει τη ροή του αέρα προς τα έξω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!