Οι ομάδες που συνεργάζονται με τη Ferrari όσον αφορά την προμήθεια κινητήρα, η Haas και η Alfa Romeo, επέλεξαν να μεταβούν στον κινητήρα Spec 2 της Ιταλικής ομάδας για το Grand Prix του Μονακό. Οι Ιταλοί επίσπευσαν τη χρήση της αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος στο Ισπανικό Grand Prix με την ελπίδα να απέδιδε καλύτερα στα μονοθέσιά της. Ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto δήλωσε στην Ισπανία ότι η κίνηση αυτή, η οποία είχε σχεδιαστεί αρχικά για το καναδικό GP, δεν ήταν εύκολη.
“Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια και όχι απλή και προφανής“, εξήγησε. “Το να εισάγουμε τον κινητήρα ήταν τότε μια απόφαση της τελευταίας στιγμής. Μόλις ολοκληρώσαμε την όλη διαδικασία πιστοποίησης τις τελευταίες μέρες, το κάναμε γιατί είμαστε πεπεισμένοι ότι θα μπορούσε να είναι σημαντικό και εδώ, ίσως και στους επόμενους αγώνες – ίσως ακόμη και στο Μονακό”. Η Ferrari ήταν η μόνη που χρησιμοποίησε την αναβαθμισμένη μονάδα κινητήρα στη Βαρκελώνη, όμως τόσο η Haas όσο και η Alfa Romeo έχουν επιβεβαιώσει ότι θα χρησιμοποιήσουν τη νέα μονάδα ισχύος στο Monte Carlo.
Παρ’όλο που η στενή και με πολλές στροφές πίστα δεν ευνοεί και δε θα παίξουν ιδιαίτερο ρόλο κάποια μικρά βήματα αύξησης ισχύος, η κατανόηση της χαρτογράφησης θα είναι σημαντική για τον επόμενο αγώνα στον Καναδά, στον οποίο η μέγιστη ισχύς του κινητήρα είναι απαραίτητη. Ο αρχηγός της Haas, Gunther Steiner, δήλωσε: “Δεν ξέρω ακριβώς πόση είναι η διαφορά στην ισχύ, και πόσο καλύτερη είναι η οδηγικότητα. Αλλά έχει να κάνει με τη διαχείριση ενέργειας και άλλα συναφή στοιχεία, και δεν γνωρίζω τις χαρτογραφήσεις (κινητήρα). Αλλά σίγουρα δε μπορεί να είναι χειρότερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!