Η Ferrari έχει ξεκινήσει την “αξιολόγηση νέων προσεγγίσεων” για το μονοθέσιό της αφότου αποφάνθηκε πως το σύνολο των “μηχανολογικών και αεροδυναμικών ρυθμίσεων” έπρεπε να αξιοποιεί καλύτερα τα φετινά ελαστικά της Pirelli.
Στον απόηχο της κυμαινόμενης απόδοσης του μονοθεσίου της και των πέντε διαδοχικών 1-2 της Mercedes, η Ferrari διεξήγαγε λεπτομερή ανάλυση των προβλημάτων της SF90 ώστε να εξάγει το μέγιστο από το μονοθέσιο. Ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto παραδέχτηκε μετά το Grand Prix της Ισπανίας πως η Ferrari έπρεπε να αποσαφηνίσει εάν η φιλοσοφία του μονοθεσίου του 2019 ήταν λάθος. Το φετινό μονοθέσιο θέτει σε προτεραιότητα τη διαχείριση του βρώμικου αέρα και τη βελτίωση της αεροδυναμικής αποτελεσματικότητας ενώ αντίθετα η Mercedes επέλεξε μια λύση μεγάλης κάθετης δύναμης.
Η ομάδα του Maranello θα φέρει στο Μονακό κάποιες αναβαθμίσεις αλλά ήδη “γίνεται δουλειά για την αξιολόγηση νέων προσεγγίσεων” για το μέλλον. Ο Binotto δήλωσε πως η δουλειά που διεκπεραιώθηκε στις δοκιμές στη Βαρκελώνη μετά το GP, όπου η Ferrari δοκίμασε μια σειρά από αλλαγές στο στήσιμο του μονοθεσίου, κατέστησε ξεκάθαρο πως τα φετινά ελαστικά της Pirelli με το μικρότερο πάχος γόμας αποτελούν σημαντικό παράγοντα.
“Στις δοκιμές της προηγούμενης εβδομάδας στη Βαρκελώνη καθώς και στην ανάλυση των δεδομένων που έγινε στο Maranello έγινε απόλυτα ξεκάθαρο πως τα φετινά ελαστικά, τα οποία είναι πολύ διαφορετικά από τα περσινά, απαιτούν διαφορετικές μηχανολογικές και αεροδυναμικές ρυθμίσεις ώστε να λειτουργήσουν σωστά. Ήδη δουλεύουμε στο εργοστάσιο πάνω στην εκτίμηση νέων προσεγγίσεων, όπως επίσης πάνω στο να φέρουμε αρχικά κάποιες αναβαθμίσεις”, δήλωσε ο Binotto.
Η Ferrari έκανε μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιό της μέσα στο Σαββατοκύριακο του Grand Prix της Ισπανίας, κάτι που όμως δεν είχε μεγάλη διαφορά στην απόδοση του μονοθεσίου καθώς και στις κατατακτήριες και στον αγώνα ήταν εμφανώς πίσω από τις Mercedes. Οι οδηγοί προσομοιώσεων της ομάδας για το 2018, Antonio Giovinazzi και Daniil Kvyat έχουν αντικατασταθεί αυτή τη σεζόν καθώς και οι δύο έχουν θέσεις στη Formula 1, στην Alfa Romeo και την Toro Rosso αντίστοιχα. Η αλλαγή της Ferrari στο να επιλέξει για φέτος τους Antonio Fuoco, Pascal Wehrlein και Brendon Hartley για τη θέση των οδηγών δοκιμών συνέπεσε με τις φετινές δυσκολίες της ομάδας να αποκομίσει κέρδη μετά τις δοκιμές της Παρασκευής στους αγώνες, κάτι που κατάφερνε πέρυσι.
Θα είναι ζωτικής σημασίας για τη Scuderia να κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα στο Μονακό από τις δοκιμές της Πέμπτης στις κατατακτήριες, δεδομένης και της σημασίας της θέσης πάνω στο grid στο Μονακό. “Είναι ένας πολύ διαφορετικός αγώνας, όπου τα χαρακτηριστικά της πίστας που διαμορφώνουν την κατάταξη των οδηγών μπορούν περισσότερο να μπερδευτούν αυτό το Σαββατοκύριακο. Ως συνήθως, οι κατατακτήριες θα είναι πολύ σημαντικές καθώς είναι σχεδόν αδύνατον να γίνουν προσπεράσεις”, σχολίασε επίσης ο Binotto.
Η Ferrari βρίσκεται κατά 96 βαθμούς πίσω από τις Mercedes στη μάχη του πρωταθλήματος κατασκευαστών και ο Sebastian Vettel που έχει τη μεγαλύτερη βαθμολογία από τους οδηγούς της ομάδας είναι 48 πόντους μακριά από τον Lewis Hamilton στη βαθμολογία οδηγών. Παράλληλα, την περασμένη εβδομάδα υπήρξε συνάντηση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Maranello, όπου συμμετείχε και ο πρόεδρος της εταιρείας, John Elkann. Εκτός από την υποστήριξη στον Binotto, ο οποίος έχει το ρόλο του αρχηγού της ομάδας για το 2019, έχει επίσης δηλωθεί πως ένα από τα συμπεράσματα αυτής της συνάντησης είναι το να δοθεί μεγαλύτερο μπάτζετ στο μονοθέσιο του 2019. Αυτό φημολογείται πως έγινε ώστε να μην χαθούν πόροι από τα πρώτα στάδια ανάπτυξης του μονοθεσίου του 2020.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!