Αυτό το σαββατοκύριακο στο Μονακό θα δούμε τον Kimi Raikkonen να συμμετέχει στο 300ο Grand Prix της καριέρας του και λόγω του συγκεκριμένου εορτασμού θα γυρίσουμε τα ρολόγια πίσω στην πρώτη φορά που οδήγησε ένα μονοθέσιο της F1, μιλώντας με μάρτυρες που τον είδαν στο πρώτο του δοκιμαστικό που έτυχε να βρεθεί πρόσωπο με πρόσωπο με τον μύθο της Formula 1 και που άλλαξε τη ζωή του Raikkonen για πάντα…
Ήταν μια φθινοπωρινή μέρα στο Mugello, μία απαιτητική πίστα μεγάλης ταχύτητας, η οποία βρίσκεται στη βόρεια Τοσκάνη και άλλοτε ήταν το αγαπημένο σιρκουίτ των ομάδων της F1 για δοκιμές. Η χρονιά ήταν το 2000 και θα πραγματοποιούταν μια δοκιμή τριών ημερών τον Σεπτέμβριο, για όσους ήθελαν να κάνουν κάποιες δοκιμές εξέλιξης, ξεκινώντας δύο ημέρες μετά το Ιταλικό Grand Prix στη Monza. Οι Ferrari, McLaren και Sauber επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν την εν λόγω πίστα. Για τους αντιπάλους του τίτλου “Ferrari και McLaren”, η δοκιμή ήταν χρήσιμη για τη συγκέντρωση δεδομένων και τη δοκιμή νέων μερών για τους επερχόμενους αγώνες. Για την Sauber, ήταν η ευκαιρία για να λάμψει ένα αστέρι.
Ο Kimi Raikkonen, ένας νεαρός 20 ετών από το Espoo, την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Φινλανδίας, με μόλις 23 αγώνες σε πίστες ταχύτητας, πετούσε προς την Ιταλία για να πάρει την πρώτη του γεύση μέσα σε μονοθέσιο Formula 1. Τα αγγλικά ήταν περιορισμένα. Η προσέγγισή του ήταν να παραμένει αμίλητος και να αφήσει την οδήγησή του να μιλήσει. Ήταν τόσο μικρός, πού στη Sauber έπρεπε να στείλουν έναν μηχανικό για να τον πάρει από το αεροδρόμιο, καθώς δεν ήταν ακόμη νόμιμος για να οδηγήσει στην Ιταλία. Παρ ‘όλα αυτά, οι μάνατζερ του David και Steve Robertson είχαν πείσει τον ιδρυτή και τον ιδιοκτήτη της ομάδας Peter Sauber για να δώσουν στο αγόρι μία ευκαιρία να δοκιμαστεί. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, ο Φινλανδός συγκλόνισε όχι μόνο την ομάδα της Sauber, αλλά και τον τότε πέντε φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Michael Schumacher.
Πώς συνέβη;
Οι Robertsons ήξεραν ότι είχαν ένα ταλέντο στα χέρια τους, έτσι ήρθαν σε επαφή με αρκετές ομάδες της F1, μία από τις οποίες ήταν η Sauber. Ο David Robertson κάλεσε τον Peter Sauber και έκανε την πρώτη κίνηση. Αποδείχθηκε αρκετά πειστικός ώστε ο ιδρυτής της ομάδας να συμφωνήσει σε μια προσωπική συνάντηση.
Peter Sauber, επικεφαλής της ομάδας: “Είχα μια συνάντηση με τον David στο Ουγγρικό Grand Prix στις 12 Αυγούστου 2000 και μου μίλησε με πολύ ενθουσιασμό για τον Kimi. Τον συνάντησα για πρώτη φορά στις δοκιμές στο Mugello. Έμεινα αρκετή ώρα έκπληκτος που συμφώνησα με αυτό το τεστ, διότι μια διεξαγωγή δοκιμαστικών τριών ημερών είναι πολύ δαπανηρή. Προφανώς ο David κατάφερε να με επηρεάσει με τον ενθουσιασμό του”.
Willy Rampf, τεχνικός διευθυντής: “Εσωτερικά, η ομάδα πίεζε για να παραστεί στις δοκιμές με ένα από τα μονοθέσια μας, έτσι ήμασταν ενθουσιασμένοι που ο Kimi θα είχε την ευκαιρία και με αυτόν τον τρόπο υποστηρίξαμε τον Kimi για να δοκιμάσουμε το μονοθέσιο μας”.
Ο Steve Robertson, μάνατζερ του Raikkonen: “Ο πατέρας μου, μου περιέγραψε τα γεγονότα εξηγώντας τι είχε κάνει αυτό το παιδί σε σύντομο χρονικό διάστημα στη Formula Renault. Κερδίζει το 80% των αγώνων και όχι μόνο κερδίζει, κερδίζει με κάποια τεράστια διαφορά. Αυτό ήταν που κέντρισε το ενδιαφέρον του Peter Sauber. Ήταν ένας γνήσιος οδηγός που το έλεγε η καρδιά του. Ο Steve προσπάθησε να τον πείσει ότι αν δεν πάρει αυτή τη χρονιά τον Kimi, δεν θα τον έβλεπε ξανά καθώς θα τον άρπαζε σίγουρα μια μεγάλη ομάδα”.
Jacky Eeckelaert, μηχανικός αγώνων: “Είναι εκπληκτικό να σκεφτόμαστε ότι δώδεκα μήνες πριν δοκιμάσουμε τον Kimi, ήταν οδηγός στα καρτ. Γι ‘αυτό το λόγο ήταν λίγο ιδιαίτερο αυτό που συνέβαινε, φυσικά. Είχα ενημερωθεί από ανθρώπους από τον επαγγελματικό κόσμο του καρτ ότι ήταν κάτι εξαιρετικό. Γι ‘αυτό ο Peter συμφώνησε να τον δοκιμάσει. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα σε αυτές τις δοκιμές, έφτασε τον ρυθμό που είχαν τα τότε μονοθέσια της Formula 1. Σε εκείνη την εποχή ήταν περισσότερη ιπποδύναμη και πολλή κάθετη δύναμη, έτσι δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα”.
Κρατώντας αυτό το μυστικό
Φυσικά, ο Peter Sauber ήθελε να κρατήσει αυτές τις δοκιμές του Raikkonen μυστικές για να αποφύγει την απειλή μιας αντίπαλης ομάδας να εκδηλώσει οποιοδήποτε ενδιαφέρον, ιδιαίτερα επειδή δεν είχε ακόμα συμβόλαιο. Προφανώς, η Ferrari και η McLaren ήταν παρόντες κατά τη δοκιμή, αλλά ο Sauber εξασφάλισε ότι δεν θα υπήρχαν τυμπανοκρουσίες. Τα σχέδια τους κρατήθηκαν μυστικά και μάλιστα ακόμη και μέσα στην ομάδα, ανέφεραν μόνο για ένα τεστ εξέλιξης με τον Raikkonen για όσους είχαν ακούσει κάτι.
Willy Rampf: “Δεν είχαμε πει σε όλους τι κάναμε με τον Kimi. Μέσα στην ομάδα, όσοι γνωρίζαμε ξέραμε ότι ήταν ξεχωριστός. Έπρεπε να βρούμε ένα όνομα για τον οδηγό για να κρατήσουμε την ταυτότητά του μυστική. Δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτός είναι ο Kimi Raikkonen, όταν τον αναφέρουμε για πράγματα όπως η προσαρμογή του καθίσματος, γι ‘αυτό τον ονομάσαμε «Εσκιμώο»”.
Sergio Rinland, επικεφαλής σχεδιαστής: “Ο Peter ονόμασε τον Kimi ο Εσκιμώο. Δεν τον αποκαλούσε Iceman που αυτό βγήκε μεταγενέστερα. Γιατί ονομάστηκε Εσκιμώος; Επειδή ο χορηγός που πλήρωσε για τη δοκιμή του ήταν ένας κατασκευαστής παγωτού από τη Σκανδιναβία. Θυμάμαι μετά το τεστ, ο Peter μας τηλεφώνησε όλους στο μηχανοστάσιο και μας είπε, θα προσλάβουμε τον Εσκιμώο. Και όλοι έσκασαν στα γέλια”.
Peter Sauber: “Ήμουν παρών κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών. Δεν είναι εύκολο να περιγράψω την εντύπωση που έκανε ο Kimi σε μένα. Δεν ήταν τόσο η ταχύτητα του Kimi που με εντυπωσίασε παρ’ όλο που ήταν αρκετά καλή, ήταν μάλλον η γλώσσα του σώματος του, που έδειξε την ισχυρή θέληση και την αποφασιστικότητά του, αυτό έκανε μεγάλη εντύπωση σε μένα”.
Josef Leberer, εκπαιδευτής: “Ήταν πολύ ντροπαλός. Δεν μιλούσε, αλλά ήταν εύκολος και φιλικός. Στο μονοθέσιο, έκανε ακριβώς αυτό που του ζήτησε ο μηχανικός. Από την αρχή, έκανε μια καλή εντύπωση”.
Στόχοι
Ο Pedro Diniz, ένας από τους οδηγούς της Sauber, που το προηγούμενο σαββατοκύριακο, τερμάτισε στην όγδοη θέση στο Grand Prix της Ιταλίας, βοήθησε να προετοιμαστεί το μονοθέσιο για τον Raikkonen, για να δώσει στον Φινλανδό κάτι για να δουλέψει ως βάση. Ο ίδιος επίσης ολοκλήρωσε 78 γύρους κατά τη διάρκεια μίας ημέρας δοκιμών με το μονοθέσιο. Ο καλύτερος γύρος του ήταν 1:27.654δ, ο οποίος ήταν 2.4δ πιο γρήγορος από τον Raikkonen και το κατάφερε στους 29 πρώτους του γύρους την πρώτη μέρα. Αλλά την δεύτερη ημέρα, μόνο στον έκτο γύρο του, ο Raikkonen πήγε μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερα, έχοντας σε εκείνο το σημείο ολοκληρώσει λιγότερους από τους μισούς γύρους του Diniz.
Peter Sauber: “Οι χρόνοι του ήταν καλύτεροι απ’ ότι θα περίμενε κανείς από έναν νεαρό οδηγό ο οποίος είχε ολοκληρώσει μόνο 20 αγώνες στη Formula Renault. Συγκεκριμένα, ο ίδιος ποτέ δεν οδήγησε περισσότερους από τρεις ή τέσσερις χρονομετρημένους γύρους, ακόμη και αν ο μηχανικός αγώνα τον παρότρυνε, επειδή ήξερε ότι θα έχει προβλήματα με το λαιμό του. Έχω ήδη συνειδητοποιήσει τότε το πόσο συνεπής θα μπορούσε να είναι. Πριν τελειώσουν οι δοκιμές την δεύτερη μέρα, βγάλαμε 30 κιλά καυσίμων και τοποθετήσαμε ένα νέο σετ ελαστικών στο μονοθέσιο. Χρειάστηκε μόνο δύο γύρους για να οδηγήσει ακριβώς τον χρόνο που περιμέναμε”.
Sergio Rinland: “Αυτές οι δοκιμές δεν ήταν πολύ καιρό μετά το θάνατο του Senna, ήταν ακόμα πολύ φρέσκο στη μνήμη μου και στην καρδιά μου. Όταν είδα αυτό το παιδί, σκέφτηκα ότι είναι το επόμενο [αστέρι]. Είχε κάτι το βλέμμα στα μάτια του. Υπήρχε ένα βάθος που είναι δύσκολο να εξηγηθεί, αλλά η δοκιμή του μου θύμιζε όταν Senna έκανε την πρώτη δοκιμή στην Formula 3 στην πίστα του Thruxton. Ήμουν εκεί επειδή δοκίμαζα τη Formula Ford. Ήταν μια παρόμοια ιστορία, ήρθε, πήδηξε μέσα στο μονοθέσιο που ήταν δεύτερο στο πρωτάθλημα το προηγούμενου έτους, οδήγησε μερικούς γύρους και ο ίδιος ζήτησε περισσότερη κλίση στην εμπρός πτέρυγα. Και τότε διέλυσε το ρεκόρ γύρου. Αυτός είναι ίσως ο λόγος για τον οποίο o Kimi μου θυμίζει τον Senna. Στο Thruxton, όλοι θεώρησαν ότι ήταν ένας σούπερ σταρ. Στο Mugello, ήταν το ίδιο συναίσθημα. Μετά από μερικούς γύρους, ο Kimi ζήτησε περισσότερη κλίση στην εμπρός πτέρυγα γιατί δεν ήταν άνετος όπως είχε δηλώσει. Ο Jacky τότε προσπάθησε να του πει ότι δεν λειτουργεί έτσι η F1, στην ουσία όμως προσπάθησε να μάθει από τον Kimi γιατί ζητούσε περισσότερη πτέρυγα. Είπε «επειδή το μονοθέσιο έχει πολύ υποστροφή». Βγήκε κατευθείαν έξω και ήταν περίπου 20 χιλιόμετρα γρηγορότερος στην Arrabiata μια ιδιαίτερα απαιτητική στροφή και δεν μιλάμε για εκείνον προσωπικά αλλά γενικά η Sauber.
Jacky Eeckelaert: «Ακόμη και κατά την πρώτη έξοδό του την πρώτη μέρα, ήταν αρκετά εντυπωσιακός. Δεν είχε κανένα πρόβλημα με πλήρη ισχύ κατά την είσοδο και την έξοδο του στην στροφή. Ρύθμισα το μονοθέσιο, καθώς δεν ήθελε να χάνει στις γρήγορες στροφές και τότε είχε πολύ υποστροφή. Μετά από δύο εξόδους μου είπε, δεν μπορείς να μειώσεις λίγο την υποστροφή καθώς χάνω πολύ χρόνο στον γύρο. Ήταν συγκλονιστικό που βελτίωσε το χρόνο του Diniz σε μόλις 35 γύρους. Ο Pedro δεν ήταν αδέξιος, οπότε αυτό που κατάφερε ο Kimi ήταν εντυπωσιακό”.
Sergio Rinland: “Θυμάμαι την πρώτη μέρα, είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει, αλλά θέλαμε ακόμα να πάρουμε μερικούς γύρους. Έτσι ο Kimi πήδηξε στο μονοθέσιο και βγήκε στην πίστα. Αλλά μετά από μερικούς γύρους μπήκε στα pit. “Γιατί ήρθες μέσα” των ρώτησε ο Jacky. «Δεν βλέπω πια», απάντησε. Τον κοίταξα και είχε μία σκούρα ζελατίνα στο κράνος του. Έτσι του την αντικαταστήσαμε και βγήκε πάλι έξω”!
Αντιμετώπιση της δύναμης
Για την προστασία του Kimi, η Sauber επέλεξε να μην πραγματοποιεί πάρα πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα. Διατηρούσαν ένα σύντομο γυρολόγιο, ένα γύρο, μετά τρεις χρονομετρημένους γύρους και μετά άλλον έναν γύρο και έμεναν εκτός αρκετό χρόνο για να επιτρέψουν στον Raikkonen να ανακτήσει τη δύναμή του και μετά πάλι το ίδιο.
Josef Leberer: “Έκανε μια σύντομη διαδρομή, έπειτα έβγαινε από το μονοθέσιο μιλάγαμε, έκανε κάποιο μασάζ και μετά επέστρεφε στην πίστα. Θα μπορούσατε να δείτε, καθώς η μέρα πέρναγε, ότι δυσκολευόταν να κρατήσει το κεφάλι ψηλά. Στην ηλικία του, ήταν ήδη σε καλή φυσική κατάσταση, έτσι το αντιμετώπισε πολύ καλά”.
Sergio Rinland: “Το Mugello είναι μία απαιτητική πίστα, επειδή έχει υψηλές δυνάμεις G, ειδικά στις γρήγορες δεξιόστροφες, Arrabbiata 1 και Arrabbiata 2. Ο Kimi δεν είχε αυτή την εμπειρία με μεγάλα φορτία δυνάμεων G σε ένα μονοθέσιο, πρέπει να ήταν αρκετά επώδυνο για αυτόν να κάνει όλους αυτούς τους γύρους. Κατασκευάσαμε ένα είδος μηχανήματος εκπαίδευσης, ένα μικρό ατσάλινο πλαίσιο με κάθισμα, πεντάλ και τιμόνι. Τότε ο Josef θα προσάρμοζε ελαστικά σχοινιά στο κράνος του και θα προσομοίωνε τις δυνάμεις G. Αυτό βοήθησε να χτίσει τη δύναμη των μυών του πριν από το ντεμπούτο του στη F1”.
Ο Olivier Panis, ο οποίος οδηγούσε για τη McLaren στις δοκιμές και ήταν ο πρώτος που έθεσε τον ρυθμό δήλωσε: “Η πρώτη μέρα ήταν πολύ δύσκολη σωματικά, αλλά κατάφερε να κάνει πολλούς γύρους. Είμαι βέβαιος ότι ένιωθε διαλυμένος ολοσχερώς το πρώτο βράδυ, αλλά επέστρεψε την επόμενη μέρα και ήταν μια χαρά. Υπήρχαν πολλές ερωτήσεις, θα μπορούσε από φυσική κατάσταση να αντεπεξέλθει και να πραγματοποιήσει επιδόσεις με συνέπεια. Αλλά κατάφερε να το κάνει”.
Κρατούσε την επικοινωνία στο ελάχιστο
Sergio Rinland: “Ήταν πολύ ήσυχος, δεν μιλούσε πολύ. Αλλά όταν το έκανε, έλεγε τα σωστά πράγματα. Δεν υπήρξε ποτέ ένα σχόλιο εκτός τόπου. Είναι ντροπαλός άνθρωπος, δεν ξέρει να ασχολείται με τους ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο που ασχολείται με το μονοθέσιο”.
Jacky Eeckelaert: “Δεν θα έλεγε την ιστορία της ζωής του μετά από κάθε αγώνα. Θα μιλούσε για το φρενάρισμα, την έγκαιρη είσοδο της στροφής, την εκκίνηση, τη κορυφή της στροφής, την έξοδο κάθε στροφής με ένα πολύ σύντομο τρόπο. Θα εστίαζε στις στροφές όπου πίστευε ότι θα μπορούσε να κερδίσει χρόνο. Είναι ένας ωραίος τρόπος εργασίας οπού τα βράδια θα συζητούσαμε. Τον ρώτησα τι θα ήθελε να κάνει με το μονοθέσιο για να γίνει πιο άνετο. Κοίταξε με τα μπλε μάτια του και είπε “δεν ξέρω Jacky”. Θα σε ακούω και θα οδηγώ απλώς το μονοθέσιο.
Παρατηρώντας
Υπήρχε μία περίοδος διακοπής κατά τη διάρκεια κάθε ημέρας των δοκιμών, επειδή τα πακέτα γύρων ήταν μικρά. Αλλά αντί να κάθεται στο γκαράζ και να ξεκουράζεται, ο Raikkonen ήθελε να χρησιμοποιεί τον χρόνο του πιο σοφά και πήγαινε να παρακολουθεί τον Schumacher στην πίστα. Έτσι αποδείκνυε ότι το ενδιαφέρον ήταν αμοιβαίο.
Jacky Eeckelaert: “Με ρώτησε αν θα μπορούσε να πάει να παρακολουθήσει τον Michael Schumacher να περνάει από τις στροφές. Το βράδυ της πρώτης ημέρας, μετά από την ενημέρωση, και ενώ έκανα το πρόγραμμα για την δεύτερη ημέρα, υπήρξε ένα χτύπημα στην πόρτα του τροχόσπιτου και ήταν ο Michael. Ρώτησε ποιος είναι ο νέος οδηγός που οδηγούσε την Sauber. Του είπα ότι ήταν ο Kimi και ότι πριν από 12 μήνες ήταν απλά σε αγώνες καρτ. Είπε “Λοιπόν, θα είναι πολύ, πολύ γρήγορος”. Έτσι ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν στο σωστό δρόμο”!
Olivier Panis: “Η απόδοσή του κατά τη διάρκεια αυτής της πρώτης δοκιμής ήταν πολύ καλή. Έμεινα έκπληκτος από την απόφαση να τον βάλουν σε μονοθέσιο, και έκπληκτος από την απόδοσή του. Τον παρακολούθησα λίγο όταν δεν ήμουν στην πίστα, παρατήρησα ότι ήταν πολύ νέος αλλά πολύ γρήγορος πραγματικά πολύ γρήγορος”.
Ενεργοποίηση του στυλ
Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε αν ο Raikkonen είχε την απόλυτη ταχύτητα. Τον έστειλαν να κάνει μία διαδρομή με πολλά καύσιμα. Στη συνέχεια έβγαλαν όλο το καύσιμο, αφήνοντάς τον τόσο ώστε να κάνει μια κατάλληλη προσομοίωση κατατακτήριων. Αυτή ήταν η τελευταία δοκιμή.
Willy Rampf: “Όταν ήμουν εκεί, ο Kimi έκανε τους γύρους με 50kg καύσιμα, το οποίο ήταν το κανονικό φορτίο καυσίμων για τα δοκιμαστικά και τους αγώνες. Για τις κατατακτήριες, κανονικά, έχουμε ένα φορτίο καυσίμου περίπου 12kg. Του είπαμε ότι έχει ένα νέο σετ ελαστικών με 50 κιλά καύσιμα περίπου και θέλουμε έναν γύρο και περιμένουμε ένα καλό χρόνο. Αν εμπλακεί σε ένα ατύχημα, είναι το τέλος της ιστορίας. Εάν ήταν πολύ αργός, δεν είναι επίσης καλό. Έκανε ένα γύρο με 50 κιλά, είδαμε το χρόνο και ήταν ένας λογικός χρόνος για κάποιον που δεν έχει μεγάλη εμπειρία σε μονοθέσιο της F1. Στη συνέχεια βάζουμε τα 12 κιλά και τον στέλνουμε έξω. Με αυτό το φορτίο καυσίμου, η διαφορά στο γυρολόγιο είναι περίπου 1,2 δ, με βάση αυτά που μας λένε οι προσομοιώσεις μας και από την εμπειρία μας στο Mugello. Δεν του είπαμε ποιος ήταν ο στόχος. Του είπαμε μόνο ότι έχει ένα χαμηλό φορτίο καυσίμου και θα πρέπει να πάμε για ένα κατατακτήριο γύρο. Τον έκανε και είχε βελτίωση κατά 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο.
“Ήταν πολύ κοντά σε αυτό που ελπίζαμε. Αυτό ήταν εκπληκτικό για κάποιον που δεν ξέρει πώς συμπεριφέρεται ένα μονοθέσιο με τόσο χαμηλό φορτίο καυσίμου, γιατί προηγουμένως ποτέ δεν είχε τρέξει με τόσο χαμηλό φορτίο. Ποτέ δεν έβλαψε τίποτα στο μονοθέσιο. Αν είχε βγει στα χαλίκια τρεις φορές, όλοι θα αναρωτιόντουσαν αν ήταν όντως τυχερός με τόσο χαμηλό φορτίο καυσίμου ή επειδή δε θα ήταν σίγουρος για τον εαυτό του. Ήταν ευκολότερο να πειστεί ο Peter, ότι αυτός ήταν ένας οδηγός που ξέρει ακριβώς τι κάνει. Δεν οδηγεί στο όριο, έχει πάντα κάποιο ρυθμό στην άκρη”.
Εν κατακλείδι αυτός ήταν ο οδηγός που ήθελε ο (Peter) Sauber στο μονοθέσιο του για την επόμενη σεζόν και αυτός ήταν ο οδηγός που πήρε. Ήταν μια δύσκολη αγορά, δεδομένης της ηλικίας του και της έλλειψης εμπειρίας, αλλά ο Sauber κατάφερε να πείσει τη FIA να δώσει στον Raikkonen την super-licence και ο Φινλανδός αντάμειψε την πίστη του σημειώνοντας τον πρώτο του βαθμό στο ντεμπούτο του στο Αυστραλιανό Grand Prix του 2001.
Άρθρο του Lawrence Barretto στο Formula1.com.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!