Ο CEO της Liberty Media, Greg Maffei, ισχυρίζεται πως η F1 και οι ομάδες είναι πλέον μόνο “μερικές δεκάδες εκατομμύρια μακριά” από το να συμφωνήσουν στις λεπτομέρειες για τον περιορισμό των μπάτζετ, η οποία είναι μια θεμελιώδης αλλαγή για το μέλλον του σπορ και στην οποία πολλές μεγάλες ομάδες αντιστέκονται.
Ο Maffei επίσης επιμένει ότι “τεράστια πρόοδος” έχει γίνει ώστε να τελειοποιηθεί μια συμφωνία που θα ξεκινήσει το 2021. Και οι δύο πλευρές δουλεύουν πάνω σε ένα νέο σύμφωνο τους τελευταίους μήνες, αν και η διαδικασία του να δεσμευτούν οι μελλοντικές εμπορικές συμφωνίες, η διοίκηση και οι τεχνικοί και αγωνιστικοί κανονισμοί παράλληλα είναι μια πολύπλοκη δουλειά. “Νομίζω πως έχει γίνει τεράστια πρόοδος. Σίγουρα υπάρχουν ακόμα ζητήματα υπό συζήτηση. Η F1 έχει προτείνει το να μπει περιορισμός στα μπάτζετ εδώ και 15 χρόνια ή και παραπάνω και όταν ξεκινήσαμε, ο Chase Carey και η ομάδα του πρότειναν την εισαγωγή πλαφόν στα μπάτζετ και ο κόσμος άρχισε να χλευάζει.
“Νομίζω πως εάν πάτε και μιλήσετε, όπως πολλοί από τους επενδυτές κάνετε, σε άλλες ομάδες, και δείτε τις ψευδείς φημολογίες που κυκλοφορούν εκεί έξω, τότε θα δείτε πως το πλαφόν στο μπάτζετ είναι γενικά αποδεκτό”, δήλωσε ο Maffei στο συνέδριο ΜΜΕ και επικοινωνίας στη Νέα Υόρκη. “Είμαστε κάποιες δεκάδες εκατομμύρια μακριά, όχι εκατοντάδες. Και γενικά υπάρχουν διαφωνίες σχετικά με το πως θα γίνουν σωστά οι διαχωρισμοί των χρημάτων”.
Ο Maffei ισχυρίστηκε πως οι στόχοι της F1 για το 2021 έχουν γίνει πλέον αποδεκτοί, αλλά παραδέχτηκε πως δεν ήταν ακόμα εμφανές πότε το σύμφωνο θα μπορούσε τελικά να υπογραφεί. “Γενικά, θεωρητικά προσπαθούσε να αυξήσουμε τον αγωνιστικό ανταγωνισμό, περισσότερες προσπεράσεις μέσα στην πίστα, πιο ισορροπημένα έξοδα με τα πλαφόν του κόστους, πιο ισορροπημένες πληρωμές, οι οποίες δεν είναι και πολύ ευνοϊκές για κάποιες από τις παλιές ομάδες παρά για τους νικητές, ενώ δεν είμαστε και πολύ πίσω σχετικά με αυτούς που δεν είναι στην κορυφή. Όλα αυτά τα πράγματα είναι εν γένει αποδεκτά. Προχωρούμε προς κάποιου είδους συμπέρασμα. Αυτό που θα είναι το γεγονός καταλύτης που θα φέρει πιο κοντά τη συμφωνία, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο, αλλά σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι η κατεύθυνση στην οποία είμαστε είναι καλή”.
Ο Maffei έκανε σαφές πως θέλει καλύτερο θέαμα επίσης. “Δυστυχώς η Βαρκελώνη δεν ήταν τόσο θεαματική όσο θα θέλαμε. Η Mercedes τα έχει πάει εξαιρετικά και πρέπει να δοθούν διαπιστευτήρια στους Valtteri Bottas, Lewis Hamilton και Toto Wolff. Τα πάνε πάρα πολύ καλά, ωστόσο θα θέλαμε να δούμε μεγαλύτερο ανταγωνισμό σε κάθε Κυριακή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!