Ο Carlos Sainz της McLaren δήλωσε πως οι δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα στο Grand Prix της Βαρκελώνης εξέθεσαν κάποιες αδυναμίες του μονοθεσίου σε στροφές χαμηλών ταχυτήτων, γεγονός που πρέπει να αντιμετωπιστεί μέχρι το Μονακό.
Αν και ο Ισπανός οδηγός κατάφερε να τερματίσει όγδοος στον αγώνα της πατρίδας του, σχολίασε πως τα πράγματα ήταν πολύ μακριά από το να χαρακτηριστούν ξεκάθαρα, με τη McLaren του να χάνει πολύ σε χρόνο στο τρίτο κομμάτι της πίστας. “Υποφέραμε πολύ. Δεν είχαμε καθόλου ρυθμό. Δυσκολευόμασταν πάρα πολύ στο τρίτο κομμάτι. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου απλά δεν υπήρχε. Είχα τον Daniel (Ricciardo) από πίσω μου και πραγματικά πάλευα πάρα πολύ στο τελευταίο κομμάτι με το πίσω μέρος και τον άνεμο. Δεν είχα καθόλου την αίσθηση του μονοθεσίου, συνέχεια όλο τον αγώνα έκανα παράπονα για το πίσω μέρος”, δήλωσε ο Sainz.
“Τότε, αφότου βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, εκτελέσαμε πολύ σωστά μια στρατηγική, εκμεταλλευτήκαμε κάθε ευκαιρία που ήταν ανοιχτή για να προσπεράσουμε τις Toro Rosso, μια Haas και τον Ricciardo”,πρόσθεσε. Με τη Renault του Ricciardo να έχει τον ίδιο κινητήρα με τις McLaren, ο Sainz είπε πως η εμπειρία από τη μεταξύ τους κόντρα με τον Αυστραλό έδειξε τα σημεία στα οποία έχει ελλείψεις το μονοθέσιο. “Μάθαμε πως πρέπει να βελτιωθούμε στις στροφές χαμηλών ταχυτήτων στο τελευταίο κομμάτι”, πρόσθεσε ο Ισπανός της McLaren. “Δεν είμαστε δυνατοί εκεί. Όχι ιδιαίτερα. Νομίζω πως δεν ήταν σωστή η ισορροπία του μονοθεσίου, έτσι πρέπει να ελέγξουμε κάποια πράγματα πολύ διεξοδικά. Πρέπει να βρούμε τον λόγο για τον οποίο έλειπε τελείως ο ρυθμός”.
Η απόδοση των μονοθεσίων στο στενό τελευταίο τμήμα που χαρακτηρίζεται από τις πολλές στροφές ήταν πάντα μια καλή ένδειξη σχετικά με την απόδοση στο Μονακό, όμως σύμφωνα με τον Sainz δεν έχουν χαθεί όλα καθώς η ομάδα του Woking ήταν ανταγωνιστική στις στροφές με χαμηλές ταχύτητες του Μπακού. “Νομίζω πως θα έχουμε τις ευκαιρίες μας, όπως και στην Ισπανία. Δε βρήκαμε τη σωστή ισορροπία για το μονοθέσιο στο τελευταίο κομμάτι και πρακτικά αυτό μας κόστισε στις κατατακτήριες και στον ρυθμό αγώνα, αλλά θα επιστρέψουμε πίσω και θα αναλύσουμε το γιατί συνέβη αυτό. Στο Μπακού, οι στροφές χαμηλών ταχυτήτων δεν αποτελούσαν πρόβλημα. Αυτό εμφανίστηκε μόνο στην Ισπανία”, ολοκλήρωσε ο Sainz.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!