Η Ferrari περιμένει πως θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσει “γρήγορα” τις δυσκολίες του μονοθεσίου της, μόλις μπορέσει να λύσει το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τις αδυναμίες της SF90 η οποία “γιγαντώθηκαν” στην τελευταία της ήττα στο Ισπανικό Grand Prix.
Μια ξεκάθαρη ήττα έναντι της Mercedes στο GP της Βαρκελώνης εξέθεσε περαιτέρω τους περιορισμούς του φετινού μονοθεσίου της ομάδας του Maranello, καθώς ο άμεσος αντίπαλός τους πέτυχε τον πέμπτο τερματισμό στις θέσεις 1 και 2 στους πέντε αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι τώρα.
Παρ’ όλες τις αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική και ένα νέο κινητήρα, η Ferrari δε δείχνει ικανή να ξεκλειδώσει το ρυθμό που η SF90 έχει δείξει μόνο σε κάποιες περιστάσεις μέχρι τώρα στη σεζόν. Ερωτώμενος εάν οι δυσκολίες της ομάδας στη Βαρκελώνη ήταν διαφορετικές από αυτές που έχει βρει μπροστά της στο ξεκίνημα της σεζόν, ο επικεφαλής Mattia Binotto δήλωσε: “Οι περιορισμοί που αντιμετωπίσαμε είναι μπροστά μας ήδη από το ξεκίνημα της σεζόν. Πιστεύω πως όλο το Σαββατοκύριακο εδώ σίγουρα αποκάλυψε τα προβλήματα τα οποία ήταν ξεκάθαρα και προφανή. Πόσο καιρό θα πάρει ώστε να το λύσουμε δεν είναι γνωστό. Νομίζω πως είναι πιο σημαντικό για εμάς είναι το να κατανοήσουμε πως θα τα αντιμετωπίσουμε. Μετά είμαι πολύ σίγουρος πως μπορούμε να τα λύσουμε άμεσα”.
Ο Binotto δήλωσε πως οι αναβαθμίσεις που έχει φέρει η ομάδα μέχρι τώρα μέσα στο 2019 έχουν αποδώσει τα αναμενόμενα, εγείροντας τις αμφιβολίες πως η Ferrari φέτος έχει μηχανικούς περιορισμούς ή πως έχει επιτευχθεί το ταβάνι της ομάδας όσον αφορά την επίδοση του μονοθεσίου και η Mercedes έχει απλά καταφέρει να εξελίξει περισσότερο το μονοθέσιό της σε σχέση με τις χειμερινές δοκιμές.
Αρκετές ομάδες είχαν προβλήματα με τη λειτουργία των ελαστικών της Pirelli για το 2019 που έχουν λεπτότερο πάχος, σε σημείο που ο Max Verstappen δήλωσε πως μόνο η Mercedes είναι σε θέση να κάνει τα νέα ελαστικά να δουλέψουν σωστά.
Στο θέμα των ελαστικών ο Binotto σχολίασε τα εξής: “Τα ελαστικά είναι δύσκολα ως προς τη διαχείριση, αυτό είναι αλήθεια. Αποτελούν σημαντικό παράγοντα για την απόδοση του μονοθεσίου έτσι η διαχείριση και η βελτιστοποίηση της λειτουργίας τους είναι σημείο κλειδί για την συνολική απόδοση του. Τα ελαστικά φέτος συμπεριφέρονται διαφορετικά σε σχέση με πέρυσι. Πρέπει να πω πως από την πλευρά της Pirelli πέτυχαν το στόχο τους, τα ελαστικά πλέον δεν παρουσιάζουν το φαινόμενο του blistering κάτι που από άποψη ασφαλείας είναι σίγουρα καλό. Αλλά το να κατανοήσουμε, το να αντιμετωπίσουμε και να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση του μονοθεσίου είναι ξεκάθαρα δική μας δουλειά και αν μου επιτρέπεται να πω, δεν είναι ούτε προφανής, ούτε ξεκάθαρη αλλά ούτε και μια εύκολη δουλειά να κάνουμε”
Επιπλέον υπογράμμισε πως “Αυτό το Σαββατοκύριακο είχαμε διάφορες συνθήκες. Η θερμοκρασία του οδοστρώματος μεταβλήθηκε από το Σάββατο το πρωί στο μεσημέρι της ίδιας ημέρας αλλά και την Κυριακή στον αγώνα. Αυτό είναι μέρος των δεδομένων που πρέπει να αναλύσουμε μέσα στο Σαββατοκύριακο για να κατανοήσουμε τη συμπεριφορά του μονοθεσίου μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!