Η Mercedes συνεχίζει την εξέλιξη της W10 καθώς οδεύουμε προς το GP της Ισπανίας, φέρνοντας νέα περιστραμμένα πτερύγια και έναν αλλαγμένο καθρέφτη για πρώτο της ευρωπαϊκό Grand Prix.
Αυξάνοντας των αριθμών των τομέων από τρεις σε τέσσερις, η Mercedes στοχεύει να ελέγξει καλύτερα τη ροή του αέρα γύρω από από τις κοίλες επιφάνειες του μονοθεσίου στα πλαϊνά όπως φαίνεται και στην παραπάνω εικόνα.
Η ομάδα επιμένει ακόμα να απορρίπτει την υπάρχουσα τάση του να τοποθετούνται οι εισαγωγές πλαϊνές διαμορφώσεις ψηλά, επιλέγοντας να χρησιμοποιήσει μια πιο συμβατική διαμόρφωση.
Αυτή η σχεδιαστική επιλογή σημαίνει πως η Mercedes έχει μια πιο σαφή κάτω πλευρά των πλαϊνών διαμορφώσεων από τους αντιπάλους της, έτσι ο σχηματισμός του περιστραμμένου πτερυγίου πριν από αυτά επηρεάζει το πως ο αέρας μεταφέρεται στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.
Τα δύο κεντρικά στοιχεία έχουν άκρες στο κάτω μέρος τους που επεκτείνονται κατά μήκος των πλαϊνών του μονοθεσίου, τα οποία επίσης λειτουργούν σε συνδυασμό με τη ροή του αέρα που ρέει από τις πλαϊνές ειδικές γεωμετρίες (bargeboards). Περιστρέφοντας τη ροή του αέρα γύρω από το πλαϊνό του σώματος του μονοθεσίου, αυτή στη συνέχεια ρουφιέται από το πίσω μέρος του μονοθεσίου που έχει σχήμα λαιμού μπουκαλιού όπου ανοίγει ο χώρος, δημιουργώντας έτσι μια ζώνη χαμηλής πίεσης πίσω από το μονοθέσιο που ενισχύει την επίδοση του διαχύτη.
Αυτό είναι το τρίτο ξεχωριστό πακέτο της Mercedes πάνω στα περιστραμμένα πτερύγια και κονταίνοντας το ύψος των στοιχείων αποσκοπεί στο να εξαλειφθεί το σημείο μετάβασης σε διαταραγμένη ροή αέρα για καλύτερο έλεγχο.
Η γερμανική ομάδα έχει φέρει επίσης νέο σχεδιασμό στους καθρέφτες με σκοπό να μειώσει την επιρροή τους στη διαταραχή της αεροδυναμικής ισορροπίας.
Οι παλιοί καθρέφτες, συμβατικοί στη σχεδίασή τους, έθεταν σε μεγάλο κίνδυνο τον διαχωρισμό της ροής κάτι που σημαίνει πως η αεροδυναμική γεωμετρία πάνω από το σώμα του μονοθεσίου στο πλάι πρέπει να αλλάξει λίγο περισσότερο ώστε να εξαλείψει αυτή τη διαταραχή.
Μαζί με όλες αυτές τις αναβαθμίσεις στη Βαρκελώνη, υπάρχει επίσης και νέο χείλος εκφυγής με κλίση προς τα κάτω, το οποίο παράγει μια μικρή ποσότητα άνωσης. Ωστόσο αυτό προκαλεί ελιγμούς στη ροή του αέρα προς τα κάτω κατευθύνοντάς τη προς την διαταραχή που προκαλείται από τον αέρα, κάτι που δημιουργεί μια ζώνη χαμηλής πίεσης. Αυτό περιορίζει τα συνολικά “απόνερα” (δηλαδή τον βρώμικο αέρα) κάτι που οδηγεί σε μικρά κέρδη όσον αφορά τον περιορισμό της συνολικής αντίστασης που παράγεται από τη γεωμετρία του καθρέφτη.
Επιπλέον, η Mercedes εντοπίστηκαν με σωληνώσεις προσαρτημένες στον αγωγό των φρένων, όπως φαίνεται σε μια προσπάθεια να εντοπίσουμε το φαινόμενο του blowing του εμπρός τροχού με το οποίο δουλεύει η Ferrari από την αρχή της σεζόν. Οι κανονισμοί του 2019 δεν επιτρέπουν διαμορφώσεις με ανοιγμένους άξονες στο εμπρός μέρος, αλλά αυτό το φαινόμενο μπορεί να επαναληφθεί από το φύσημα αέρα στις ζάντες του τροχού καταφέρνοντας το περιστρεφόμενο κομμάτι της ροής του αέρα στην περιοχή να μειώσει την αντίσταση που παράγει.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!