Η Ferrari θα χρησιμοποιήσει μια αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος στο ισπανικό Grand Prix αυτό το Σαββατοκύριακο, παρ’ ότι η αναβάθμιση ήταν προγραμματισμένη να χρησιμοποιηθεί μετά τους επόμενους δύο αγώνες. Μετά από μια πολλά υποσχόμενη απόδοση στις δοκιμές πριν από την σεζόν, η ιταλική ομάδα έκανε μια απογοητευτική έναρξη στα τέσσερα πρώτα GP, επιτρέποντας στην Mercedes να κάνεις 4 συνεχόμενες φορές το 1-2. Τα αποτελέσματα έχουν αφήσει Ferrari 74 βαθμούς πίσω στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ ο Sebastian Vettel είναι 35 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Valtteri Bottas στη βαθμολογία των οδηγών.
Η ομάδα έφερε μια αναβάθμιση στην αεροδυναμική στο προηγούμενο GP στο Μπακού και τώρα σχεδιάζει να φέρει στην Ισπανία περαιτέρω αναβαθμίσεις του αμαξώματος και την πρώτη αναβάθμιση του κινητήρα μέσα στη σεζόν. “Ήρθε η ώρα για το Ισπανικό GP, παραδοσιακά ένας αγώνας όπου οι περισσότερες ομάδες φέρνουν κάποιες αναβαθμίσεις, επομένως μπορούμε να περιμένουμε να δούμε ένα βήμα βελτίωσης στην απόδοση από τους ανταγωνιστές μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto. “Είμαστε πίσω στο πρωτάθλημα και πρέπει να καλύψουμε τη διαφορά, κάτι που γνωρίζουμε ότι οι αναβαθμίσεις μας πρέπει να είναι το κλειδί για αυτή τη σεζόν. Έχοντας φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο Μπακού, θα έχουμε επίσης κάποιες αναβαθμίσεις και στη Βαρκελώνη.”
“Επιπλέον, θα έχουμε μια νέα μονάδα ισχύος που εισάγουμε μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, καθώς ήταν να χρησιμοποιηθεί στο GP του Καναδά. Η Shell, σε στενή συνεργασία με την ομάδα μας, έχει αναπτύξει μια διαφορετική σύσταση λιπαντικού για αγώνες που θα εισαχθεί μαζί με τη νέα μονάδα ισχύος, παρέχοντας αυξημένη απόδοση. Μόνο με μια μεγάλη ομαδική προσπάθεια με όλους τους ανθρώπους να πιέζουν σκληρά μπορούμε να δώσουμε να καταλάβουν ότι μπορούμε να προωθήσουμε αυτές τις εξελίξεις.
Κάθε οδηγός επιτρέπεται να χρησιμοποιεί μόνο τρεις μηχανές ανά σεζόν, πράγμα που σημαίνει ότι οι ομάδες συνήθως κρατάνε συγκεκριμένη χρονική απόσταση για τις αναβαθμίσεις τους κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ο Καναδάς, που είναι ο έβδομος αγώνας από τους 21, και είναι μια ευαίσθητη στην ισχύ πίστα, είναι παραδοσιακά ο στόχος για αναβαθμίσεις κινητήρα και η απόφαση να πάει νωρίτερα – για λόγους επιδόσεων και όχι για λόγους αξιοπιστίας – αποτελεί ένδειξη πρόθεσης της Ferrari και απόδειξη του πόσο σημαντική θα ήταν για την ομάδα η νίκη στην Ισπανία. Η Ferrari θα μπορέσει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την αρχική προδιαγραφή του κινητήρα κατά τη διάρκεια των δοκιμών της Παρασκευής, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να εξισορροπήσει τις διανυθέντες χιλιομετρήσεις σε όλη την κατανομή του κινητήρα για το έτος. Επιπλέον, το Μονακό δεν είναι ευαίσθητη στην ισχύ πίστα, έτσι η ομάδα θα μπορούσε ακόμα να χρησιμοποιήσει την αρχική μηχανή για να εξοικονομήσει χιλιόμετρα στη νέα μονάδα ισχύος.
Η απόδοση του κινητήρα υπήρξε ήδη ένα ισχυρό σημείο της Ferrari, με το αυτοκίνητο να δείχνει δυναμική νίκης τόσο στο Μπαχρέιν όσο και στο Μπακού. Αυτές οι πίστες έχουν μεγάλες ευθείες και στις κατατακτήριες σε αυτές τις πίστες η Ferrari είχε σημαντικό πλεονέκτημα έναντι της Mercedes στις ευθείες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!