Οι Fernando Alonso, Sebastien Buemi και Kazuki Nakajima έκαναν ένα σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής (WEC) ύστερα από τη νίκη τους σε έναν αγώνα στο Spa που πρωταγωνιστής ήταν και το χιόνι που έπληξε την πίστα. Οι οδηγοί της Toyota TS050 HYBRID με το νούμερο 8 πέτυχαν μια νίκη με ένα γύρο διαφορά από τον δεύτερο σε έναν αγώνα που διεκόπη από τέσσερις περιόδους αυτοκινήτου ασφαλείας και δύο κίτρινες σημαίες, οι οποίες έγιναν εν τέλει κόκκινες με 11 ακόμα λεπτά για το τέλος του αγώνα, εκμεταλλευόμενοι επίσης και ένα τεχνικό πρόβλημα και του αδελφού αυτοκινήτου με το νούμερα 7 ενώ προηγείτο στον αγώνα.
Οι Mike Conway, Kamui Kobayashi και Jose Maria Lopez ήταν πάνω από 50 δευτερόλεπτα μπροστά όταν αντιμετώπισαν πρόβλημα με ένα χαλασμένο αισθητήρα στα φρένα στο μέσον της απόστασης και έτσι ήταν επιτακτική η διέλευση από το γκαράζ για να διορθωθεί το πρόβλημα, κάτι που τους κόστισε 11 λεπτά και 4 γύρους στην πίστα. Εν τέλει τερμάτισαν 6οι, κάτι που σημαίνει πως οι Alonso, Buemi και Nakajima έχουν ένα προβάδισμα 31 βαθμών καθώς οδεύουν στις 24 ώρες το Le Mans τον επόμενο μήνα με μόνο 39 πόντους να έχουν μείνει ακόμα διαθέσιμοι.
Η Toyota με το νούμερο 8 έχασε έδαφος μετά το πρώτο από τα πολλά χτυπήματα του χιονιού στην πίστα, καθώς ο Buemi αναγκάστηκε να κάνει ένα εσπευσμένο pit νωρίς τη 2η ώρα γιατί δεν του είχαν βάλει τα slick ελαστικά. Αυτό έκανε τον Kamui να μείνει πίσω 56 δευτερόλεπτα, αν και ο Alonso ήταν σε θέσει να μειώσει τη διαφορά στα 45 δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του πρώτου του κομματιού, ανεξάρτητα από μια έξοδο που είχε στην Pouhon η οποία συνέπεσε με την έναρξη του VSC. O Kobayashi είχε πάλι ανεβάσει τη διαφορά όταν το πρόβλημα προέκυψε και ουσιαστικά έκρινε τον αγώνα και πιθανώς τη μοίρα της μάχης του πρωταθλήματος.
Οι ιδιωτικές ομάδες της κατηγορίας LMP1 είχαν έτσι μια σπάνια ευκαιρία να ανταγωνιστούν για δύο θέσεις στο βάθρο λόγω του προβλήματος της Toyota με το νούμερο 7 και ήταν εν τέλει η Rebellion R-13 με το νούμερο 3 των Gustavo Menezes, Thomas Laurent και Nathanael Berthon που πήρε τη δεύτερη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε η SMR Racing με την BR Engineering BR1 με το νούμερο 11 και οδηγούς τους Stoffel Vandoorne (στον εναρκτήριο αγώνα του), Mikhail Aleshin και Vitaly Petrov η οποία είχε μεγάλη μάχη με το αυτοκίνητο νούμερο 7. Συγκεκριμένα, η Ρώσικη ομάδα είχε πάρει το πάνω χέρι μετά από καίρια αντίδραση σε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες την 4η ώρα του αγώνα. Όμως ύστερα από την προτελευταία έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας η διαφορά τον δύο αυτοκινήτων εξαφανίστηκε και κατά την επανεκκίνηση του αγώνα ο Laurent μπόρεσε να προσπεράσει τον Petrov για τη δεύτερη θέση.
Τέλος, το αδελφό αυτοκίνητο της SMR Racing με το νούμερο 17 και οδηγούς τους Sergey Sirotkin, Stephane Sarrazin και Egor Orudzhev κατέκτησε την 4η θέση ένα γύρο πίσω από την έτερη Rebellion R-13 λόγω ζημιάς στο εμπρός δεξιά ελαστικό την 3η ώρα και εκμεταλλευόμενοι μια έξοδο του Bruno Senna με την Rebellion R-13 με το νούμερο 1 που μοιράζεται με τους Andre Lotterer Neel Jani, οι οποίοι εν τέλει τερμάτισαν 5οι.
Στις άλλες κατηγορίες τώρα, η DragonSpeed εξασφάλισε την πρώτη της νίκη στο WEC στην κατηγορία LMP2 μετά από ένα πολύ γρήγορο τελευταίο κομμάτι από τον πρώην οδηγό της Formula 1 Pastor Maldonado. Τη δεύτερη θέση πήρε η Oreca με σήμα της Aurus της G-Drive Racing και οδηγούς τους Jean-Eric Vergne, Roman Rusinov και Job van Uitert έχοντας τη δυνατότητα να μείνει μπροστά από την Alpine A470 με το νούμερο 36 και οδηγούς τους Nicolas Lapierre, Andre Negrao και Pierre Thiriet που κατέλαβαν την 3η θέση.
Στην κατηγόρια GTE η Aston Martin πήρε τη δεύτερη νίκη στη σεζόν με τη νέα Vantage GTE με το αυτοκίνητο με το νούμερο 97 και οδηγούς τους Maxime Martin και Alex Lynn. Η Aston Martin βρέθηκε μπροστά από τη Ferrari των Alessandro Pier Guildi και James Calado η οποία επωφελήθηκε την κακή στρατηγική της BMW να βάλει στα pits προς το τέλος του αγώνα και τα δύο της αυτοκίνητα χάνοντας έτσι ένα πιθανό βάθρο το οποίο εν τέλει πήγε στην Porsche των Michael Christensen και Kevin Estre, οι οποίοι πήραν την 3η θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!