Η FIA εισήγαγε έναν μεγάλο αριθμό αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς για τη διαχείριση του συμπλέκτη στα μονοθέσια του 2020, αυξάνοντας τη δυσκολία για τους οδηγούς στην εκκίνηση των αγώνων.
Μαζί με το να καταστήσουν τους συμπλέκτες που ενεργοποιούνται με paddles τύπου έλξης υποχρεωτικούς για κάθε οδηγό, τα σήματα του συμπλέκτη που χρησιμοποιούνται από την τυπική ECU (Engine Control Unit) θα ελέγχονται αυστηρά από την FIA για να περιοριστούν κάποιες υπερβολικά ευνοϊκές χαρτογραφήσεις. Εάν μια ομάδα επιθυμεί να χρησιμοποιήσει δύο paddles σε ένα τιμόνι, θα πρέπει αυτά να είναι πανομοιότυπα μεταξύ τους στη μορφή στη χαρτογράφηση και στην κίνηση, και οι οδηγοί ίσως απαιτηθεί να επιδείξουν τη λειτουργία τους για να διαπιστωθεί ότι δουλεύουν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο.
Επιπλέον, το paddle θα πρέπει να λειτουργεί γραμμικά με τον συμπλέκτη, κάτι που σημαίνει πως οι ενέργειες του οδηγού θα είναι θα πρέπει να είναι πλήρως αντιπροσωπευτικές της σύμπλεξης με τον συμπλέκτη.
Το άρθρο 9.2.1 του τομέα F των τεχνικών κανονισμών δηλώνει ότι: “Για να σιγουρευτεί πως τα σήματα που χρησιμοποιούνται από την ECU της FIA είναι αντιπροσωπευτικά των ενεργειών των οδηγών, κάθε οδηγός απαιτείται να επιδείξει πως το ποσοστό του paddle που υπολογίζεται από την ECU δεν παρεκκλίνει περισσότερο από +/- 5% από τη φυσική θέση της συσκευής εν λειτουργία που μετράται ως ποσοστό του ολικού της εύρους λειτουργίας”.
Αυτό σημαίνει πως εξασφαλίζεται μεγαλύτερη ευθύνη των οδηγών κατά τη διαδικασία της εκκίνησης στους αγώνες, κάτι που σημαίνει πως υπάρχουν οι προοπτικές για μεγαλύτερες διαφοροποιήσεις στον τρόπο εκκίνησης.
Επιπλέον αλλαγές έχουν γίνει για να εξαλειφθεί το φαινόμενο της καύσης λαδιών μέσα στο μονοθέσιο, δημιουργώντας πιο αυστηρούς κανονισμούς για τη μεταφορά του λαδιού στη μονάδα ισχύος Αυτό πετυχαίνεται από τη διευκρίνηση των χαρακτηριστικών της βοηθητικής δεξαμενής λαδιού (AOT) από τις οποίες μόνο μια θα μπορεί να υπάρχει μέσα στο μονοθέσιο. Αυτή και η σωλήνωση που οδηγεί στον κινητήρα, δε μπορούν να υπερβαίνουν τα 2,5 μέτρα και θα πρέπει να είναι ελεγχόμενες με ηλεκτρομαγνήτη.
Η ποσότητα του καυσίμου έξω από τα κελιά επιβίωσης (ή πιο γνωστά ως monocoque) έχει περιοριστεί από τα 2 lt στα 0,25 lt, σταματώντας έτσι κάποια κόλπα ροής καυσίμου και ανάμειξης με λάδι σε άλλες περιοχές του μονοθεσίου.
Επιπροσθέτως, η FIA έκανε επίσης αλλαγές στους κανονισμούς που περιορίζουν την ορατότητα από τους καθρέφτες, εντάσσοντας τους σε μικρότερο πλαίσιο για να περιοριστεί το αεροδυναμικό πλεονέκτημα που μπορεί να εξαχθεί από αυτούς.
Οι καθρέφτες επίσης μεταφέρθηκαν ακόμα πιο μπροστά, ύστερα από εισηγήσεις πως οι καθρέφτες των μονοθεσίων του 2019 έχουν περιορισμένη ορατότητα και θα πρέπει πλέον να είναι 30mm πιο κοντά στο κελί επιβίωσης και 40mm πιο χαμηλά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!