Ο Romain Grosjean περιέγραψε την επανάληψη των προβλημάτων της Haas με τα ελαστικά στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν ως “όχι μια μεγάλη έκπληξη” αλλά “πολύ ενοχλητικά”.
Η Haas ξεκίνησε τη σεζόν ως το 4ο γρηγορότερο μονοθέσιο αλλά δεν έχει πετύχει βαθμούς μετά την έκτη θέση του Kevin Magnussen στον εναρκτήριο αγώνα στην Αυστραλία, καθώς δε μπορούσε να μετατρέψει τον ισχυρό ρυθμό της σε συνθήκες ενός γύρου σε καλή επίδοση στον αγώνα σε Κίνα και Μπαχρέιν.
Στο Αζερμπαϊτζάν, κανένα από τα δύο μονοθέσια δεν κατάφερε να μπει στους κορυφαίους 10 για το Q3 κατά τις κατατακτήριες με τον Magnussen να τερματίζει τελικά 13ος και τον Grosjean να μένει εκτός βαθμών πριν εγκαταλείψει με πρόβλημα στα φρένα.
Ερωτώμενος εάν δεν αποτελούσε έκπληξη το γεγονός ότι είχαν προβλήματα στο Μπακού, όπου η ομάδα είχε προβλέψει πως θα είναι δύσκολα τα πράγματα για αυτήν, ο Γάλλος δήλωσε: “Ναι, αλλά είναι τρομερά ενοχλητικό. Με κάποιο τρόπο δεν αποτελεί πολύ μεγάλη έκπληξη, αλλά πρέπει να κάτσουμε κάτω και να σκεφτούμε πολύ καλά τι μπορούμε να κάνουμε. Η Βαρκελώνη μπορεί να είναι ζεστή και αυτό να είναι καλό, αλλά μετά έχουμε τον Καναδά και το Μονακό και αν θέλουμε ξανά να παλέψουμε για την 4η ή την 5η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών θα πρέπει να είμαστε σε θέση να είμαστε καλοί υπό όλες τις συνθήκες. Αυτό είναι κάτι που πραγματικά πρέπει να το εξετάσουμε. να το κατανοήσουμε και να το λύσουμε, όπως επίσης τα μικρά θέματα που είχαμε στη δική μου μεριά του γκαράζ, τα οποία προκύπτουν αρκετά συχνά”.
Ο Grosjean ήταν αρκετά ανταγωνιστικός πριν μπλοκάρουν οι τροχοί του και βγει στην οδό διαφυγής, χάνοντας αρκετές θέσεις. Ο Γάλλος που είναι ένας από τους τέσσερις οδηγούς που ακόμα δεν έχουν βαθμολογηθεί φέτος είπε πως “δε μπορούσε να εμπιστευτεί πολύ τα εμπρός ελαστικά” κατά τη διάρκεια του Grand Prix.
“Ο ρυθμός με τη μεσαία γόμα ήταν λίγο καλύτερος απ’ ότι ίσως θα περιμέναμε και μπορούσα να ανταγωνιστώ κάπως με τους υπόλοιπους οδηγούς”, πρόσθεσε. “Αλλά τότε μπλόκαρα τους τροχούς μου στη στροφή 15, πήγα ευθεία και μετά γύρισα πίσω, αλλά έπρεπε να κάνω pitstop.
Ο οδηγός της Haas εν τέλει εγκατέλειψε τον αγώνα επειδή “χάθηκε τελείως του πεντάλ του φρένου”, αλλά το αφεντικό της ομάδας του Guenther Steiner είπε πως δεν είχε “καθόλου εμπιστοσύνη” στο μονοθέσιο και πριν από αυτό.
“Δεν πρόκειται να κάνω τίποτα χαζό γιατί δε θα με βοηθήσει εάν οδηγήσω στα μέγιστα και μετά τρακάρω. Το μάθαμε αυτό εδώ πέρυσι, δε βοηθάει. Μερικές φορές είναι καλύτερο να ξέρεις ότι κάτι δε δουλεύει καλά και να ζεις με αυτό. Είναι τέλειο; Όχι. Αλλά θα ήταν εξαιρετικό να είσαι αργός και να έχεις δυο κατεστραμμένα μονοθέσια; Όχι”, σχολίασε ο Steiner.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!