Ο Sebastian Vettel πιστεύει πως η Ferrari είναι ενώπιον κάποιων ζωτικών εβδομάδων στις οποίες πρέπει να εδραιώσει πως θα εξελίξει το μονοθέσιό της για το μέσον της σεζόν του 2019.
Η Ferrari μετά τις χειμερινές δοκιμές προέκυψε με ένα εμφανές πλεονέκτημα έναντι της Mercedes αλλά έχει οπισθοχωρήσει στα τρία πρώτα Grand Prix, ενώ ο μεγάλος αντίπαλός της έχει πετύχει τρεις φορές τερματισμούς στις θέσεις 1-2.
Έχει ειπωθεί από τον πρώην οδηγό της Mercedes και πρωταθλητή του 2016 Nico Rosberg πως η αεροδυναμική φιλοσοφία της Ferrari θέτει πολύ σε ρίσκο την απόδοση στις στροφές στο κυνήγι της μεγαλύτερης ταχύτητας στις ευθείες.
Αφού παραδέχτηκε πως δεν είχε ένα μονοθέσιο που τον ικανοποιούσε στο πρόσφατο Κινέζικο Grand Prix, ο Vettel δήλωσε πως η Ferrari πρέπει να αποφασίσει γρήγορα τί θέλει να κάνει με την SF90.
“Έχουμε ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό, αλλά δεν είμαστε ακόμα σε θέση να το τοποθετήσουμε σε κάποιο πλαίσιο”, είπε ο Γερμανός που πέτυχε το πρώτο του βάθρο για τη σεζόν στο Grand Prix της Σανγκάη. “Ειδικά για εμένα, είναι εδώ και εκεί”.
“Δεν είμαι τελείως χαρούμενος ακόμα σε σχέση με το πως ξεκινήσαμε τη σεζόν. Προφανώς οι τρεις πίστες στις οποίες τρέξαμε μέχρι τώρα είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους. Οι συνθήκες που είχαμε ήταν διαφορετικές. Αλλά νομίζω πως αρχίζουμε να βλέπουμε κάποιο μοτίβο, ειδικά μέσα στο χρονικό πλαίσιο ενός Grand Prix, να καταλαβαίνουμε τί χρειαζόμαστε, τί χρειάζομαι για να ξεκλειδώσουμε πραγματικά το μονοθέσιο. Αυτές οι εβδομάδες και εκείνες που έρχονται θα είναι πολύ σημαντικές για εμάς ώστε να κατανοήσουμε που θέλουμε να φτάσουμε τους επόμενους μήνες”.
Οι Ferrari και Mercedes έχουν υιοθετήσει διαφορετικές επιλογές για το εμπρός φτερό σύμφωνα με τους κανονισμούς της F1 για το 2019. Ωστόσο, η συνολική αεροδυναμική απόδοση κάθε μονοθεσίου, με τη Mercedes ανώτερη στις στροφές και τη Ferrari πιο γρήγορη στις ευθείες, έχει επηρεάσει τα αποτελέσματα των τριών πρώτων αγώνων της σεζόν.
Η Ferrari πάσχιζε στην Αυστραλία ενώ η Mercedes κυριαρχούσε, αλλά είχε το πλεονέκτημα στο Μπαχρέιν πριν καταστραφεί ο αγώνας της. Στην Κίνα, η Mercedes είχε το γρηγορότερο πακέτο αλλά η Ferrari δεν ήταν τόσο πίσω σε ρυθμό όσο στον εναρκτήριο αγώνα του 2019.
Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari Mattia Binotto πιστεύει πως η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των δύο ομάδων θα συνεχίσει να κυμαίνεται με βάση τις διάφορες πίστες.
“Η Αυστραλία ήταν σίγουρα η εξαίρεση, όπου η διαφορά ήταν πολύ πολύ μεγάλη”, πρόσθεσε. “Από την άλλη πιστεύω πως η διαφορά στη Βαρκελώνη (στις χειμερινές δοκιμές), στο Μπαχρέιν και στην Κίνα ήταν μικρή, λίγα δέκατα.
“Αυτό είναι που περιμένεις μεταξύ δύο μονοθεσίων που είναι πολύ δυνατά και πολύ παρόμοια από κάποιες απόψεις. Γνωρίζουμε ποια είναι τα όρια του αυτοκινήτου μας, και αυτά τα όρια θα είναι πιο εμφανή σε κάποιες πίστες σε σχέση με άλλες. Το κλειδί είναι να εξελίξουμε το μονοθέσιο έτσι ώστε να γίνει ακόμα πιο δυνατό στο μέλλον”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!