Η Formula 1 δεν κατευθύνεται προς μία σεζόν απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του αθλήματος, Ross Brawn, παρ’ ότι η πρωτοπόρος του πρωταθλήματος κατασκευαστών έγινε η πρώτη ομάδα από τη Williams το 1992 η οποία έκανε το 1-2 στους τρεις πρώτους αγώνες μίας σεζόν.
Η νίκη του Lewis Hamilton μπροστά από τον teammate του, Valtteri Bottas, στην Κίνα το περασμένο Σαββατοκύριακο έδωσε συνέχεια στη δυναμική έναρξη της σεζόν για τη Mercedes με το τρίτο τους 1-2, ισοφαρίζοντας έτσι το κατόρθωμα των Nigel Mansell και Riccardo Patrese το 1992 όταν η Williams κατέκτησε άνετα τον τίτλο στο τέλος της σεζόν.
Ο Brawn πιστεύει ότι οι λόγοι για την επιτυχία της Mercedes είναι πολύ διαφορετικοί από αυτούς της Williams το 1992, γι ‘αυτό είναι σίγουρος ότι η επικείμενη μάχη θα είναι πιο κλειστή.
Αναπολώντας τη κυρίαρχη σεζόν αυτή της Williams, ο Brawn δήλωσε: «Είχε να κάνει με ένα ανώτερο τεχνικό πακέτο την εποχή των ενεργών αναρτήσεων, στο βαθμό που ο Mansell πήρε δύο ακόμη νίκες προτού ο Ayrton Senna να παραδώσει μία από τις χαρακτηριστικές του μαγικές εμφανίσεις στο Μονακό, η οποία για λίγο διέκοψε ένα απίστευτο σερί νικών.
«Παρ’ όλα αυτά, παρά τα στατιστικά της Mercedes, δεν πιστεύω ότι το 2019 θα δούμε το ίδιο σενάριο με αυτό του 1992».
«Οι τρεις διαδοχικοί 1-2 τερματισμοί που σημείωσαν οι Lewis Hamilton και Valtteri Bottas έχουν σίγουρα να κάνουν με το ότι η ομάδα λειτουργεί κόντα στην τελειότητα αυτή τη στιγμή, με ένα κορυφαίο τεχνικό πακέτο, αλλά είναι επίσης δίκαιο να πούμε πως ο ανταγωνισμός από τις άλλες ομάδες είναι μεγαλύτερος σε σχέση με αυτόν που είχε να αντιμετωπίσει η Williams το 1992».
Ο Brawn πιστεύει ότι το κλειδί για να «ζωντανέψει» η φετινή σεζόν είναι η Ferrari να εκτελεί ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, το οποίο σχεδόν κατάφερε με τη παραλίγο νίκη του Charles Leclerc στο Μπαχρέιν προτού αντιμετωπίσει προβλήματα με τη μονάδα ισχύος του.
«Οι τρεις πρώτοι αγώνες επιβεβαίωσαν ότι εάν η Ferrari θέλει να ανταγωνιστεί τη Mercedes, όλα πρέπει να είναι τέλεια σε όλα τα επίπεδα: απόδοση, αξιοπιστία και ομαδικότητα», πρόσθεσε ο Brawn.
«Αυτό πρέπει να κάνει ο Binotto και η ομάδα του, και γνωρίζοντας τον Mattia, είμαι βέβαιος ότι το γνωρίζει και ότι θα αφιερώσει όλες του τις ενέργειές του για να διασφαλίσει ότι αυτό θα συμβεί».
Ο Brawn πρόσθεσε ότι ένα από τα θετικά των πρώτων αγώνων είναι το γεγονός πως ο αγώνας για τον ταχύτερο γύρο δίνει ένα ακόμη ενδιαφέρον στα τελευταία στάδια των αγώνων, χάρη στους οδηγούς που έχουν τώρα ένα λόγο να το κυνηγήσουν.
«Η ελκυστικότητα ενός επιπλέον βαθμού, εφόσον έχει γίνει από έναν οδηγό που τερμάτισε στη πρώτη δεκάδα, προήλθε από την επιθυμία να προστεθεί λίγο παραπάνω ενδιαφέρον στα τελικά στάδια των αγώνων, ειδικά όταν η κατάταξη φαίνεται λίγο πολύ καθορισμένη» εξήγησε.
«Στη Κίνα έγινε ακριβώς αυτό. Οι πρώτες έξι θέσεις είχαν φαινομενικά καθοριστεί, αλλά με τον Pierre Gasly να έχει μία μεγάλη διαφορά από τον Daniel Ricciardo της Renault, η ομάδα του Red Bull αποφάσισε να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και τον κάλεσε στα pit. Φόρεσαν στο μονοθέσιου του Γάλλου μαλακά ελαστικά και του έδωσαν τη δυνατότητα να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο».
Πρόσθεσε: «Πριν από το pit του Gasly, μπορούσατε επίσης να ακούσετε άλλους οδηγούς να συζητούν τις επιλογές τους σχετικά με τα τελικά στάδια του αγώνα με την ομάδα τους, αν και κανένας από αυτούς δεν προέβη σε ακραίες κινήσεις. Αυτός ήταν ένας κανόνας που εφαρμόστηκε για να ευχαριστήσει τους οπαδούς και νομίζω ότι είδαμε πως πράγματι λειτουργεί».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!