Ο Lewis Hamilton λέει ότι θα είναι δυσκολότερο για την Mercedes να πιάσει την Ferrari εάν ο αντίπαλός της στην Formula 1 έχει εδραιώσει ένα πλεονέκτημα στον κινητήρα από το εάν έχει καλύτερο σασί.
Η Mercedes έχει κάνει το 1-2 στα πρώτα δύο Grand Prix της σεζόν με τον Valtteri Bottas να κερδίζει την Αυστραλία και τον Lewis Hamilton να κληρονομεί τη νίκη στο Μπαχρέιν ύστερα από το πρόβλημα στον κινητήρα του Charles Leclerc της Ferrari.
Ωστόσο, η Mercedes έμεινε απορημένη από το πλεονέκτημα ταχύτητας της Ferrari στις ευθείες στο Μπαχρέιν και το επεσήμανε ως έγνοια για το Κινέζικο Grand Prix αυτού του Σαββατοκύριακου.
Ερωτώμενος εάν ένα χάσμα στον κινητήρα θα ήταν πιο δύσκολο να γεφυρωθεί από ένα χάσμα στο σασί ο Hamilton είπε: “Νομίζω πως είναι”.
“Από την πλευρά του κινητήρα είναι πολύ πολύ δύσκολο να βρεθούν οφέλη χωρίς την ανάληψη ρίσκου, ειδικά με τους κανονισμούς που έχουμε αυτές τις μέρες με τον μικρό αριθμό κινητήρων και turbo. Αυτά τα βήματα είναι δυσκολότερο να επιτευχθούν. Νομίζω πως είναι ίσως ένας συνδυασμός μερικών πραγμάτων. Αλλά το να γεφυρώσουμε το χάσμα της ταχύτητας στις ευθείες δεν είναι κάτι που θα δείτε να γίνεται ιδιαίτερα σύντομα”.
Η Mercedes είναι η επικρατούσα δύναμη στην εποχή των V6 υβριδικών κινητήρων turbo στην F1, σαρώνοντας τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών κάθε χρονιά από το 2014.
Η Ferrari έχει αναπτύξει ένα πακέτο που πετυχαίνει τακτικά νίκες στην Formula 1 τις τελευταίες δύο σεζόν αν και η Mercedes πιστεύει πως τώρα έχει πλεονέκτημα.
Η ομάδα με τα ασημί βέλη ανέφερε ένα πλεονέκτημα πολλών δεκάτων του δευτερολέπτου της Ferrari στις ευθείες στους προηγούμενους αγώνες αλλά ανησυχεί για το πως τα επίπεδα της κάθετης δύναμης θα μπορούν να το επηρεάσουν αυτό.
“Μοιάζει με μεγάλη διαφορά στις ευθείες ειλικρινά”, σχολίασε ο Bottas. “Έτσι ήταν στο Μπαχρέιν αλλά ήταν μόνο μια πίστα και υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα κάθετης δύναμης που επηρεάζουν πολύ την ταχύτητα στις ευθείες”.
“Το να βρούμε δέκατα στα πλαίσια της ισχύος του κινητήρα είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί μέσα στη σεζόν. Θα δουλέψουμε όσο πιο σκληρά μπορούμε αλλά δε θα αμελήσουμε επίσης και τους άλλους τομείς του αυτοκινήτου όπου ξέρουμε ότι μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα. Είναι πολύ νωρίς μέσα στη σεζόν και ειδικά με τους νέους κανονισμούς η απόδοση του μονοθεσίου θα βελτιωθεί πολύ”.
Το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff συμφώνησε ότι τα επίπεδα της κάθετης δύναμης θα μπορούσαν να είναι σημαντικός παράγοντας στο Μπαχρέιν όπου ο Sebastian Vettel φοβόταν πως η Ferrari ίσως δε θα είχε πλεονέκτημα στην τελική ταχύτητα καθόλου.
Ο Wolff επίσης πρόσθεσε πως στην ομάδα του Maranello αξίζουν διαπιστευτήρια για το οποιοδήποτε πλεονέκτημα εδραίωσε.
“Υπήρχε μια τεράστια δύναμη κινητήρα στις ευθείες, αλλά δεν είναι πάντα θέμα κινητήρα”, είπε όταν του ζητήθηκε να επεκταθεί στα σχόλια του Hamilton σχετικά με το να γεφυρώσουν το χάσμα στον κινητήρα.
“Τα επίπεδα αντίστασης παίζουν σημαντικό ρόλο στους υπολογισμούς. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να αξιολογήσουμε. Σήμερα το πρωί στο P1 υπήρχε ένας τρομακτικός γύρος του Sebastian ξανά από άποψη ταχύτητας στις ευθείες αλλά είναι ότι είναι. Πρέπει να πιέσουμε τους εαυτούς μας και να παλέψουμε και να εξάγουμε απόδοση από το σασί και τη μονάδα ισχύος. Το να έχουμε ένα σημείο αναφοράς σαν και αυτό βοηθάει και παρακινεί”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!