Ο Romain Grosjean έχει υποστηρίξει την ιδέα οι αγωνοδίκες της Formula 1 να είναι πιο χαλαροί όσον αφορά τους κανόνες οδήγησης, αλλά προειδοποίησε να μην κάνουν το άθλημα σκληρό και γεμάτο σύγχυση όπως είναι η Formula E.
Όπως αποκάλυψε το Motorsport.com κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου του Grand Prix του Μπαχρέιν, οι αγωνοδίκες της FIA και ο διευθυντής αγώνων, Michael Masi, συναντήθηκαν με τους οδηγούς για να συζητήσουν τον καλύτερο τρόπο αντιμετώπισης των κανόνων μάχης ρόδα με ρόδα. Αυτό έρχεται εν μέσω της προσπάθειας να βρεθεί η σωστή ισορροπία ανάμεσα στις πολύ σκληρές ποινές που σταματούν τους οδηγούς από το να μάχονται ο ένας τον άλλον, ή στο να είναι πολύ χαλαροί και να αφήνουν την κακή συμπεριφορά να επικρατεί.
Ο Grosjean, ο οποίος είναι διευθυντής του GPDA, δήλωσε ότι θα ήθελε τα πράγματα να είναι λίγο πιο χαλαρά, χωρίς όμως να φτάνουν στα άκρα.
“Δεν νομίζω ότι θέλουμε να γίνει τρέλα, αλλά πιστεύω ότι αν δεν είναι σκόπιμο και πας για ένα προσπέρασμα και μπλοκάρεις και ακουμπήσετε, τότε δεν είναι το τέλος του κόσμου”, δήλωσε ο οδηγός της Haas.
“Αν κάνεις κάτι όπως εγώ στο Spa το 2012 ή όπως ο Hulkenberg στο Spa πέρυσι – εντάξει, δεν είναι σκόπιμο, αλλά έχει μεγάλες συνέπειες, οπότε πρέπει να τιμωρηθείς, όπως και ο Sergio Perez στη Σιγκαπούρη”.
“Αλλά σε ένα γύρο, αν φρενάρεις λίγο αργά, ή συμβεί ό,τι συνέβη σε μένα στο Austin με τον Charles Leclerc – λυπήθηκα που τον χτύπησα, αλλά ο αγώνας του ήταν ήδη τελειωμένος επειδή είχε ζημιά στην μπροστινή πτέρυγα και στο πάτωμα, έτσι νομίζω οι συνέπειες δεν ήταν τόσο κακές. Πιστεύω ότι ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν. Ο αγώνας του ήταν ήδη κακός, έτσι τι να κάνουμε; Νομίζω ότι πρέπει να πούμε απλά ότι “είναι ο πρώτος γύρος, όλοι παλεύουν για μια θέση”.
“Όμως δεν θέλουμε να γίνουμε σαν τη Formula E, γιατί νομίζω ότι η Formula E το έχει πάει πολύ μακριά. Αν αγγίξεις κάποιον ούτως ή άλλως (στην Formula 1), το μονοθέσιο σου θα έχει ζημιά”.
Ο Grosjean δήλωσε ότι δέχθηκε με ευχαρίστηση τις συζητήσεις με τους αγωνοδίκες της FIA, συμπεριλαμβανομένου του Garry Connelly, επειδή ήταν σημαντικό οι οδηγοί να μπορέσουν να εξηγήσουν την οπτική τους.
“Εάν είμαι ο επικεφαλής του GPDA, είναι επειδή ενδιαφέρομαι για το άθλημα και θέλω να το βελτιώσω”, εξήγησε.
“Ήταν πολύ καλό από τον Garry και τον Michael να ακούσουν τι έχουμε να πούμε. Γιατί είναι γεγονός πως δεν θέλουμε να μπαίνουμε στην ζώνη φρεναρίσματος προσπαθώντας να προσπεράσουμε κάποιον και να σκεφτόμαστε “Ωχ, αν μπλοκάρω και ακουμπήσω, αυτό θα είναι μια ποινή”, Θέλουμε να αγωνιστούμε”.
“Άσχημα και ατυχή περιστατικά μπορούν να συμβούν σε πολλούς αγώνες, αλλά πάντα υπάρχει μια ισορροπία, νομίζω, στο τέλος. Πιστεύω ότι είναι καλό που μπορούμε να παλεύουμε και να μαχόμαστε”.
“Προφανώς υπάρχουν μερικά πράγματα που δεν θέλουμε να βλέπουμε – όπως το να αλλάζεις κατεύθυνση στο φρενάρισμα, γιατί για μένα αυτό είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος σήμερα. Νομίζω ότι σε αυτό πρέπει πραγματικά να είμαστε αυστηροί, ενώ για τα υπόλοιπα, θα πρέπει να έχουμε τη δυνατότητα να αγωνιζόμαστε και να διασκεδάζουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!