Ο Fernando Alonso είπε ότι το μονοθέσιο της Mclaren του 2019 είναι “ένα βήμα μπροστά από κάθε άποψη” συγκριτικά με του 2018, και πιστεύει ότι η ομάδα μπορεί να ηγηθεί στο midfield την φετινή σεζόν.
Η Mclaren έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες και με τους δύο οδηγούς της, τον Lando Norris και τον Carlos Sainz στα δύο εναρκτήρια Grand Prix της χρονιάς, με τον Norris να βρίσκεται μέσα στο top-10 των κατατακτήριων και στους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν και να τερματίζει έκτος στο Bahrain το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Ο Sainz πάλετε με την Red Bull του Max Verstappen νωρίς στον αγώνα, έχοντας πιο πριν περιγράψει το ρυθμό προκριματικών του για το top10 ως “αδιανόητο” σε σχέση με το τέλος του 2018 για τη Mclaren, όταν ο Alonso τελείωσε την καριέρα του στην Formula 1 με έξι συνεχόμενους αγώνες χωρίς βαθμό.
Μετά την οδήγηση που είχε με την MCL34 για πρώτη φορά μεσολαβώντας στις δοκιμές εξέλιξης των ελαστικών της Pirelli στο Μπαχρέιν την Τρίτη, είπε ο Alonso: “Είναι ένα βήμα μπροστά από κάθε άποψη το μονοθέσιο.
“Το μονοθέσιο έχει περισσότερα κρατήματα, έχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση στις ευθείες, ο κινητήρας είναι σε μεγάλο βαθμό καλύτερος επίσης.
“Γενικά, σαν σύνολο, το μονοθέσιο είναι σε σωστό δρόμο.
“Είδαμε ότι στους δύο πρώτους αγώνες υπάρχουν ακόμα κάποια βήματα που πρέπει να κάνουμε εάν θέλουμε να συναγωνιστούμε με τις κορυφαίες τρεις ομάδες.
“Αλλά για πρώτο βήμα, ελπίζουμε ότι η Mclaren μπορεί να εδραιωθεί ως τέταρτη ομάδα ή να ηγηθεί στο midfield μαζί με την Haas.
“Αυτός είναι ο στόχος και νιώθω ότι οι δυνατότητες του μονοθέσιου είναι καλές.”
Ο Alonso ξεκίνησε την χρονιά του 2018 βρισκόμενος σε δυνατή φόρμα, τερματίζοντας 5ος στην Αυστραλία και 7ος στο Μπαχρέιν – παρόλο που ξεκίνησε 13ος – και είχε ως αποτέλεσμα να βρίσκεται 4ος στο πρωτάθλημα οδηγών.
Ωστόσο, ο αεροδυναμικός περιορισμός της Mclaren MCL33, ήταν ο αχίλλειος τένοντας από τα προβλήματα που υπήρχαν στην εξέλιξη του μονοθέσιου στην αεροδυναμική σήραγγα, που σήμανε την σύντομη πτώση στην χρονιά του Alonso.
Ο Alonso πιστεύει ότι η Mclaren τώρα είναι σε μία θέση που μπορεί να σταθεροποιηθεί από τις αλλαγές και να έχει ακόμα μεγαλύτερο κέρδος.
“Δουλεύαμε αρκετά για 4 η 5 χρόνια στην ομάδα, και ποτέ δεν είχαμε προφανώς την δυναμική ή ποτέ δεν είχαμε την συνεχόμενη πρόοδο.”
“Είχαμε κάποια καλά ξεκινήματα, κάποιες καλές στιγμές, αλλά ποτέ δεν είχαμε την συνέχεια αυτών όλα αυτά τα χρόνια.
“Έτσι, αυτή τη χρονιά, υπάρχει μία καλή βάση και ένα καλό πρόγραμμα εξέλιξης. Πρόκειται να είναι μία πολύ καλύτερη χρονιά.”
Ο Alonso είπε ότι την περσινή χρονιά η Mclaren δεν βελτίωσε το μονοθέσιο της μετά το Ισπανικό Grand Prix και στο Μπαχρέιν παραδέχτηκε ότι ήταν “οδυνηρό” το να το υποστεί αυτό στην τελευταία του σεζόν.
Ωστόσο, επέμενε ότι το βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας καλύτερης Mclaren δεν έχει επηρεάσει την απόφαση του να αποσυρθεί από τους αγώνες της F1.
“Εάν μία μέρα γυρίσω στην F1, που αμφιβάλω επειδή το σχέδιο μου ήταν να σταματήσω για τα καλά την F1, θα είναι επειδή θα μπορώ να κερδίσω ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα.”
“Αυτή η δυνατότητα είναι δελεαστική για κάθε οδηγό.”
“Αλλά το να τερματίσεις 7ος, 6ος ή ακόμα και 4ος, δεν είναι δελεαστικό.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!