Η αμφισβητούμενη πτέρυγα της Ducati δεν θα απαγορευθεί, όπως αποφάσισε το Εφετείο του MotoGP μετά από ακρόαση που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.
Πριν από δυο βδομάδες, ο Andrea Dovizioso άρπαξε τη νίκη με διαφορά 0.023 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Marc Marquez της Honda στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Κατάρ, ωστόσο με την λήξη του, η Honda, η Aprilia, η KTM και η Suzuki διαμαρτυρήθηκαν για τη χρήση της πίσω πτέρυγας της Ducati.
Την ώρα που η Ducati ισχυρίζεται ότι η χρήση της ήταν αποκλειστικά για την ψύξη του πίσω ελαστικού, οι τέσσερις κατασκευαστές υποστηρίζουν ότι η Ducati είχε αεροδυναμικό όφελος με αποτέλεσμα να παραβιάσει τους κανόνες.
Ωστόσο, η αρχική διαμαρτυρία απορρίφθηκε, αλλά μετά από ένσταση που ξεκίνησε από τους τέσσερις κατασκευαστές οδήγησε το θέμα στο Εφετείο, όπου πραγματοποιήθηκε μεγάλη ακρόαση πάνω στο ζήτημα την προηγούμενη Παρασκευή στην Ελβετία.
Ύστερα από την εξέταση της υπόθεση, το Εφετείο αποφάσισε ότι το αρχικό αποτέλεσμα του αγώνα στο Κατάρ θα παραμείνει το ίδιο, ενώ “απορρίπτεται το αίτημα να κηρυχθεί παράνομη η συσκευή και να απαγορευτεί η χρήση της σε μελλοντικούς αγώνες”.
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, η Suzuki κατέθεσε καταγγελία κατά του Jack Miller της Pramac, η Honda κατά του Dovizioso και οι δύο εναπομείναντες κατασκευαστές κατά του Danilo Petrucci.
Η Honda, η KTM, η Aprilia και η Suzuki έχουν πλέον πέντε ημέρες για να ασκήσουν έφεση κατά της απόφασης του Εφετείου.
Μετά τη διαμαρτυρία, ο γενικός διευθυντής της Ducati Gigi Dall’Igna είπε ότι η ιταλική μάρκα θα εξετάσει το ενδεχόμενο επίσημης καταγγελίας εναντίον του αεροδυναμικού πακέτου της Honda, αφού αμφισβητεί τη νομιμότητά του.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Aprilia, Massimo Rivola, αποκάλυψε αργότερα ότι ο τεχνικός διευθυντής Danny Aldridge του είχε πει ότι μια πίσω πτέρυγα όπως της Ducati δεν θα ήταν αποδεκτή σε κανονικές συνθήκες κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν την αρχή της σεζόν.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Rivola είπε ότι η νίκη της Ducati στο Κατάρ θα παραμείνει, όπως και να έχει, ανεξάρτητα από την απόφαση του Εφετείου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!