Η Pirelli προχωράει τα σχέδιά της για το πρόγραμμα δοκιμών των νέων ελαστικών 18 ιντσών για το 2021, οι οποίες θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος αυτής της σεζόν, χρησιμοποιώντας τροποποιημέναμονοθέσια. Η Ιταλική εταιρία έχει προγραμματίσει ένα συγκεκριμένο ποσό για να τρέξει αυτήν την σεζόν αρχίζοντας το Σεπτέμβριο, όπου θα ακολουθηθεί από ένα σημαντικότερο πρόγραμμα το 2020.Η Pirelli είναι πολύ κοντά στην περάτωση μιας συμφωνίας με τις ομάδες που είναι πρόθυμες και ικανές να παρέχουν ένα μονοθέσιο μέσα σε αυτήν την σεζόν.Η πρόκληση για εκείνους που προσφέρονται εθελοντικά είναι ότι πρέπει να προσαρμόσουν νέες αναρτήσεις ώστε να ταιριάζουν τα νέα ελαστικά 18 ιντσών.«Είμαστε σε συζητήσεις με τις ομάδες για παραχώρηση κάποιων μονοθεσίων,» δήλωσε το αφεντικό της Pirelli Mario Isola.«Πρόκειται να επιβεβαιωθεί σύντομα αυτό, αλλά πιστεύω ότι έχουμε λύσεις και θα έχουμε την δυνατότητα να εξετάσουμε στην πράξη αυτό που συζητάμε αρχής γενομένης το Σεπτέμβριο του 2019.«Αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς αφού βέβαια μας παραχωρηθούν τα τροποποιημένα μονοθέσια του 2018 που θα εφαρμοστούν πάνω τους τα ελαστικά 18 ιντσών.«Φέτος θα πραγματοποιηθούν τρεις συνεδρίες σε σύνολο έξι ημερών για να αρχίσουμε την ανάπτυξη.
Είναι μια μεγάλη αλλαγή, 18 ιντσών ελαστικά δεν είναι κάτι που μπορείς να σχεδιάσεις εύκολα και να τα προσαρμόσεις σε κάθε αγωνιστικό αυτοκίνητο.
«Στην περίπτωση που θα έχουμε περισσότερες από μία ομάδα θα μοιράσουμε στην μέση τις συνεδρίες, το οποίο θα συμφέρει όλους μας.»
Ο Isola τόνισε ότι μια πρόωρη έναρξη των δοκιμών θα επιτρέψει στην Pirelli να προετοιμαστεί καλύτερα για ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα δοκιμών το 2020.
«Είναι πολύ σημαντικό, και εξετάζοντας επίσης το επίπεδο απόδοσης των μονοθεσίων το οποίο χρειαζόμαστε για την σιγουριά ότι θα παρέχουμε ένα καλό προϊόν, να αρχίσουμε κατά το δεύτερο μισό της σεζόν μας δίνει την ευκαιρία να έχουμε χρόνο το χειμώνα να επανεξετάσουμε τις δοκιμές και να κάνουμε τις όποιες αλλαγές εάν αυτό είναι απαραίτητο.
«Παραδείγματος χάριν εάν πρέπει να αλλάξουμε όλο το προφίλ του ελαστικού,πρέπει να κάνουμε νέες φόρμες με νέο πέλμα, και αυτό παίρνει αρκετό χρόνο.
«Εξετάζοντας όλο αυτό είναι σημαντικό για μας να πραγματοποιήσουμε τις δοκιμές τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο. Επίσης αυτό δεν θα έχει επιπτώσεις στις άλλες ομάδες που δεν θα παρέχουν μονοθέσιο, διότι εμείς παρέχουμε όλα τα στοιχεία σε όλες τις ομάδες.
Ο Isola δήλωσε ότι η ομάδα που δεν διαθέτει τους πόρους για να δημιουργήσει ένα τροποποιημένο μονοθέσιο μέχρι τον Σεπτέμβριο θα μπορεί ακόμα να συμμετάσχει στο πρόγραμμα του 2020, αν θέλει.
“Ως συνήθως εμείς προσφέρουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε σε όλα τα μονοθέσια τα νέα ελαστικά, από εκεί και πέρα είναι απόφαση της κάθε ομάδας. Αν έχουμε λίγες ομάδες το 2019 δεν είναι πρόβλημα για κανέναν, γιατί το 2020 θα προσφέρουμε και πάλι σε όλες τις ομάδες την ευκαιρία να τροποποιήσουν ένα μονοθέσιο ώστε να δοκιμάσουν τα νέα ελαστικά, στην περίπτωση που κάποιος δεν πρόκειται να προσφέρει μονοθέσιο για το τρέχον έτος, δεν ακυρώνεται για το επόμενο έτος.
“Ξεκινάμε από το μηδέν για να προσφέρουμε και πάλι το επόμενο έτος. Το επόμενο έτος θα έχουμε 25 ημέρες δοκιμών, όλες για δοκιμές 18 ιντσών ελαστικά.
“Πιθανόν το επόμενο έτος θα έχουμε περισσότερες ομάδες διαθέσιμες για να κάνουμε δοκιμάσουν, αλλά σίγουρα δεν περιμένουμε την συμμετοχή όλων των ομάδων.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!