Η STR14 της Toro Rosso με κινητήρα Honda είναι το πιο «πολυσύνθετο» μονοθέσιο Formula 1 που έχει σχεδιαστεί από την ομάδα, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή Joddy Egginton.
Η ομάδα μπαίνει στη δεύτερη σεζόν της με τη Honda το 2019 και με την «αδερφή» Red Bull να τρέχει επίσης με Γιαπωνέζικες μηχανές, σημαίνει ότι θα μοιράζονται το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων και μπροστινή ανάρτηση.
Μια αργή αλλαγή από κινητήρες Renault σε Honda στο τέλος του 2017 σήμαινε ότι η Toro Rosso του 2018 δεν ήταν τόσο βελτιωμένη όσο θα μπορούσε με περισσότερο διαθέσιμο χρόνο.
“Το φετινό σασί μας είναι πιθανόν το πιο πολυσύνθετο που έχουμε κάνει από άποψη ενσωμάτωσης με τη μονάδα ισχύος. Είναι πολύ πιο πολύπλοκο από το περσινό” είπε ο Egginton.
“Δεν ήμασταν ικανοί να το κάνουμε αυτό επειδή γίναμε έξυπνοι σε μια νύχτα, αλλά επειδή είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με τον προμηθευτή της μονάδας ισχύος για να τα βελτιστοποιήσουμε. Και η Red Bull έχει κάνει το ίδιο σε ότι την αφορά. Η Honda έχει παραδώσει έναν κινητήρα που σε όλες τις προθέσεις και σκοπούς, είναι ίδιος και στις δύο ομάδες. Η Red Bull φαίνεται χαρούμενη και εμείς είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό που έχουμε”.
Ο Egginton ανέφερε τον επιπλέον χρόνο δουλειάς παράλληλα με τη Honda που επέτρεψε στη Toro Rosso να βελτιστοποιήσει το πακέτο ακόμα καλύτερα.
“Είναι μια περίπτωση του ξεκινήματος της διαδικασίας σχεδίασης νωρίτερα”, είπε.
“Μπορεί να είναι κάτι ελαφρώς ασήμαντο, μια θέση ενεργοποίησης αποβλήτων. Δεν είναι ένα σπουδαίο εξάρτημα αλλά αν το σκεφτείς αρκετά νωρίς και το βάλεις κάπου που βολεύει όλους, δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο τελευταίο λεπτό. Με πελατειακή μονάδα ισχύος παίρνεις ότι σου δίνουν. Τη στιγμή που ξεκινάς να δουλεύεις με τον προμηθευτή ο οποίος λέει “τι θέλεις?” από αυτόν που λέει “πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε καλύτερα αυτά που μας δόθηκαν?”. Πέρσι με τη Honda είχαμε κάποιες πιθανότητες να κάνουμε μερικές αλλαγές αλλά όχι τόσες πολλές γιατί ο κινητήρας είχε επισημοποιηθεί στα τέλη του 2017. Για φέτος ήμασταν διατεθειμένοι να κάνουμε μερικές ερωτήσεις με την Red Bull και τη Honda”.
Ο Egginton είναι αισιόδοξος ότι τα πλεονεκτήματα του να έχεις δουλέψει με τη Honda για να πάνω από ένα χρόνο έχουν βοηθήσει την Toro Rosso να παράγει ένα δυνατότερο μονοθέσιο από αεροδυναμικής άποψης.
“Αν μπορείς να βελτιστοποιήσεις την ψύξη όσο το δυνατόν πιο σφιχτά, χρειάζεσαι λιγότερη ένταση για να τα βάλεις όλα μέσα, κάτι το οποίο δίνει στα παιδιά του αέρα περισσότερη ελευθερία. Σου επιτρέπει να ενσωματώσεις περισσότερα πράγματα και να δώσεις στα παιδιά του αέρα περισσότερη ελευθερία να κάνουν αυτό που θέλουν χωρίς να κουβαλάς γύρω από ένα κομμάτι τόσο πολύ ψύξη ή διαμόρφωση του αμαξώματος που μπορεί να μην είναι ελαφρώς σωστή. Η δεύτερη χρονιά σου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Πάνω σε αυτό, ήμασταν τόσο ευθυγραμμισμένοι με τη Honda στις αρχές του προηγούμενου έτους και είχαμε μια καλή συνεργασία μαζί τους που είναι πιο εύκολο να επικοινωνήσεις και να είσαι σίγουρος ότι κάνουμε το σωστό. Μετά ήρθε επίσης η Red Bull, έχοντας περισσότερη ώθηση σε αυτή την διαδικασία και είναι πιο εύκολο να βρούμε μια λύση. Είναι περισσότερος χρόνος δουλεύοντας με τον προμηθευτή κινητήριας μονάδας και έχοντας συζητήσεις νωρίτερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!