Tον προηγούμενο μήνα ζητήθηκε από τα ενδιαφερόμενα μέρη να υποβάλλουν την προσφορά τους για ένα σταθερό πλακίδιο κιβωτίου ταχυτήτων προκειμένου να χρησιμοποιηθεί από όλες τις ομάδες από το 2021 έως το 2024.
Στη χθεσινή συγκέντρωση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού εγκρίθηκαν περαιτέρω πρωτοβουλίες, όμως δεν δόθηκε καμία λεπτομέρεια σχετικά με το ποιες περιοχές του μονοθεσίου ή της μονάδας ισχύος μπορεί να καλυφθούν.
Η ανακοίνωση της FIA απλά αναφέρει ότι “το συμβούλιο ενέκρινε την έναρξη μιας σειράς προσφορών στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης των τεχνικών κανονισμών του 2021”.
Η FIA έχει δουλέψει προσεκτικά με την διοίκηση της F1 για να διαμορφώσει το πακέτο του πρωταθλήματος το 2021 και τα σταθερά μέρη, εστιάζοντας στις περιοχές μικρού ενδιαφέροντος των φιλάθλων, είναι ένα μείζων στοιχείο.
Διασταυρώνεται στα σχέδια μείωσης του κόστους καθώς επίσης και στο κλείσιμο του πεδίου.
“Χρειάζεται να κλείσουμε την διαφορά των μονοθεσίων όσον αφορά την συνολική απόδοση” δήλωσε το αφεντικό της F1 Ross Brawn.
“Έχουμε κατηγορία ένα και κατηγορία δύο αυτή την στιγμή και πρέπει να το σταματήσουμε αυτό, χρειάζεται να έχουμε πολύ λιγότερη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις ομάδες και ο έλεγχος κόστους θα είναι μέρος αυτού, οι κανονισμοί που εξελίσσονται θα είναι μέρος αυτού. Να μειώσουμε τον αριθμό των στοιχείων από τα μονοθέσια με τα οποία δεν ασχολούνται οι φίλαθλοι, υπάρχει η τεχνολογία που θα μπορούσε να είναι διασκεδαστική και ενθουσιώδης στους φιλάθλους, ακόμα και το ότι κάθε ομάδα φτιάχνει τον δικό της πυροσβεστήρα γιατί θέλουν να δοκιμάσουν να κάνουν τον δικό τους πιο ελαφρύ από οποιουδήποτε άλλου πυροσβεστήρα. Κανένας δεν ενδιαφέρεται για αυτό. Δεν εκστασιάζει κανέναν αυτό. Για αυτό πρέπει να έχουν όλοι τον ίδιο πυροσβεστήρα, είναι πολύ απλό. Αλλά αν εσύ έχεις τα λεφτά για να τα βάλεις σε έναν πυροσβεστήρα, πιθανότατα φτιάχνεις έναν ελαφρύτερο από τον άλλον και οι ομάδες που έχουν τα λεφτά, τους πόρους, το μπάτζετ μπορούν να κάνουν τέτοια πράγματα. Παίρνουν ένα κλάσμα του δεύτερου πλεονεκτήματος εκεί, ένα κλάσμα εδώ, ένα κλάσμα εκεί. Χωρίς να το ξέρεις, είναι ένα δευτερόλεπτο μπροστά και ο ανταγωνισμός είναι φτωχός. Έτσι εμείς πρέπει να έχουμε μονοθέσια που είναι κοντά το ένα στο άλλο, και όταν είναι κοντά το ένα στο άλλο πρέπει να τους κάνουμε να συμπεριφερθούν με τρόπο που μπορούν να αγωνιστούν το ένα με το άλλο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!