Το πακέτο του κινητήρα της Honda ήταν “αρκετά επιθετικό” στις δοκιμές πρίν την σεζόν και ο κατασκευαστής ετοιμάζεται πυρετωδώς για να φέρει λύσεις για το Αυστραλιανό Grand Prix.
Ο αρχηγός της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, χαρακτήρισε τον κινητήρα της Honda ως ένα “όμορφο πράγμα”.
Καμία από τις ομάδες της Honda δεν αντιμετώπισαν μεγάλες δυσκολίες στην Ισπανία, αλλά ο τεχνικός διευθυντής της, Toyoharu Tanabe, παραδέχτηκε ότι έγινε “νευρικός μερικές φορές” καθώς οι νέοι συνεργάτες της, Red Bull και Toro Rosso, πρωτοδοκίμαζαν το προϊόν του 2019.
Ο Tanabe δήλωσε στο motorsport.com ότι “δεν είχε αρκετά βέβαιος” για την πρόοδο που είχε σημειωθεί παρά την καλύτερη απόδοση που ο κατασκευαστής επέδειξε στις δοκιμές μετά την επιστροφή του στην F1, το 2015.
“Δεν έχουμε σοβαρό πρόβλημα με την τρέχουσα εγκατάσταση, αλλά βρήκαμε κάποια προβλήματα λόγο της πολύ συμπαγής διάταξης” δήλωσε ο Tanabe.
“Ο σχεδιασμός του σχήμα του κινητήρα ήταν λίγο παραπάνω επιθετικός, οπότε πρέπει να το κάνουμε λίγο διαφορετικό. Δεν είναι ανησυχητικό.”
Η Honda εφάρμοσε κάποιες διορθώσεις στη πίστα, αλλά θα τροποποιήσει επίσης το σχέδιο στο εργοστάσιο για να εισάγει εγκαίρως ένα “μόνιμο αντίμετρο” για το Αυστραλιανό Grand Prix που διεξάγεται 15 με 17 Μαρτίου.
“Μέχρι στιγμής, δεν είναι σοβαρό” είπε ο Tanabe. “Σημαίνει ότι μπορούμε να είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα, με τα κομμάτια που έχουμε χρησιμοποιήσει και είχαμε αυτά τα θέματα εδώ”.
Η αλλαγή της Red Bull στους κινητήρες της Honda είναι ένας από τους σημαντικότερα θέματα συζήτησης για την νέα σεζόν και ο αρχικός στόχος της εταιρίας ήταν να μην γλιστρήσει πίσω από τη θέση που ήταν η Red Bull με τον προηγούμενο προμηθευτή της, τη Renault.
Η Honda είναι πρόθυμη να αποφύγει της πρώιμες προσδοκίες και όταν ρωτήθηκε αν ήταν ευχαριστημένος με την βελτίωση της απόδοσης, ο Tanabe αστειευόμενος απάντησε πως: “δεν είμαι ποτέ ευχαριστημένος”.
“Φυσικά έχουμε έναν στόχο. Και έναν στόχο για όλο το έτος.”
“Δεν είμαστε τόσο σίγουροι για το σημερινό επίτευγμα. Ακόμα υπάρχουν πολλοί τομείς στους οποίους πρέπει να εργαστούμε για να φτάσουμε τους κορυφαίους ανταγωνιστές μας.”
Ο Tanabe δήλωσε:” Δεν εξετάσαμε το 100%, αλλά [σχεδόν] κάθε μέρος και στην συνέχεια εφαρμόσαμε μερικές τροποποιήσεις για το βάρος και την αξιοπιστία”.
“Στο τμήμα του κινητήρα εσωτερικής καύσης, στοχεύσαμε στην βελτίωση της αποδοτικότητας της καύσης.”
«Θα προσπαθήσουμε να την βελτιώσουμε σταδιακά».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!