Ο τεχνικός διευθυντής της Yamaha Massimo Meregalli δήλωσε πως δεν ανησυχεί για την εμφάνιση του Rossi στις δοκιμές του Κατάρ και είναι πεπεισμένος πως ο Ιταλός θα παλέψει για τις πρώτες θέσεις το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.
O Rossi ολοκλήρωσε τον περασμένο μήνα τις δοκιμές του Κατάρ με τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο κατά τη διάρκεια του τριημέρου, κάτι λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από τον teammate του στη Yamaha, Maverick Vinales. Επίσης ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής υστερούσε έναντι του Vinales και στο ρυθμό αγώνα στην πίστα του Losail, που θα φιλοξενήσει την Κυριακή τον εναρκτήριο αγώνα της νέας σεζόν.
Περιγράφοντας το χειμώνα ως πολύ θετικό για την ομάδα της Yamaha, ο Meregalli δήλωσε πως περιμένει από τον Rossi να αγωνιστεί για τις πρώτες θέσεις παρέα με τον Vinales, παρότι δε μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Ισπανό στις δοκιμές. Συγκεκριμένα ο Meregalli είπε για τον Rossi: “Δεν ήταν τόσο γρήγορος και δεν έκανε καλούς χρόνους, αλλά δεν ανησυχώ γιατί από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι τις Κυριακές για τον αγώνα, είναι εκεί μπροστά. Σε κάθε περίπτωση οι πληροφορίες του Maverick και του Vale για τη μοτοσυκλέτα συμφωνούν, παρόλο που ο Ιταλός διαμαρτυρήθηκε για έλλειψη υψηλής τελικής ταχύτητας. Αυτό είναι και το αδύνατο σημείο της μηχανής μας. Η Yamaha προσπαθεί πάντα να ακολουθεί τις οδηγίες των αναβατών. Αν ο Maverick είναι ευχαριστημένος με αυτό το πακέτο και ο Valentino όχι, τότε θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις για να νιώσει άνετα ο Rossi. Οι πληροφορίες του Valentino ήταν πάντα εποικοδομητικές. Αν έπρεπε να αγωνιστούμε σήμερα, θα στοιχημάτιζα σε εκείνον να είναι μπροστά.”
Η ομάδα της Yamaha έχει υποστεί πολλές αλλαγές αυτό το χειμώνα, με πιο σημαντική την τοποθέτηση του Takahiro Sumi ως νέου project leader και την παράδοση περισσότερων ευθυνών στην ευρωπαική της βάση στο Lesmo σχετικά με την εξέλιξη της M1. Ο Meregalli είπε ότι η άφιξη του Sumi έχει ήδη θετικό αντίκτυπο στο εσωτερικό της Yamaha. Πιο αναλυτικά: “Όταν ακούσαμε για τον νέο project leader σκεφτήκαμε ότι τίποτα δε θα αλλάξει όσον αφορά τη μέθοδο εργασίας, αλλά αντί αυτού ο Sumi εισήγαγε ένα νέο τρόπο εργασίας τόσο στην ομάδα όσο και στην Ιαπωνία και από τότε που έφτασε η επικοινωνία μεταξύ αναβατών και μηχανικών είναι καλύτερη. Με τον εντοπισμό και την αποδοχή των αδύνατων σημείων της μοτοσυκλέτας μας, ανέλυσε τις πληροφορίες και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δε χρειαζόταν να σχεδιάσουμε μια νέα μοτοσυκλέτα, αλλά να βελτιωθούμε σε κρίσιμους τομείς προκειμένου να πάρουμε το μέγιστο από τις δυνατότητες της M1. Όλα όσα πρότεινε στους αναβάτες ήταν ευπρόσδεκτα με κατεύθυνση τη βελτίωση στις στροφές και τη δυνατότητα να επιταχύνουν γρηγορότερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!