Ο Charles Leclerc της Ferrari επέστρεψε στην κορυφή για την πρωινή περίοδο της προτελευταίας ημέρας των δοκιμών της Formula 1 πριν από τη σεζόν στη Βαρκελώνη, καθώς οι ομάδες επικεντρώθηκαν κατά κύριο λόγο στις επιδόσεις.
Ο Leclerc είχε ήδη τραβήξει τα βλέμματα πριν θέσει τον ταχύτερο χρόνο όταν ανέβηκε τρίτος με έναν εντυπωσιακό γύρο στη σκληρότερη C2 σύνθεση ενώ οι αντίπαλοί του έτρεξαν τα κόκκινα C4 και C5. Η προσπάθεια του στο 1:17.253δ ήταν αρκετά καλή για την τρίτη θέση σε εκείνο το χρονικό διάστημα, προτού χρησιμοποιήσει την C4 για να κάνει το 1:16.949δ και να πάει δεύτερος. Ο Leclerc ανέβηκε στην κορυφαία θέση με μια προσπάθεια στο 1:16.658δ με την C5, παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός του έπεσε ελαφρώς στον τρίτο και τελικό τομέα. Μετέπειτα βελτίωσε το χρόνο του δύο φορές ακόμα, πρώτα κατά τρία δέκατα, και έπειτα έκανε έναν καλύτερο γύρο στο 1:16.231δ στα τελευταία λεπτά. Ο Leclerc έριξε τον Alexander Albon από την πρώτη θέση και οι συνολικά 54 γύροι του οδηγού της Ferrari ήταν μία καλή ώθηση μετά την ολοκλήρωση μόλις ενός γύρου χθες το απόγευμα.
Ο Albon είχε προηγουμένως ανταλλάξει γρηγορότερους γύρους με τον Lando Norris, ο οποίος έθεσε το ρυθμό την Τετάρτη, πριν τελειώσει τελικά μπροστά του με τον πρώτο γύρο των δοκιμών που πήγε κάτω στα 1:16δ. Ο τελικός χρόνος του οδηγού της Toro Rosso στο 1:16.882δ ήρθε με το πιο μαλακό C5 αφότου βελτίωσε το χρόνο του κατά εννέα χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ο Norris δεν απάντησε στην τελική προσπάθεια του Albon καθώς η McLaren επικεντρώθηκε σε μακρύτερες διαδρομές, πράγμα που σημαίνει ότι τελείωσε το πρωί τρίτος με χρόνο 1:17.084δ και 64 γύρους.
Η Red Bull δε συνέχισε την τακτική της χρήση της C3 για να επιτρέψει στον Pierre Gasly να αναλάβει την εκτέλεση επιδόσεων στις C4 και C5 μετά από ένα πρωινό που περιελάμβανε αεροδυναμικές μετρήσεις. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν μόλις 0,007δ κάτω από τον Norris και είχε τεθεί στα μισά της περιόδου.
Ο Nico Hulkenberg ήταν πέμπτος για τη Renault, καθώς η ομάδα του μέτρησε την ταλάντωση της πτέρυγας κατά τη διάρκεια της πρώτης φάσης και ο Γερμανός έτρεξε αργότερα στην C1.
Η Racing Point δυσκολεύτηκε και πάλι για να μαζέψει γύρους με μόλις 37, τους λιγότερους από τις 10 ομάδες. Ο καλύτερος χρόνος του Lance Stroll στο 1:17.556δ ήταν ωστόσο αρκετά καλός για την έκτη θέση.
Ο Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo πήρε την έβδομη μπροστά από τον Lewis Hamilton της Mercedes, και το πρωί του διακόπηκε από το αυτοκίνητό του που σταμάτησε στην είσοδο των pit στην τελευταία ώρα.
Η Mercedes ολοκλήρωσε τις δοκιμές επιδόσεων για πρώτη φορά σε δοκιμές νωρίς πριν η εστίαση του Hamilton μεταπηδήσει σε μακριές διαδρομές που έδειξαν εντυπωσιακή συνέπεια. Κατατάχτηκε στην όγδοη θέση με τον καλύτερο χρόνο των 1:18.097δ και ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους με συνολικά 85.
Ο George Russell είχε παραδεχτεί νωρίς αυτή την εβδομάδα ότι η Williams δεν είχε εξοικειωθεί πλήρως με τα ελαστικά C4 και C5, αλλά βελτιώθηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια του πρωινού χρησιμοποιώντας τις δύο συνθέσεις. Μέσα στα τελευταία 20 λεπτά, ήταν ικανός να αφήσει την τελευταία θέση με ένα γύρο 1:18.130δ στην C5, αφού η FW42 ξόδεψε το πρώτο μέρος με ένα αρκετά ψηλό rake.
Όπως και η Mercedes, η Haas ολοκλήρωσε επίσης μακρές διαδρομές στις σκληρότερες συνθέσεις και ο Kevin Magnussen έκλεισε το πρωινό με τον 10ο χρόνο και 53 γύρους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!