Ο Carls Sainz με την McLaren του διατήρησε τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη εβδομάδα δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, ενώ η Ferrari κατάφερε να πραγματοποιήσει μόνο έναν ακόμα γύρο μετά την πρωινή συντριβή.
Ο Sainz σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με 1:17.144δ μέσα στις πρώτες δύο ώρες από την πρωινή έναρξη των δοκιμών και πραγματοποίησε τους περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο οδηγό σημειώνοντας 130 γύρους. Ο ηγετικός του χρόνος ποτέ δεν φάνηκε να απειλείται μέχρι τα τελευταία 20 λεπτά της ημέρας.
Η Racing Point, η οποία και πάλι έμεινε πίσω στα διανυθέντα χιλιόμετρα, με τον Sergio Perez να χρησιμοποιεί ελαστικά C4, κατάφερε να ανέβει στην δεύτερη θέση με χρόνο 1:17.842δ.
Η προσπάθεια του Perez αν και αργά στη περίοδο ήταν αρκετή για να καθαιρέσει τον Sebastian Vettel από τη δεύτερη θέση του, συμπεριλαμβανομένης όμως της απουσίας της Ferrari που έκανε συνολικά 41 γύρους σήμερα στην πίστα.
Αυτό συνέβη επειδή ο Vettel είχε μία σύγκρουση στον 3ο γύρο το πρωί λόγω ενός μηχανικού προβλήματος.
Η Ferrari επιβεβαίωσε αρχικά ότι η SF90 δεν θα μπορούσε να βγει στην πίστα για αρκετές ώρες και ο Vettel είπε ότι η εύρεση της αιτίας που προκάλεσε την ζημιά και στην συνέχεια την σύγκρουση είναι ακόμη πιο δύσκολη.
Η ιταλική ομάδα πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος διεξάγοντας αυτό που ονομάζεται “έλεγχος μέσων” πριν την έξοδο του Charles Leclerc για έναν γύρο προσαρμογής.
Ο Leclerc είχε επίσης χάσει ώρα των δοκιμών την Τρίτη, αφού έπρεπε να γίνουν έλεγχοι του συστήματος ψύξης, πριν παραδώσει το μονοθέσιο στον Vettel για εκείνο το απόγευμα.
Ο Kimi Raikkonen με Alfa Romeo ανέβηκε τέταρτος μέσα στην τελευταία ώρα με χρόνο 1:18.209δ με τα C4, ο οποίος ολοκλήρωσε και αυτός συνολικά 113 γύρους.
Ο καλύτερος χρόνος του Raikkonen καθαίρεσε τον Max Verstappen με την Red Bull από την τέταρτη θέση, αφού ο Ολλανδός ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας με ελαστικά C3, ενώ κάποια στιγμή έτρεξε και με τα σκληρότερα C2.
Ο Verstappen έπεσε μια ακόμα θέση όταν ο Romain Grosjean με τα C5 τα τελευταία είκοσι λεπτά ολοκλήρωσε μια προσπάθεια με χρόνο 1:18.330δ, μία αρκετά καλή επίδοση για τον ίδιο που τον έφερε στην πέμπτη θέση.
Ο Daniil Kvyat και η Toro Rosso του τερμάτισαν στην έβδομη θέση με την καλύτερη του επίδοση να την πραγματοποιεί με ελαστικό C3, και έστειλε τους δύο οδηγούς της Mercedes στην όγδοη και την ένατη θέση.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes πραγματοποίησαν μαζί συνολικά 177 γύρους ύστερα και από την περιορισμένη συμμετοχή του Valtteri Bottas το απόγευμα της Τρίτης, που επέτρεψε στην Mercedes να επικυρώσει δύο διαφορετικά σχέδια αεροδυναμικής. Ο Bottas ανέκαμψε το πρωί για να κάνει συνολικά 75 γύρους και με καλύτερο χρόνο 1:18.941δ, ο Hamilton έκανε 102 γύρους και οριακά νίκησε το χρόνο του συμπαίκτη του.
Η Renault, που επισκευαζόταν όλο το πρωινό, επικεντρώθηκε σε προσομοιώσεις αγώνα με τον Daniel Ricciardo. Ο Nico Hulkenberg ανέλαβε το απόγευμα όπου έκανε αρκετούς αργούς γύρους, αλλά σταδιακά βελτίωσε το χρόνο του με ενδιάμεσα ελαστικά C3 για να κάνει τον καλύτερο γύρο του με χρόνο 1:19.056δ.
Η απόδοση του Hulkenberg σήμαινε ότι έφτασε σχεδόν τρία δευτερόλεπτα από την 12η θέση και τον συμπαίκτη του Daniel Ricciardo, με το ζευγάρι να χωρίζεται από τον Robert Kubica με τη Williams.
Ο Kubica συνέχισε να βοηθάει την Williams ώστε να αφομοιώσουν την απόδοση με τα πιο ήπια ελαστικά C4 και C5, χρησιμοποιώντας τα για να πραγματοποιήσουν τον πιο γρήγορο χρόνο τους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!