Ο νεαρός Lando Norris κατάφερε να βάλει στην κορυφή των χρόνων την McLaren, πετυχαίνοντας την καλύτερη φετινή της επίδοση, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε και τον ανάγκασαν να σταματήσει 2 φορές! Προβλήματα αντιμετώπισαν και οι Mercedes και Ferrari, που έμειναν για διαστήματα στα γκαράζ τους…
Ο Lando Norris έθεσε το ρυθμό για τη McLaren, παρά τις 2 διακοπές που αντιμετώπισε και κατέληξε να είναι ο γρηγορότερος στην επανέναρξη των δοκιμών. Γενικότερα όμως η μέρα περιελάμβανε ατυχήματα και δράση.
Ο καλύτερος χρόνος του Norris, “έριξε” από την κορυφή τον Pierre Gasly με την RedBull με το 1:17.709δ, καθώς ο Βρετανός διάλεξε τα δεύτερα γρηγορότερα ελαστικά της Pirelli, τα C4 ελαστικά, πριν το μονοθέσιο “μείνει” στην πίστα… Πρόβλημα είχε αντιμετωπίσει ξανά η MCL34, λόγω αστοχίας στα υδραυλικά.
Η Mercedes είχε μία μέρα γεμάτη αντιθέσεις! Από τη μία ολοκλήρωσε τους περισσότερους γύρους του πρωινού, από την άλλη βέβαια έχασε το μεγαλύτερο μέρος των απογευματινών δοκιμών, λόγω προβλήματος στην πίεση του λαδιού… Η W10 σταμάτησε στην πίστα στην πρώτη γύρα του Valtteri Bottas μακριά από τα pits και μετά την ανάγκη για αλλαγή του κινητήρα, επέστρεψε 3 ώρες αργότερα, για να ολοκληρώσει μόλις 6 γύρους ο Φινλανδός. Έτσι η περισσότερη δουλειά έγινε από τον Lewis Hamilton, που κατάφερε να ολοκληρώσει χωρίς προβλήματα ένα πολύ γεμάτο πρόγραμμα, με 83 γύρους, με τους περσινούς πρωταθλητές να συγκεντρώνουν πάνω τους την προσοχή με τις αναβαθμίσεις που έφεραν στην μπροστινή αεροτομή.
Ο μεγάλος τους αντίπαλος, ονόματι Ferrari, επίσης είχε προβλήματα το πρωί, καθώς ένα πρόβλημα στην ψύξη του μονοθεσίου άφησε την ομάδα από το Maranello στο γκαράζ για 2 ολόκληρες ώρες… Έτσι, ο Charles Leclerc έχασε μεγάλο μέρος των δικών του πρωινών δοκιμών, με τον Sebastian Vettel να αναλαμβάνει να καλύψει το χαμένο αυτό διάστημα.
Οι ομάδες της “μέσης” ψηλά ξανά στον πίνακα
Όπως προαναφέραμε τα βλέμματα τράβηξε πάνω του ο νεαρός Βρετανός, με το 1:17:709 να είναι η καλύτερη επίδοση της ημέρας και συγκριτικά κοντά με τις καλύτερες επιδόσεις των υπολοίπων ημερών, που τέθηκαν από τις Toro Rosso και Alfa Romeo την προηγούμενη εβδομάδα. Προφανώς η ποσότητα των καυσίμων και οι ρυθμίσεις των μονοθεσίων ήταν για ακόμη μια φορά άγνωστες…
Οι προσπάθειες της McLaren είχαν ιδιαίτερο χρώμα, καθώς στην πίστα βρέθηκε ο Fernando Alonso για να παρακολουθήσει τις δοκιμές της πρώην ομάδας του. Ο Ισπανός βρέθηκε σε πίστα της F1 για πρώτη φορά, μετά την απόσυρσή του τον Νοέμβριο. Βέβαια εξακολουθεί να έχει σχέσεις με την ομάδα από το Woking, λόγω του προγράμματός της στο Indy 500.
Η Red Bull κατείχε τους καλύτερους χρόνους για μεγάλο διάστημα, το πρωί και το απόγευμα, με τον Gasly τελικά να τερματίζει μόλις 0.006s πίσω από τον Norris, παραμένοντας μέχρι το τέλος στη 2η θέση! Ωστόσο, ολοκλήρωσε περισσότερους γύρους από κάθε άλλο οδηγό και έθεσε τον καλύτερο χρόνο της Red Bull για τις δοκιμές μέχρι τώρα, με ένα ελαστικό 1 σκάλα σκληρότερο από αυτό της 1ης McLaren. Έτσι ο Gasly κατέχει τον γρηγορότερο γύρο στη σύνθεση C3 μέχρι τώρα…
Η Racing Point, που αναμένεται να φέρει μια μεγάλη αναβάθμιση εγκαίρως για το μονοθέσιο της στον αγώνα της Αυστραλίας, έκλεισε την 1η τριάδα με το χρόνο του Lance Stroll.
Το οδηγικό δίδυμο της Ferrari, αποτελούμενο από τους Vettel και Leclerc που μοιράστηκαν τον διαθέσιμο χρόνο, τελείωσαν στις θέσεις 4 και 7 αντίστοιχα! Βέβαια το 1:17.925 του Γερμανού, ήταν ο καλύτερος χρόνος της σεζόν για τη φετινή χρονιά!
Η Mecedes γενικότερα έτρεξε την W10 στην πίστα για μεγάλα διαστήματα και γεμάτη καύσιμα…
Οι πρωταθλητές, που έμοιαζαν να πάσχουν σε σχέση με το πακέτο της Ferrari μετά το πρώτο τετραήμερο, έφεραν ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιελάμβανε νέα μύτη, μπροστινή πτέρυγα και πάτωμα!
Ταυτόχρονα, η Williams άρχισε να καλύπτει το χαμένο έδαφος, μετά την απώλεια πολλών ωρών δοκιμών στην πρώτη περίοδο. Ο George Russell τελείωσε χωρίς προβλήματα με 119 γύρους, με την FW42 να σπάει το φράγμα του 1:19 για πρώτη φορά φέτος!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!