Παρά το γεγονός ότι εξακολουθεί να υποφέρει από πόνο μετά από την χειρουργική επέμβαση στον αριστερό ώμο του κατά τη διάρκεια του χειμερινού διαλείμματος, ο Marc Marquez (Repsol Honda) ήταν στη κορυφή των χρόνων κατά την 1η ημέρα στο τεστ στη Sepang κάνοντας το 1:59.621, 0.259δ γρηγορότερα από τον Alex Rins (Suzuki Ecstar) στη δεύτερη θέση και 0.316δ πιο γρήγορα από την τρίτη θέση με τον Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP).
Ο Marquez ολοκλήρωσε 29 γύρους την 1η ημέρα πριν σταματήσει νωρίς το απόγευμα για να ξεκουράσει τον αριστερό του ώμο ενόψει των επόμενων δύο ημερών. Ο συμπαίκτης του, Jorge Lorenzo δε συμμετέχει στη δοκιμή λόγω τραυματισμού, αλλά υπήρξαν τρεις Honda στην πρώτη δεκάδα, καθώς ο Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu), που ήταν ο γρηγορότερος στην Jerez, πήρε την έβδομη και ο Stefan Bradl (Honda Test Team) ήταν κάτω από έξι δέκατα πίσω από τον Marquez.
Ο Cal Crutchlow της LCR Honda Castrol επέστρεψε από τον τραυματισμό του αστραγάλου του στο Phillip Island με 51 γύρους την Τετάρτη, ολοκληρώνοντας την πρώτη φορά που βρέθηκε πάνω σε μοτοσυκλέτα στην 14η με 2:00.681.
Ο Alex Rins ήταν αξιοσημείωτος για την ημέρα, μαζεύοντας 61 γύρους στην GSX-RR του 2019 και ήταν ταχύτερος για αρκετή ώρα μέχρι που ξεπεράστηκε από τον Marquez. Παρέμεινε δεύτερος ωστόσο, και ήταν η ηγετική μοτοσυκλέτα της Hamamatsu με αρκετή διαφορά. Ο συμπαίκτης του και rookie Joan Mir τερμάτισε την ημέρα στην 23η, ακριβώς πίσω από τον παλαίμαχο Γάλλο δοκιμαστή αναβάτη Sylvain Guintoli.
Υπήρχαν θετικά σημάδια από την Yamaha στους χρόνους. Ο Maverick Viñales τερμάτισε την ημέρα στην 3η μετά από 63 γύρους με καλύτερο το 1:59.937, με τον συμπαίκτη του Valentino Rossi στην 6η μετά από 56 γύρους και λίγο πάνω από ένα δέκατο από τον Viñales. Η μάρκα της Iwata επικεντρώνεται στις τελικές αποφάσεις για τον κινητήρα του 2019, τα ηλεκτρονικά και ορισμένα στοιχεία πλαισίου – και λένε ότι η σύγκριση των χρόνων τους με τους ανταγωνιστές τους είναι ένα βασικό σημείο ενδιαφέροντος μετά από έντονο χειμώνα εργασίας.
Η νέα ομάδα, η Petronas Yamaha SRT, εν τω μεταξύ, είχε τον Franco Morbidelli λίγο έξω από την πρώτη δεκάδα στην 12η μετά από 60 γύρους – μόνο οκτώ δέκατα από την κορυφή – με τον rookie Fabio Quartararo ένα περαιτέρω μισό δευτερόλεπτο στην 18η.
Ακριβώς πίσω από το Viñales, εν τω μεταξύ, ήταν η πρώτη από τις μοτοσυκλέτες του Borgo Panigale – αλλά ήταν ο Tito Rabat της Reale Avintia Racing που είχε την τιμή αυτή. Λιγότερο από μισό δέκατο από τον Viñales και ο τελευταίος αναβάτης κάτω από το σημείο των δύο λεπτών, ο Ισπανός εντυπωσίασε στην πρώτη του ημέρα και πάλι σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP ™, έχοντας χάσει μεγάλο μέρος της περασμένης σεζόν μετά τη συντριβή του στο Silverstone. Ακριβώς πίσω του ήρθε η πρώτη από τις Mission Winnow Ducati με τον νέο στην ομάδα, Danilo Petrucci, με τον Ιταλό μόλις 0,003δ μπροστά από τον Rossi μετά από 54 γύρους. Ο δευτεραθλητής του 2017 και 2018 Andrea Dovizioso, εν τω μεταξύ, έληξε την ημέρα του στην 8η με 2:00.197.
Ο Jack Miller δεν ήταν μακριά από τη δεύτερη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα παρά ένα μικρό ατύχημα, με τον Aussie να παίρνει την 11η – τρία δέκατα από το DesmoDovi και να οδηγεί την Alma Pramac Racing. Ο συμπαίκτης του και Rookie Francesco Bagnaia – ο πρωταθλητής του Moto2 ™ – ήταν κοντά, εντυπωσιάζοντας στην 15η ως το ταχύτερος νέος.
Ολοκληρώνοντας την πρώτη δεκάδα εντυπωσιακά ήταν ο Pol Espargaro (Red Bull KTM Factory Racing), ο οποίος έκανε 44 γύρους με καλύτερο το 2:00.313 παρά τη πτώση του στο τέλος. Ο Ισπανός ήταν ταχύτερος σε αυστριακή μοτοσυκλέτα κατά έξι δέκατα, αν και η δεύτερη KTM είχε εξίσου εκπληκτική απόδοση: ο νέος Miguel Oliveira της Red Bull KTM Tech 3, παρά ένα σύντομο τεχνικό ζήτημα που είχε. Ο πορτογάλος αναβάτης τελείωσε την ημέρα 16ος και μόνο λίγο πίσω από τον πιο γρήγορο rookie Bagnaia, για να κάνει μεγάλη εντύπωση την 1η ημέρα μετά από πιο δύσκολες δοκιμές στη Βαλένθια και στη Jerez. Ο αναβάτης δοκιμών Mika Kallio ήταν στην 19η, λίγο μπροστά από τον νέο συμπαίκτη του Espargaro, Johann Zarco, καθώς ο Γάλλος συνέχισε την προσαρμογή του, στην 20η.
Ο Aleix Espargaro ( Aprilia Racing Team Gresini) ήταν στην ταχύτερη μοτοσυκλέτα του Noale στην 13η και είπε ότι η μοτοσυκλέτα του 2019 είναι μια σαφής βελτίωση, με τον Ισπανό να κάνει 55 γύρους για να τερματίσει την πρώτη μέρα της σεζόν λίγο μπροστά από τον Crutchlow. Ο νέος συμπαίκτης του, Andrea Iannone ήταν κάτω στην 21η και είχε πτώση, τελειώνοντας τη μέρα 1,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marquez καθώς συνεχίζει να συνηθίζει στη νέα του μοτοσυκλέτα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!