To 2014 με την εισαγωγή των κινητήρων V6 η τράπουλα της F1 ανακατεύτηκε αρκετά. Κερδισμένη ήταν και συνεχίζει να είναι η Mercedes που αποδεδειγμένα από το 2010 δούλευε για αυτή την επιτυχία των 5 σερί double.
Έχει όμως ενδιαφέρουν να δούμε τι κατάφεραν οι τέσσερις εταιρίες που παρέχουν κινητήρα και κυρίως των Mercedes,Ferrari και Renault αφού η Honda μπήκε ένα χρόνο αργότερα με μόνο μια ομάδα κάθε σεζόν.
Mercedes
- Mercedes: 701+703+765+668+655 = 3492
- Williams: 320+257+138+83+7 = 805
- McLaren: 181
- Force India: 155+136+173+187+111= 762
- Lotus:78
- Manor: 1
Total: 5319
Όσοι επέλεξαν να προμηθευτούν κινητήρες της Mercedes ευνοήθηκαν. Η Williams βγήκε δύο σερί σεζόν τρίτη με πολύ καλά πλασαρίσματα, βάθρα και poles. Μετά το 2016 τελείωσαν τα χρήματα και η ομάδα έπεσε τελευταία μιας και το σασί είναι απαράδεκτο. Η Force India παραμένει μια σταθερή μικρομεσαία ομάδα πάντοτε επικίνδυνη. Ακόμα και φέτος σημείωσε τριψήφιο αριθμό βαθμών και ήταν ουσιαστικά 5η. Από την άλλη η McLaren το 2014 ήταν 5η με βάθρο και μπόλικους βαθμούς. Από το 2015 μέχρι το 2018 σημείωσε μόλις 14 βαθμούς παραπάνω από ότι την μοναδική της σεζόν με Mercedes.
Ferrari
- Ferrari : 216+428+398+522+571= 2135
- Marussia : 2
- Sauber : 36+2+5+48= 91
- Toro Rosso: 63
- Haas: 29+47+93 = 169
Total: 2460
Μετά το 2015 η Ferrari δυνάμωσε αρκετά τον κινητήρα της και αυτό φάνηκε στην βαθμολογική συγκομιδή και φυσικά στις νίκες. Οι συνολικοί βαθμοί είναι λίγοι διότι οι ομάδες ήταν μικρές που δεν ήταν έτσι και αλλιώς ικανές για πολλά πράγματα. Αξιοσημείωτη η εικόνα και της αξιοπιστίας.
Renault
- Renault : 8+57+122 = 187
- Red Bull : 405+187+468+368+419= 1847
- Toro Rosso: 30+67+53 = 150
- Lotus: 10
- McLaren : 62
Total : 2256
Ίσως η βασική αιτία της πτώσης της Red Bull. Οι σχέσεις των δύο ψυχράθηκαν με το διαζύγιο να βγαίνει με τους ταύρους να αποχωρούν. Με την εργοστασιακή της ομάδα και μεγάλο εταίρο την McLaren θα πορευτεί πλέον η Renault. Σε απόλυτους αριθμούς η διαφορά με την Ferrari δεν είναι μεγάλη.
Honda
- McLaren : 27+76+30 = 133
- Toro Rosso: 33
Total: 166
Εφιαλτική ήταν επιστροφή της Honda στην F1 καθώς η συνεργασία της με την McLaren απέτυχε για πολλούς λόγους και φυσικά με ευθύνη και των δύο(μεγαλύτερη των Ιαπώνων). Η Toro Rosso κράτησε την Honda στην F1. Βελτιωμένη η εικόνα αλλά σε ένα μονοθέσιο χωρίς στόχους που από την μέση της σεζόν και μετά απλώς έδινε πληροφορίες στην Red Bull που πήρε την απόφαση να αποχωρήσει από την Renault.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!