Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη στο Grand Prix της Βραζιλίας για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών για την Mercedes.
Ο Hamilton και η Mercedes δυσκολεύτηκαν για το ρυθμό και τη διατήρηση ελαστικών κατά τη διάρκεια των 71-γύρων του αγώνα, αλλά είχαν μια χρυσή ευκαιρία, όταν ο Max Verstappen περιστράφηκε από τον Esteban Ocón. Ο Verstappen, ο οποίος είχε τον έλεγχο της κούρσας, υπέστη ζημιά στο πάτωμα όταν τον ακούμπησε και τον οδήγησε σε περιστροφή από τον Ocon που ήταν ένα γύρο πίσω, αλλά έμεινε δεύτερος.
Αυτό έριξε τον Verstappen πίσω από τον Hamilton, ο οποίος διαχειρίστηκε τις ανησυχίες του κινητήρα και των ελαστικών για να παραμείνει μπροστά και να κερδίσει έναν αγώνα μετά από κατάκτηση τίτλου, καθώς δεν είχε κερδίσει Grand Prix μετά την κατάκτηση του τίτλου του το 2015 και το 2017 αντίστοιχα.
Ο Kimi Raikkonen εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος από τον teammate του στη Ferrari Sebastian Vettel νωρίς και πέρασε τον Valtteri Bottas για να ολοκληρωθεί το βάθρο.
Ο Hamilton διατήρησε το πλεονέκτημά στην εκκίνηση από την pole καθώς ο Bottas πέρασε τον Vettel για τη δεύτερη θέση.
Ο Verstappen ξεκίνησε πέμπτος αλλά πέρασε σύντομα τις δύο Ferrari περνώντας τις σε διαδοχικούς γύρους στην πρώτη στροφή, τον Raikkonen από την εξωτερική υπό το φρενάρισμα και τον Vettel από την εσωτερική. Έπιασε γρήγορα τον Bottas και πέρασε τη Mercedes στον 10ο γύρο όταν ο Bottas δεν κατάφερε να κλείσει την πόρτα σωστά στην 1η στροφή.
Ο Hamilton πήγε στα pits στον 19ο γύρο, έναν γύρο μετά τον Bottas, καθώς η Mercedes άλλαξε σε φρέσκα ελαστικά πολύ νωρίτερα από τους αντιπάλους της. Ο Verstappen συνέχισε μέχρι τον 36ο γύρο, αλλά επέστρεψε στη πίστα πίσω από τον Hamilton, παρότι αρχικά φαινόταν να έχει φτιάξει αρκετά μεγάλο κενό και ο Hamilton να απογοητεύεται καθώς θεωρούσε ότι είχε έλλειψη πληροφοριών από την ομάδα του.
Με το να έχει τρέξει τόσο μεγάλο πρώτο stint, ο Verstappen ήταν σε θέση να αλλάξει σε μαλακά ελαστικά και με πολύ πιο φρέσκα και γρηγορότερα ελαστικά, έφτασε τον Hamilton και τον πέρασε στην ευθεία εκκίνησης στον 40ο γύρο από τους 71.
Με τη Mercedes να προστατεύει τον κινητήρα του Hamilton, αυτό θα είχε τον Verstappen σε μια σχετικά απλή βόλτα προς τη σημαία τερματισμού, αλλά τέσσερις γύρους αργότερα η νίκη του Verstappen ήταν υπό κίνδυνο στις πρώτες δύο στροφές. Ο Verstappen έριξε έναν γύρο στον Ocon, αλλά ο Γάλλος πάλεψε πίσω στην 1η στροφή προς την εξωτερική της Red Bull, στη συνέχεια κρατήθηκε δίπλα του καθώς η διαδρομή επέστρεφε προς τα δεξιά. Ο Ocon δεν υποχώρησε και είχε επαφή με τον Verstappen οδηγώντας και τους δύο σε περιστροφή, και αφήνοντας τον Verstappen με ζημιά δαπέδου, αν και ήταν τυχερός που έχασε μόνο μια θέση από τον Hamilton. Ο Verstappen μπόρεσε σταδιακά να κόψει το πλεονέκτημα του Hamilton από τα πέντε δευτερόλεπτα στον υπόλοιπο αγώνα, αλλά ο Hamilton μπόρεσε να παραμείνει μπροστά παρά με το να εκφράσει τις ανησυχίες του για τον κινητήρα και να διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη πρόσφυσης αργότερα.
Lap 44, Max is leading the race, then this… #BrazilGP ?? #F1 (Sound ?) pic.twitter.com/FhMgkehVtG
— Formula 1 (@F1) November 11, 2018
Ο Raikkonen έφτασε στη τρίτη θέση αφότου πέρασε τον Bottas στην 1η στροφή, όπως ο Verstappen είχε το συμβάν του. Αφότου πέρασε τον Vettel στα αρχικά στάδια του αγώνα, όταν ο Γερμανός βγήκε ανοιχτά στην 4η στροφή, ο Raikkonen έχασε τη θέση του από τον Vettel στη φάση των pitstop. Ωστόσο, ο Vettel άφησε τον Raikkonen να περάσει και να επιτεθεί επιτυχώς στον Bottas – ενώ ο Vettel έπρεπε να κάνει μια δεύτερη στάση αφού έπεσε πίσω από την Red Bull του Daniel Ricciardo.
Ο Ricciardo έφτασε τέταρτος, αφού πέρασε και τον Bottas, ο οποίος πήγε σε μια δεύτερη στάση, καθώς διαμαρτυρήθηκε για φουσκάλες στα ελαστικά του. Ο Bottas και ο Vettel ολοκλήρωσαν την εξάδα, ενώ ο Charles Leclerc πήρε την έβδομη θέση για την Sauber, αφού κυριάρχησε ως best of the rest. Ο οδηγός της Ferrari για το 2019, τελείωσε άνετα μπροστά από την Haas του Romain Grosjean αφότου πέρασε τον Marcus Ericsson στην αρχή.
Ο Grosjean τελείωσε όγδοος μπροστά από την άλλη Haas, του Kevin Magnussen, ενώ ο Sergio Perez πήρε το τελευταίο βαθμό στην 10η.
Ο Brendon Hartley ήταν ο πρώτος έξω από τo top 10 μετά από ένα μήνυμα στο ράδιο στην Toro Rosso για τον Pierre Gasly που αρνούνταν να συμμορφωθεί με μια εντολή ομάδας για να ανταλλάξουν θέσεις. Ο Gasly, ο οποίος ήταν επίσης θυμωμένος, άφησε τελικά τον Hartley να περάσει στον τελικό γύρο, αλλά έχασε και μια θέση από τη Renault του Carlos Sainz.
Υπήρχαν μόνο δύο εγκαταλείψεις από το Grand Prix. Ο Ericsson σταμάτησε νωρίς μετά από ζημιά στην πρώτη στροφή, που τον έριξε θέσεις και είχε μια περιστροφή μετά το pitstop. Ο Nico Hulkenberg έλαβε εντολή από την ομάδα του να σταματήσει καθώς η Renault κατέγραψε υψηλή θερμοκρασία κινητήρα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!