Η Toyota εξασφάλισε μία ακόμη κυρίαρχη νίκη στο WEC στο Fuji όπου ο Kamui Kobayashi, ο Mike Conway και ο Jose Maria Lopez πήραν την πρώτη νίκη τους για την superseason 2018/19.
Έχοντας χάσει τη pole position το Σάββατο, το πλήρωμα του #7 αποκρίθηκε έντονα με μια νίκη και διαφορά 11 δευτερολέπτων από την αδελφή #8 TS050 Hybrid των Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Fernando Alonso. Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη νίκη στο WEC για τον Kobayashi και τον Conway από τον αγώνα του Fuji του 2016, καθώς και την πρώτη νίκη της σειράς για τον Lopez.
Οι δύο Toyota ήταν και πάλι σε μία δικιά τους κατηγορία, με την καλύτερη των μη υβριδικών LMP1 – την #1 Rebellion R-13 που μοιράστηκαν οι Andre Lotterer, Neel Jani και Bruno Senna – να είναι τέσσερις γύρους πίσω στην τρίτη θέση.
Από την όγδοη θέση εκκίνησης, η #7 Toyota, που ξεκίνησε με τον Kobayashi, είχε ανέβει στη δεύτερη θέση πίσω από την #8 που είχε την pole μέχρι το τέλος του δεύτερου γύρου σε υγρή πίστα. Ένα μη προγραμματισμένο πρώτο pitstop καθόρισε το πλήρωμα #7 να πάρει την πρωτοπορία όταν ένα κλατάρισμα για την MR Racing Ferrari έθεσε συντρίμμια σε όλη την κύρια ευθεία και έφερε έξω το αυτοκίνητο ασφαλείας μετά από 30 λεπτά.
Ο Nakajima έφερε στα pit την #8 Toyota λίγο πριν κλείσει το pitlane, που βγήκε πίσω από τον Kobayashi, ο οποίος έλαβε ένα πλεονέκτημα πέντε δευτερολέπτων όταν και οι δύο άντρες έκαναν τη δεύτερη στάση για να πάνε σε slick ελαστικά. Ο Buemi ήταν σε θέση να πιάσει τον Kobayashi την τρίτη ώρα μετά από την ανάληψη του αυτοκινήτου από τον Nakajima, αλλά δεν ήταν σε θέση να περάσει πριν ο Kobayashi τελικά πάει στα pit για να παραδώσει στο Conway.
Ο Conway άνοιξε τη διαφορά στα 20 δευτερόλεπτα, καθώς το #8 αυτοκίνητο φαινόταν να δυσκολεύεται με την ισορροπία κατά τη διάρκεια του κομματιού του Alonso, οδηγώντας σε μια αλλαγή στο πίσω μέρος του μονοθεσίου όταν ο Ισπανός παρέδωσε στον Nakajima στην προτελευταία ώρα. Ο Lopez είχε αναλάβει την #7 από αυτό το στάδιο, διατηρώντας το προβάδισμα που είχε φτιάξει ο Conway, πριν ο Kobayashi επιστρέψει για το τελικό stint για να πάρει την καρό σημαία.
Η Rebellion βγήκε στην κορυφή της μάχης ενάντια στην SMP Racing για να τελειώσει ως κορυφαία ιδιωτική ομάδα, αν και η ρωσική ομάδα κράτησε αποφασιστικό πλεονέκτημα κατά την πρώτη ώρα. Ο Jenson Button οδήγησε τον αγώνα κιόλας μετά τα πρώτα 60 λεπτά κάνοντας το πρώτο του pitstop πολύ αργά στην #11 BR Engineering BR1, πριν αναπόφευκτα πέσει πίσω από τις Toyota. Αλλά η τύχη γύρισε πίσω προς την Rebellion όταν η πίστα στέγνωσε, και μέχρι το τέλος της δεύτερης ώρας το #1 αυτοκίνητο είχε καθιερωθεί στην τρίτη, αν και ήταν ένα γύρο πίσω στην τρίτη ώρα.
Η πρόκληση της SMP για το βάθρο ολοκληρώθηκε όταν το αυτοκίνητο #11 που μοιράστηκε ο Button, ο Vitaly Petrov και ο Mikhail Aleshin είχε πρόβλημα στην προτελευταία ώρα και πέρασαν 12 λεπτά στο γκαράζ πριν ανακάμψουν στην τέταρτη θέση, 11 γύρους κάτω. Τόσο η #3 Rebellion όσο και οι #17 SMP αποσύρθηκαν. Ο Gustavo Menezes είχε ατύχημα με το αυτοκίνητο #3 βγαίνοντας από την 1η στροφή υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ η #17 σταμάτησε στο δρόμο αργά, έχοντας ήδη χάσει έδαφος όταν ένας τροχός έφυγε από το αυτοκίνητο. Η μοναδική ByKolles, ENSO CLM P1/01, ήταν σε μία μακρινή πέμπτη θέση αφού δυσκολεύτηκε με θέματα στο turbo για μεγάλο μέρος του αγώνα, ενώ η DragonSpeed BR1 αποσύρθηκε από την τέταρτη θέση στα τελευταία στάδια.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!