Η Toyota έθεσε το ρυθμό στην πρώτη περίοδο δοκιμαστικών για τις 6 Ώρες του Fuji στο WEC, σε μία περίοδο που διακόπηκε από μια μακρά περίοδο κόκκινης σημαίας.
Η 90λεπτη περίοδος σταμάτησε με μια ώρα και 12 λεπτά να απομένουν λόγω των συντριμμιών που υπήρχαν στην κεντρική ευθεία, με τους υπεύθυνους της πίστας να παίρνουν την ευκαιρία για να επισκευάσουν ένα χαλαρό kerb.
Αυτό σήμαινε μια καθυστέρηση 32 λεπτών πριν συνεχιστεί η περίοδος και ανακοινώθηκε λίγο αργότερα μια παράταση 30 λεπτών.
Μέχρι εκείνη την στιγμή, ο ταχύτερος χρόνος ήταν 1:25.847s από τον Buemi στην #8 Toyota TS050 Hybrid, το οποίο ήταν 0.534 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την καλύτερη προσπάθεια του Kamui Kobayashi στην αδελφή #7.
Καμία από τις Toyota δεν είχε βελτίωση μετά την κόκκινη σημαία, με τον Fernando Alonso να αναλαμβάνει την #8 από τον Buemi, χωρίς να ρίχνει τον χρόνο του ελβετού οδηγού.
Στις ιδιωτικές ομάδες πρώτη ήταν η SMP Racing, καθώς ο Jenson Button έθεσε μια σειρά από προσωπικούς καλύτερους γύρους μετά την επανέναρξη της περιόδου για να πάρει την τρίτη θέση στην #11 BR Engineering BR1-AER.
Ο καλύτερος χρόνος του πρωταθλητή της Formula 1 του 2009 στο 1:26.890δ ήταν κλασματικά περισσότερο πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον ταχύτερο ρυθμό, αν και το αυτοκίνητο φάνηκε να υποφέρει με προβλήματα φρένων στα χέρια του Vitaly Petrov αργότερα στη περίοδο.
Η Rebellion Racing ήταν τέταρτη και πέμπτη με το ζευγάρι των R-13 Gibson με τον Neel Jani στην #1 που οδήγησε τον Mathias Beche στο αυτοκίνητο #3, το οποίο πήρε τη νίκη στο Silverstone μετά τον διπλό αποκλεισμό της Toyota.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!