Η Liberty Media έχει που πλέον έχει ανατρέψει το παραδοσιακό στυλ της F1, εξασφάλισε μια μακροπρόθεσμη συμφωνία για την πώληση δικαιωμάτων χορηγίας τυχερών παιχνιδιών σε μια συμφωνία που εκτιμάται ότι αξίζει 100 εκατομμύρια δολάρια σε διάστημα πέντε ετών, καθώς οι Αμερικανοί ιδιοκτήτες θέλουν να αναπτύξουν νέες ροές εισοδήματος ως προς το εμπορικό σήμα.
Ο πρώην ιδιοκτήτης Bernie Ecclestone ήταν ένας μακροχρόνιος αντίπαλος της χορηγίας στοιχημάτων και πως η F1 δεν είχε καμία σχέση με κάθε είδους στοιχήματος, πιστεύοντας ότι θα μπορούσε να βλάψει το όνομά της σε όλο τον κόσμο.
Όμως, το πρακτορείο μάρκετινγκ Interregional Sports Group (ISG) έχει καταλήξει σε συμφωνία με την Liberty Media και θα πληρώσει το συνολικό ποσό των 100 εκατομμυρίων δολαρίων εφάπαξ από την αρχή, με την ISG να έχει στη συνέχεια την εντολή να εξασφαλίσει συμφωνίες με εταιρίες στοιχημάτων σε τοπική ή παγκόσμια βάση.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας οι χορηγοί στοιχημάτων θα μπορούν να διαφημίζουν σε ηλεκτρονικούς πίνακες σε πίστες αγώνων και να εμφανίζουν γραφικά στην οθόνη συμπεριλαμβανομένων ενδεχομένως ζωντανών αποδόσεων στον ίδιο τον αγώνα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος των εμπορικών δραστηριοτήτων της F1, Sean Bratches, δήλωσε στους Financial Times ότι ασχολείται με αυτή τη χορηγία για την αύξηση των εσόδων στις ομάδες και κατά συνέπεια για να ενισχύσει το θέαμα προς τον θεατή.
Είπε: «Υπάρχει μία κατανόηση ότι η χορηγία θα βοηθήσει οικονομικά το άθλημα και θα βελτιώσει το άθλημα προς τον οπαδό. Πρέπει να το ισορροπήσουμε με τον τρόπο που υπηρετούμε τους οπαδούς μας. Αυτή είναι μια ευκαιρία που θα εξυπηρετεί και τους δύο (ομάδες – οπαδούς)».
Παραμένει ασαφές αν υπάρχουν πρόσθετες προσφορές η πιθανοί συνεργάτες στο πλαίσιο της συμφωνίας, αλλά αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή στη φύση του σπορ, για ένα άθλημα όπου το στοίχημα ήταν για χρόνια ένα ζήτημα που είχε τεθεί στο περιθώριο, και πλέον θα μπορεί να προσθέσει στοιχεία κατά την διάρκεια του αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!