Η McLaren επιβεβαίωσε ότι ο πρώην μηχανικός Pat Fry θα επιστρέψει στην ομάδα με άμεση ισχύ, αναλαμβάνοντας τη θέση του μηχανικού διευθυντή.
Ο Fry έχει προηγούμενη εμπειρία με την McLaren έχοντας περάσει 17 χρόνια στο Woking την περίοδο 1993-2010, βοηθώντας την ομάδα να κερδίσει τρεις τίτλους οδηγών, δύο για τον Mika Hakkinen και έναν για τον Lewis Hamilton καθώς και έναν τίτλο Κατασκευαστών το 1998.
Η McLaren προσπαθεί να ενισχύσει την τεχνική ομάδα της μετά την αποχώρηση του Tim Goss. Αν και η ομάδα έχει υπογράψει μια συμφωνία με τον τεχνικό επικεφαλής της Toro Rosso James Key, η μετακίνηση του έχει καθυστερήσει από την Red Bull και είναι απίθανο να συμβεί μέχρι το 2019, αφήνοντας τη McLaren χωρίς τεχνικό επικεφαλή, οπότε η επιστροφή του Fry θα μπορούσε να είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση.
Ο Βρετανός εργάστηκε σε συστήματα ανάρτησης όταν πρωτοήρθε στην ομάδα πριν γίνει ένας στυλοβάτης στα τμήματα μηχανικής και επίσης δούλεψε ως μηχανικός αγώνων του Hakkinen και του Coulthard κατά τη διάρκεια του χρόνου του με την ομάδα.
Ο Άγγλος μετακόμισε στην Ferrari στο τέλος της σεζόν του 2010 για να γίνει βοηθητικός τεχνικός διευθυντής, σε συνεργασία με τον Ιταλό σχεδιαστή Aldo Costa, πριν ο Costa πάει στη Mercedes. Μετά από τέσσερα χρόνια και τη συνεχιζόμενη αναδιάρθρωση των τεχνικών τμημάτων της, ο Fry αποχώρησε από τη Scuderia στα τέλη του 2014.
Πρόσφατα συνεργάστηκε με τη Manor Racing το 2016 ως σύμβουλος μηχανικής πριν η ομάδα τελικά εγκαταλείψει στο τέλος της σεζόν.
Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Πρέπει ακόμα να οργανώσουμε τα τμήματα διαχείρησης – δηλ. την έναρξη του James – αλλά ο Andrea Stella οδηγεί το τμήμα επιδόσεων, θέτοντας τους στόχους και είναι για τον Pat ως τεχνικός διευθυντής να τους εκτελέσει, έτσι τελικά θα ηγηθεί ο Andrea με τον Pat την εξέλιξη του αυτοκινήτου του επόμενου έτους, και στη συνέχεια, φυσικά, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα τροφοδοτήσουν τη προσπάθεια αυτή.
“Ο Pete Prodromou στην αεροδυναμική, ο Mark Ingham και ο Neil Oatley στο σχεδιασμό, ο Simon Roberts ο COO που είναι τελικά υπεύθυνος για να ενώσει όλες τις προσπάθειες μαζί και ο Gil στην αθλητική πλευρά αλλά στο τέλος της ημέρας είναι ο Andrea και ο Pat που πρόκειται να ηγηθούν του project του αυτοκινήτου του επόμενου έτους.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!