Η Toyota Gazoo Racing απέσυρε την προσφυγή κατά του αποκλεισμού της από το αποτέλεσμα αγώνα του Silverstone και έτσι η Rebellion Racing πήρε την πρώτη νίκη ως μη υβριδικό αυτοκίνητο του WEC από το 2012 στο Spa, με την No.3 Rebellion R13 Gibson, των Mathias Beche, Thomas Laurent και Gustavo Menezes, που γίνεται η πρώτη ιδιωτική συμμετοχή για να κερδίσει συνολικά αγώνα του FIA World Endurance Championship.
Τα τελικά αποτελέσματα φέρνουν το 1-2 για τη Rebellion Racing στο Silverstone, και την SMP Racing στην τρίτη θέση.
Η επιβεβαίωση έρχεται μετά την απόσυρση της Toyota Gazoo Racing από την πρόθεσή της να ασκήσει έφεση κατά του αποκλεισμού της από τον αγώνα μετά από τεχνικές επιθεωρήσεις μετά τον αγώνα, αποκαλύπτοντας μη συμμόρφωση των κανονισμών του μπλοκ ολίσθησης των αυτοκινήτων.
Ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, δήλωσε: «Όλοι οι οδηγοί μας οδήγησαν τα αυτοκίνητά μας με την πλήρη δύναμή τους και η μάχη για τη νίκη ήταν πραγματικά συναρπαστική για τους οπαδούς, οπότε αισθάνομαι πραγματικά απογοητευμένος που χάσαμε το αποτέλεσμα.
Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους έξι οδηγούς ότι δεν μπορούσαμε να φτιάξουμε ένα αυτοκίνητο με το οποίο θα μπορούσαν να κερδίσουν ακόμα κι αν τα έδωσαν όλα.
Από την άλλη πλευρά, θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους οδηγούς μας για την εμπιστοσύνη τους στα αυτοκίνητα μας και για την ώθηση στο όριο, καθώς αυτό σήμαινε ότι μπορούμε να μάθουμε για τις βελτιώσεις που μπορούν να γίνουν.
Θα κάνουμε τα αυτοκίνητά μας ακόμα πιο δυνατά για την επόμενη κούρσα, έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να τα δώσουν όλα και πάλι, στην Fuji Speedway και να παλέψουν για μια ακόμη νίκη με 1-2 για να ενισχύσουμε τη πρόκληση μας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Για τους οπαδούς, σας ευχαριστώ πολύ για τη συνεχή υποστήριξή σας. Ελπίζω ότι ανυπομονείτε να δείτε έναν συναρπαστικό αγώνα τον Οκτώβριο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!