O Lewis Hamilton ήταν ο νικητής του Γερμανικού GP εκκινώντας τον αγώνα από την 14η θέση. Ο Βρετανός δεν απειλήθηκε στην συνέχεια από τον Bottas ενώ δέχθηκε μόνο παρατηρήσεις για το συμβάν στην είσοδο του pit lane. Λίγο αργότερα πήρε και το βραβείο του Driver of the Day δίκαια με τον τρόπο που γύρισε από την κόλαση του Σαββάτου.
Η συντακτική ομάδα του F1fan.gr είναι εδώ για να αναδείξει και τους υπόλοιπους που είχαν πολύ θετική απόδοση.
Η επιλογή του Βαγγέλη Παπαευαγγέλου –Valtteri Bottas
Ο Valtteri Bottas έδειξε στο Hockemheim ακριβώς γιατί η Mercedes επέλεξε να του ανανεώσει το συμβόλαιο – σταθερός, αλάνθαστος, και όταν χρειάστηκε, μπορούσε να διεκδικήσει την νίκη.
Ο Φινλανδός, έχοντας ξεκινήσει από τη δεύτερη θέση, δεν είχε τον ρυθμό να απειλήσει τον Vettel στο στεγνό, ταλαιπωρούμενος από προβλήματα υπερθέρμανσης με τα ελαστικά – αν και στο δεύτερο stint, τα πράγματα βελτιώθηκαν σε ταχύτητα. Όταν όμως η βροχή έκανε την εμφάνισή της, ο οδηγός της Mercedes παρέμεινε ψύχραιμος και έδειξε ικανός για το κάτι παραπάνω – ιδιαίτερα όταν προσπάθησε να περάσει τον Hamilton για την πρωτοπορία, μέχρι να έρθει το team order της Mercedes.
Ο Bottas είχε την ατυχία να έχει ελαστικά σε χειρότερη κατάσταση από τον Hamilton όταν εισήλθε το αυτοκίνητο ασφαλείας – διαφορετικά, η εξέλιξη του αγώνα μπορεί να είχε φέρει τον Φινλανδό στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Πάντως, ο Bottas έδειξε πυγμή και διάθεση για μάχη, και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι, καθώς φέτος αξίζει το κάτι παραπάνω – δηλαδή την νίκη.
Η επιλογή του Γιάννη Μπίτα – Kimi Raikkonen
Έχει χαρακτηριστεί ”χομπίστας” τα τελευταία χρόνια στην Ferrari από αρκετό κόσμο και εγώ προσωπικά τον έχω αποκαλέσει αρκετές φορές. Από την στιγμή όμως που ακούστηκε το όνομα Leclerc βλέπουμε έναν άλλο Kimi. Την Κυριακή κράτησε πίσω του στην εκκίνηση τον Verstappen ενώ έπειτα πίεσε και εξέθεσε την Ferrari και τον Vettel που δεν θα τον περνούσε ούτε με αίτηση. Αργότερα έχασε την 2η θέση καθώς έμπλεξε με τον Magnussen και τον Grosjean χάνοντας την θέση από τον Bottas.
Ο Raikkonen στην παρούσα φάση μπορεί να έχει ελπίδες για νίκη μόνο σε περίπτωση που ο Vettel είναι πολύ πίσω του ή εκτός αγώνα, διαφορετικά θα συμβεί ότι και χθες.
Η επιλογή του Χρήστου Ζιαβρά – Nico Hulkenberg
Ο κύριος Best of the rest, ο άνθρωπος που μαζί με τον Leclerc μονοπωλούν τη συγκεκριμένη στήλη, για άλλη μια φορά «έλαμψε» στην «αφάνεια» του. Δεν χρειάζεται μεγάλη στατιστική ανάλυση για τον αγώνα του και τα αποτελέσματα που έφερε. Ο ηγέτης της πολλά υποσχόμενης Renault, κατετάγη 7ος στις κατατακτήριες -όπως προσωπικά μάλλον απολαμβάνει- και τερμάτισε 5ος σε έναν αγώνα τρελό και αρκετά περίεργο… Σε έναν αγώνα όπου όλοι (δικαίως) ψάχνουμε να βρούμε γιατί ο Hamilton δεν τιμωρήθηκε και εάν ή μάλλον κατά πόσο ευθύνεται για το ατύχημα του ο Vettel, ο Nico οδήγησε επιθετικά, προσπέρασε με διάφορους τρόπους και έδωσε βαθμολογική ανάσα στην ομάδα του! Ήταν συνεχώς σε μάχες με μονοθέσια αρκετά κοντά στη δυναμική του δικού του, σε έναν αγώνα όπου οι μεσαίες ομάδες ήταν πάντα κοντά και τελικά τους νίκησε όλους… ή μάλλον ΟΛΟΥΣ! Δεν έκανε λάθος στις περίεργες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν, ωφελήθηκε από τη σωστή στρατηγική της γαλλικής ομάδας και τελικά ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου των… υπολοίπων. Πόσο τραγικό είναι τελικά που ακόμα δεν έχει νιώσει την αίσθηση του βάθρου; Πόσο κοντά είναι τελικά; Και βέβαια μήπως είναι άδικο που τον βλέπουμε αυτή τη στιγμή εκτός των 3ων μεγάλων; Οι απαντήσεις μάλλον έχουν δοθεί…
H επιλογή του Γιάννη Πουλόπουλου – Romain Grosjean
Ο Romain Grosjean εκκίνησε τον αγώνα του Γερμανικού Grand Prix από την 6η θέση όπου και τελικά τερμάτισε, αν και με πολλά σκαμπανεβάσματα. Ξεκίνησε με τα χρησιμοποιημένα ultrasoft ελαστικά πριν μεταβεί σε φρέσκο σετ μεσαίας γόμας στον 21ο γύρο για να φτάσει μέχρι το τέλος. Αυτή η αλλαγή τον έριξε από την 8η θέση στην 15η. Όμως τα περίεργα παιχνίδια του καιρού οδήγησαν την Haas στον 52ο γύρο να καλέσει τον Γάλλο, που είχε ανακτήσει τις χαμένες θέσεις, στα pit για τα ενδιάμεσα ελαστικά υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας που προκάλεσε το ατύχημα του Vettel. Αυτό επέτρεψε στον Grosjean να χάσει μόλις μία θέση και βγήκε στην πίστα 9ος. Η αλλαγή αυτή σχολιάστηκε από τον ίδιο ως μία λανθασμένη επιλογή και έπειτα από 3 γύρους εισήλθε στα pit για να μεταβεί και πάλι στα ultrasoft. Από εκείνο το σημείο και μετά, με περίπου 10 γύρους να απομένουν, ο οδηγός της Haas οδήγησε σαν δαιμονισμένος και χωρίς λάθη κέρδισε 4 θέσεις. Αρχικά προσπέρασε τον Hartley και εν συνεχεία τους Ericsson, Ocon και Perez για να τερματίσει 6ος, αποδεικνύοντας ότι δεν βρίσκεται άδικα στην F1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!