Η Williams είναι σίγουρη ότι μπορεί να λύσει το πραγματικά αρκετά καταστροφικό πρόβλημα της αεροδυναμικής απώλειας στήριξης που δημιουργήθηκε από τη νέα πίσω πτέρυγα που προσπάθησε να εισαγάγει στο Silverstone.
Αμφότεροι οι οδηγοί της Williams αποχώρησαν από τις κατατακτήριες αφού η νέα πτέρυγα δημιούργησε απώλεια στήριξης στο διαχύτη όταν ήταν ανοιχτό το DRS και στη συνέχεια έκλεισε πάλι.
Η Williams άλλαξε τις πτέρυγες και στα δύο μονοθέσια της, προκαλώντας την εκκίνηση των Lance Stroll και Sergey Sirotkin από το pitlane, και αυτήν την εβδομάδα αξιολογεί τη νέα προδιαγραφή για να βρει την αιτία του προβλήματος.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Paddy Lowe, περιέγραψε το πρόβλημα ως “διαλείπον αλλά πραγματικά αρκετά καταστροφικό”.
Είπε: «Σε αυτή την κατάσταση έχουμε μία πραγματικά μεγάλη απώλεια κάθετης δύναμης, το οποίο δεν είναι πραγματικά ασφαλές.
«Φυσικά θα μπορούσαμε να σκεφτούμε τον αγώνα χωρίς να χρησιμοποιήσουμε κανένα DRS, αλλά αυτό δεν είναι τρόπος να είσαι ανταγωνιστικός.
Ερωτηθείς αν η ομάδα θα προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει την πτέρυγα στο μέλλον, ο Lowe πρόσθεσε: «Ναι, είμαι βέβαιος ότι υπάρχει ένας τρόπος να γίνει αυτό, που απλά πρέπει να κατανοήσουμε.
«Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι ουσιαστικά λανθασμένο με αυτήν την πίσω πτέρυγα.
«Έχει να κάνει με το πώς όλα έχουν ενωθεί, είναι ένας συνδυασμός, που προκαλεί ένα περίεργο φαινόμενο.
«Δεν έχουμε την απάντηση αυτή τη στιγμή, όχι. Θέλουμε να κάνουμε κάποιες παραπάνω αξιολογήσεις.»
Ο Lowe είπε ότι η εκκίνηση και των δύο μονοθεσίων από το pitlane ήταν “μια νέα εμπειρία που ελπίζω να μην επαναληφθεί”.
Η πίσω πτέρυγα αποτελεί μέρος ενός προγράμματος ανάκαμψης που τέθηκε σε εφαρμογή μετά το δύσκολο ξεκίνημα της Williams τη φετινή σεζόν.
Ο Lowe είπε ότι αυτό δεν θα επηρεάσει πραγματικά το αναπτυξιακό πλάνο και θα προσφέρει στην πραγματικότητα μια καλύτερη εικόνα για το τι συμβαίνει και τι μπορεί να βελτιωθεί.
«Ο συσχετισμός είναι ένα ατέρμον έργο», πρόσθεσε. «Ο λόγος που βλέπετε τις ομάδες να τρέχουν όλες τις φορές, είναι απλώς μια συνεχής προσπάθεια να βελτιωθεί η συσχέτιση μεταξύ των εργαλείων πίσω στη βάση και των μονοθεσίων που τρέχουν πραγματικά στις πίστες.
«Μπορεί να μάθεις πράγματα τώρα που να είναι σχετικά και για το επόμενο έτος.»
Ο Lowe δήλωσε ότι η πίσω πτέρυγα είναι η λύση της Williams για μέγιστη κάθετη δύναμη που έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο αποτελεσματική στην Ουγγαρία και τη Σιγκαπούρη, αλλά ήταν ελαφρώς καλύτερη και σε πίστες όπως το Silverstone.
Υποσχέθηκε ότι περισσότερες αναβαθμίσεις θα κάνουν την εμφάνιση τους στη Γερμανία και την Ουγγαρία, αλλά δεν θα υποσχεθούν κάποιο συγκεκριμένο κέρδος ή λεπτομέρειες για το ποιες θα είναι οι εξελίξεις.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!