Η FIA αντιμετωπίζει το ζήτημα των πίστας στο Silverstone στη στροφή Club προσθέτοντας ένα επιπλέον kerb στο εξωτερικό της στροφή κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών της Παρασκευής για το Βρετανικό Grand Prix, πολλοί οδηγοί της Formula 1 έτρεχαν φανερά ανοιχτά στην περιοχή διαφυγής κατά τη διάρκεια ενός κανονικού γύρου.
Συνήθως, η FIA ανησυχεί μόνο για μια τέτοια συμπεριφορά όταν οι οδηγοί θεωρείται ότι έχουν αποκτήσει πλεονέκτημα. Αν και αυτό δεν συνέβη την Παρασκευή, θεωρήθηκε ότι θα μπορούσε να δημιουργηθεί θέμα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ειδικά στα προκριματικά, αν επιτρέπεται στους οδηγούς να πάρουν ακραίες γραμμές.
Ένα τμήμα 25 μέτρων θα έχει πλέον υψηλής ταχύτητας kerb 50 χιλιοστών, παρόμοια με εκείνα που χρησιμοποιήθηκαν στις στροφές 1 και 3 στην Αυστρία την περασμένη εβδομάδα (κυρίως εικόνα), και θα τοποθετηθούν περίπου 1,5 μέτρο πέρα από τη λευκή γραμμή.
Οι οδηγοί ενημερώθηκαν για το νέο περιορισμό από τον διευθυντή αγώνων Charlie Whiting στην ενημέρωση των οδηγών της Παρασκευής και ενώ υπήρχαν προτάσεις από μερικούς ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε για το επόμενο έτος, η ιδέα ήταν γενικά αποδεκτή ως λογική.
“Φυσικά, ως οδηγός χρησιμοποίησα όλη τη περιοχή που μπορούσα και κανείς δεν μου είπε τίποτα”, δήλωσε ο rookie της F1 Pierre Gasly. «Καθώς κανείς δεν μου είπε τίποτα, φυσικά συνέχισα να το κάνω. Για το Σάββατο, νομίζω ότι θα είναι λίγο πιο δίκαια για όλους.
“Αν κάποιος θα μου πει ότι το παράκανα, θα πω “Ναι”, γιατί βγήκα τελείως έξω, επειδή είναι χρόνος γύρου και θέλεις να πας όσο πιο γρήγορα μπορείς. Είναι ένας τρόπος για να γίνει λίγο πιο δίκαιο μεταξύ όλων και είναι πιθανώς μια καλή ιδέα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!