Οι τρέχοντες δυσκολίες του Dani Pedrosa στο MotoGP προέρχονται από έλλειψη κινήτρων που καθιστά “αδύνατο” το να είναι γρήγορος με τη Honda, σύμφωνα με τον Marc Marquez.
Ο Pedrosa, ο οποίος θα αντικατασταθεί από τον Jorge Lorenzo στην Repsol Honda για το 2019, υπέμεινε ένα κακό ολλανδικό TT το περασμένο Σαββατοκύριακο, όντας 18ος στα προκριματικά και παίρνοντας ένα βαθμό στον αγώνα με τη 15η. Αυτό προσθέτει σε ένα φτωχό σερί αποτελεσμάτων του Ισπανού βετεράνου, ο οποίος έχει πέσει στην 12η θέση στη βαθμολογία που σημείωσε μόλις 12 βαθμούς στις τρεις τελευταίες κούρσες.
“Ο Dani περνάει μια δύσκολη κατάσταση”, δήλωσε ο Marquez για τον συμπαίκτη του. “Το Assen είναι μία από τις πίστες όπου δυσκολεύεται περισσότερο λόγω της φυσικής του κατάστασης. “Αλλά με τη μοτοσυκλέτα μας, αν δεν είσαι κινητοποιημένος, είναι αδύνατο να είσαι γρήγορος. Η μοτοσυκλέτα μας κουνιέται πολύ, πρέπει να την οδηγείς με γενναιότητα”.
Ο Pedrosa αναμένεται να παραμείνει στο MotoGP το επόμενο έτος ως μέρος μιας νέας ομάδας δορυφορικών Yamaha με έδρα την Sepang και υποστήριξη από την Petronas, αν και η επίσημη επιβεβαίωση της συμφωνίας δεν έχει ακόμη υλοποιηθεί.
Μιλώντας στη Βαρκελώνη, ο Pedrosa παραδέχτηκε ότι η αβεβαιότητα για το μέλλον του είχε επηρεάσει την απόδοσή του και επανέλαβε αυτό το συναίσθημα μετά από το θλιβερό του αποτέλεσμα της 18ης θέσης στο grid του Assen το Σάββατο. Ο 32χρονος τερμάτισε τέταρτος σε ένα group πέντε αναβατών με την KTM του Pol Espargaro, τις δύο Aprilia των Aleix Espargaro και Scott Redding και την Avintia Ducati του Tito Rabat.
“Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο”, δήλωσε ο Pedrosa. “Δεν ξεκίνησε καλά στον αγώνα και δεν κάναμε καμία πρόοδο στην αρχή, έχασα μερικές θέσεις, και έτσι ήταν δύσκολο να βρεθώ στο ρυθμό. Πάνω ή κάτω είχα το ίδιο συναίσθημα με τα δοκιμαστικά και στη συνέχεια λίγο-λίγο στη κούρσα όταν περνούσαν οι γύροι άρχισα να γίνομαι ταχύτερος και ταχύτερος και πιο άνετος και βελτίωσα τους χρόνους μου.
“Το πρόβλημά μου ήταν όταν έφτασα αυτό το group και έχανα πολύ χρόνο στο τελευταίο chicane, γι ‘αυτό ήταν δύσκολο για μένα να κάνω μια ξεκάθαρη προσπέραση και έπειτα ήμουν κολλημένος πίσω από το group και άρχισα να κάνω γύρους και πάλι αργά. Στη συνέχεια, βγήκα ανοιχτά στην 1η στροφή για να αποφύγω τη πτώση και έπειτα έχανα δύο με τρία δευτερόλεπτα από το group σε ένα γύρο, για δύο γύρους πίεσα και ανέβηκα πάλι σε καλό ρυθμό.
“Το θετικό κομμάτι στο τέλος είναι ότι έκανα γύρους δυνατά, εκτός από την αρχή ή με τη χρήση καινούργιων ελαστικών, οπότε πρέπει να δουλέψω για να γίνω πιο γρήγορος με καινούργια ελαστικά, ώστε να μπορώ να προκρίνομαι καλύτερα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!