Η Παρασκευή ήταν μια μέτρια ημέρα για την Red Bull με τον Verstappen να δείχνει γρήγορος στο FP1, αλλά αντιμετώπισε δυσκολίες με το set-up της RB14 στο FP2. Παραπονέθηκε για μπροστινό μπλοκάρισμα και πέρασε πάνω από τα kerb τραυματίζοντας το πάτωμα του μονοθεσίου του. Ο Ricciardo πέρασε πολύ χρόνο μέσα στο γκαράζ της ομάδας στο FP2 και δεν έδειξε πολύ σταθερός στην προσομοίωση των κατατακτήριων. Ο Daniel Ricciardo στο FP1 είχε χρόνο 1:05.483 και πήρε την 5η θέση και στο FP2 είχε χρόνο 1:05.031 και πήρε την 4η θέση.
“Ήταν ωραία εκεί έξω. Είναι ένας γρήγορος γύρος αλλά είναι απολαυστικός για ένα λεπτό και κάτι που διαρκεί. Είναι μικρός γύρος και αυτό φέρνει τους χρόνους πολύ κοντά. Νομίζω ότι το πρωί πρέπει να ήμασταν λίγο πιο ισχυροί απ’ ότι το απόγευμα και έχουμε λίγο χρόνο ακόμη για να βρούμε. Αλλάξαμε μερικά πράγματα ανάμεσα στις περιόδους αλλά πιστεύω πως μπορούμε να βρούμε κάτι καλό ανάμεσα σε αυτά τα δυο set-ups.”
“Το πρωί ένιωσα καλύτερα με τα Soft ελαστικά παρά με τα Ultrasoft και το απόγευμα έκανα καλύτερο χρόνο με τα Supersoft παρά με τα Ultrasoft. Κατανοώ ότι ο Lewis ήταν ταχύτερος με τα Soft. Είναι εκπληκτικό αλλά τα ελαστικά είναι όλα πολύ κοντά, έτσι, θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποια στρατηγική θα ακολουθήσουν οι ομάδες αύριο στις κατατακτήριες.”
“Με ρωτάνε συνέχεια για τα kerbs. Πράγματι, τραυμάτισα λίγο την εμπρόσθια πτέρυγα το πρωί σε ένα kerb, αλλά νομίζω ότι είναι ένα καλό πράγμα. Είναι δουλειά μας να μείνουμε μακριά τους και είναι τα όρια της πίστας. Κάποιες από αυτές τις νέες πίστες που δεν έχουν τοίχους δεν έχουν ένα πραγματικό όριο, δεν νομίζω ότι αυτό είναι κακό για εναλλακτική, έχει τουλάχιστον μια κρούση. Θα είναι πολύ ενδιαφέρον το να δούμε τις στρατηγικές που θα ακολουθήσουν οι ομάδες αύριο.”
Ο teammate του Ricciardo, ο Max Verstappen, είχε χρόνο 1:05.072 στο FP1 και πήρε την 3η θέση και στο FP2 είχε χρόνο 1:05.125 παίρνοντας την 5η θέση.
“Σήμερα ήταν μια μέτρια ημέρα. Προκάλεσα ζημιά στο πάτωμα του μονοθεσίου στο FP2 και το να τρέχω με αυτή τη ζημιά για το μεγαλύτερο μέρος της περιόδου δεν ήταν κάτι ιδανικό. Νομίζω πως προκλήθηκε από τις δονήσεις στα εσωτερικά kerbs, όχι τα πολύ μεγάλα. Αυτό έκθεσε την αίσθηση του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να έχω μια απλή ημέρα.”
“Πρέπει να δουλέψουμε το set-up καθώς νιώθω ότι υστερούσαμε λίγο σε ταχύτητα πάνω στις στροφές, ξέρουμε ότι χάνουμε στις ευθείες και χρειαζόμαστε να βρούμε κάτι όπου μπορούμε. Αυτό ίσως να ήταν ένα αποτέλεσμα της ισορροπίας, η οποία δεν ήταν και πολύ καλή. Θα κοιτάξουμε τα στοιχεία μας το απόγευμα διότι αυτή τη στιγμή δεν είμαι γενικά χαρούμενος.”
“Η προσθήκη της τρίτης ζώνης DRS θα μας βοηθήσει στον αγώνα και εάν φέρω το μονοθέσιο εκεί που το θέλω θα έχουμε κάτι καλό. Αν η αίσθηση είναι μαζί μου στο μονοθέσιο νομίζω πως τα ελαστικά θα δουλέψουν και όλα θα έρθουν πιο εύκολα. Τα kerbs είναι αρκετά επικίνδυνα αλλά είναι κάπως έτσι τα τελευταία χρόνια, δεν είναι κάποια έκπληξη, είναι τα ίδια για όλους και έτσι πρέπει να τα αποφύγουμε. Φυσικά και μπορούν να κάνουν ζημιά στην εμπρόσθια πτέρυγα αλλά αν ήταν ένας τοίχος στη θέση τους θα πέφταμε πάνω και έτσι πρέπει να τα αποφεύγουμε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!