Η Mercedes είναι πρόθυμη να υποδεχθεί μία πιθανή άφιξη της Porsche στη Formula 1 το 2021, εάν ο κατασκευαστής από τη Στουτγάρδη δεσμευτεί τελικά να επιστρέψει στο άθλημα.
Η Porsche πήρε μέρος στις συζητήσεις σχετικά με τους μελλοντικούς κανονισμούς της μονάδας ισχύος της F1, οι οποίες συνεχίστηκαν μέχρι την ανακοίνωση του βασικού πακέτου τον περασμένο Οκτώβριο, σε συνεργασία με τους τέσσερις υπάρχοντες προμηθευτές.
Μέχρι στιγμής δεν έχει δεσμευτεί επίσημα με τη FIA και τη Liberty.
Ωστόσο, έχει δηλώσει στο Motorsport.com ότι θα επιστρέψει μόνο ως συνεργάτης μιας υπάρχουσας ομάδας, και όχι μόνη της.
Η Red Bull και η Williams έχουν συνδεθεί με μια πιθανή μελλοντική συμφωνία, με την τελευταία να έχει απολαύσει μια τεχνολογική συνεργασία με την Porsche στο παρελθόν.
Ο Wolff λέει ότι η Mercedes θα είναι στην ευχάριστη θέση να δει τον αντίπαλό της να γίνει μέλος της Ferrari, της Renault και της Honda.
«Όσο περισσότερο μαχόμαστε, στον μικρό μας παράδεισο, τόσο περισσότερο το απολαμβάνουμε», δήλωσε στο Sky F1.
«Πιστεύω ότι η Porsche ενδιαφέρεται αλλά κοιτάζοντας το περιβάλλον, δεν είναι ξεκάθαρο το πως. Κάθεται στο τραπέζι και κοιτάει τη συνεισφορά της.»
Ο Wolff κατέστησε επίσης σαφές ότι συνεχίζονται οι συζητήσεις σχετικά με τις λεπτομέρειες των κανονισμών της μονάδας ισχύος του 2021, με ορισμένους κατασκευαστές να επιθυμούν να διατηρήσουν περισσότερη τεχνολογία και μεγαλύτερη διαφοροποίηση με λιγότερα τυποποιημένα μέρη.
«Αυτό δεν έχει αποφασιστεί ακόμη, αλλά υποθέτω ότι την επόμενη εβδομάδα στην Ομάδα Στρατηγικής θα ακούσουμε λίγο περισσότερά.
«Δεν υπάρχει ακόμα συμφωνία μεταξύ του τι έχει συμβεί στις προηγούμενες συνεδρίες και όλων των κατασκευαστών κινητήρων. Συνεπώς, υπάρχουν αρκετά σκληρές συζητήσεις να γίνουν ακόμη, θεωρώ.
«Για εμάς, είναι σημαντικό το μήνυμα της τεχνολογίας να παραμείνει εκεί, στην αποτελεσματικότητα. Επειδή η αποδοτικότητα ισοδυναμεί με την απόδοση, είναι σημαντικό όταν ο κόσμος κινείται προς ένα πιο οικολογικό περιβάλλον και τον ηλεκτρισμό και εμείς, για ιστορική νοσταλγία, κινούμαστε 20 χρόνια πίσω.
«Δεν είναι κάτι που θέλουμε να κάνουμε, πρέπει να παραμείνει σε πολύ υψηλό επίπεδο απόδοσης και αποδοτικότητας. Πρέπει να είναι ένα διαφορετικό φάσμα και αυτό είναι σημαντικό για όλους τους κατασκευαστές κινητήρων και όχι ένα τυποποιημένο κομμάτι.»
Κοιτάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα του συνολικού πακέτου για το 2021, είπε: «Νομίζω ότι η διαφάνεια και η σαφής πορεία είναι σημαντικές, πρέπει να γνωρίζουμε τι θα γίνει το 2021, πως είναι οι κανονισμοί, από πλευράς μονάδας ισχύος αλλά και του σασί , για να φτάσουμε τα πράγματα σε καλό σημείο και να αποφύγουμε μια κλιμάκωση κόστους, μια βιαστική δαπάνη, την τελευταία στιγμή.
«Ελπίζω ότι με την συνάντηση της επόμενης εβδομάδας θα έχουμε λίγο περισσότερη κατανόηση και συμβολή, και τότε θα δούμε πώς θα καταλήξει.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!