Ο Lewis Hamilton ήταν επικεφαλής στο 1-2 της Mercedes στο ντεμπούτο του βαρέως αναβαθμισμένου αεροδυναμικού πακέτου του αυτοκινήτου της, στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών της Formula 1 για το Αυστριακό Grand Prix.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν από νωρίς ταχύτερος στη περίοδο με ένα γύρο στο 1:04.579δ χρησιμοποιώντας τα μαλακά Pirelli. Αν και χρησιμοποίησε τα ultrasoft αργότερα, ο Hamilton δεν βελτίωσε αλλά είχε κάνει περισσότερα από αρκετά για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση. Αργότερα στη περίοδο, και ενώ σε μεγάλο πακέτο γύρων στα ultrasoft, ο Hamilton παραπονέθηκε για “υπερβολική υποστροφή”.
Ο Valtteri Bottas ανέβηκε στη δεύτερη θέση νωρίς στη περίοδο χρησιμοποιώντας τα supersofts, βελτιώνοντας στη συνέχεια κατά 0.012δ στα ultrasofts για να καταλήξει 0.176δ πίσω από τον Hamilton.
Ο Sebastian Vettel της Ferrari ήταν ο τρίτος ταχύτερος, βρίσκοντας λίγο περισσότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου μετά τη μετάβαση από τα soft στα ultrasoft και καταλήγοντας 0.236δ μακριά από το ρυθμό.
Αυτό έβαλε τον γερμανό οδηγό μπροστά τις δύο Red Bulls του Daniel Ricciardo και του Max Verstappen, οι οποίοι χωρίστηκαν από ένα δέκατο του δευτερολέπτου. Ο καλύτερος χρόνος του Ricciardo είχε οριστεί στα supersoft, ενώ ο Verstappen είδε μια οριακή βελτίωση χρησιμοποιώντας τα ultrasoft.
Ο Kimi Raikkonen ήταν ο πιο αργός από τους οδηγούς από τις τρεις μεγάλες ομάδες, κατά 0.140δ πιο αργός από τον Verstappen. Ο Φινλανδός δυσκολεύτηκε για να βρει χρόνο στους πρώιμους γύρους του στα ultrasoft, όπου περιλάμβαναν και μία έξοδο στη στροφή 3 μετά το κλείδωμα τροχών, αλλά βελτιώθηκε αργότερα στην πορεία του.
Το δίδυμο της Haas, Romain Grosjean και Kevin Magnussen ήταν καλύτεροι από τους υπόλοιπους, με τον Grosjean μόλις 0,164δ πιο αργό από τον Raikkonen. Ο Magnussen διέφυγε το να περάσει από τα χαλίκια στην κατηφόρα της στροφή 4, καταλήγοντας πάνω από ένα δέκατο πιο αργά από τον συμπαίκτη του. Αργότερα βγήκε ανοιχτά στην στροφή 9, χάνοντας μερικά μικρά κομμάτια του αμαξώματος ως αποτέλεσμα, με την περιπετειώδη περίοδό του να καταλήγει με εντολή να σταματήσει το αυτοκίνητο αμέσως μετά την απελευθέρωσή του από τα pit με έναν χαλαρό μπροστινό-δεξί τροχό.
Ο οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly, ήταν ο ένατος πιο γρήγορος παρά το γεγονός ότι βγήκε ανοιχτά στην τελική στροφή μετά από το πέρασμα πάνω από τα ψηλά κίτρινα κάθετα kerbs στη στροφή 9 και το σπάσιμο της εμπρός αριστερά ανάρτησης. Ακινητοποιήθηκε στα χαλίκια, οδηγώντας σε μια κόκκινη σημαία πέντε λεπτών, ενώ το αυτοκίνητό του ανακτήθηκε από γερανό.
“Ήταν λίγο περίεργο, μετά τους πρώτους γύρους ένιωσα κάποιες δονήσεις στο μπροστινό άκρο και η ομάδα έλεγξε το αυτοκίνητο, όλα ήταν καλά”, δήλωσε ο Gasly στο Sky Sports F1. “Στη συνέχεια, στη στροφή 9 είχα λίγο υποστροφή, πήγα πάτησα πάνω στο kerb και η ανάρτηση έσπασε τελείως εκεί. Δεν ξέρω πραγματικά γιατί και είναι λίγο ενοχλητικό να μην μπορώ να ολοκληρώσω τη περίοδο.”
Ο οδηγός της McLaren, Stoffel Vandoorne, ολοκλήρωσε την πρώτη δεκάρα, 1.351δ πίσω από το ρυθμό.
Ο Carlos Sainz ήταν 11ος ταχύτερος για τη Renault μετά την επιβίωσή του από ένα μεγάλο κλείδωμα τροχών στη στροφή 4 το οποίο οδήγησε σε ένα πέρασμα από τα χαλίκια. Ήταν περίπου ένα δέκατο πιο γρήγορος από τον Charles Leclerc της Sauber, με 13ο τον Esteban Ocon της Force India.
Ο Marcus Ericsson ήταν ένας άλλος οδηγός που πέρασε από τα χαλίκια στην 3η στροφή μετά από ένα μικρό κλείδωμα, αλλά κατέληξε 14ος μπροστά από τον Nico Hulkenberg της Renault.
Ο Sergey Sirotkin, ο οποίος έμεινε εκτός στην πρωινή περίοδο για να τρέξει ο εφεδρικός οδηγός Robert Kubica, ήταν 16ος ταχύτερος.
Ο οδηγός της McLaren, Fernando Alonso είχε μια δύσκολη περίοδο, με βλάβη που υπέστη κατά τους πρώτους του γύρους που οδήγησε σε αλλαγή πατώματος. Τελείωσε τη περίοδο 19ος, μπροστά μόνο από την Williams του Lance Stroll, που είχε μία έξοδο στα χαλίκια στη στροφή 10 με 40 λεπτά να απομένουν στην περίοδο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!