Ο Lewis Hamilton κυριάρχησε στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το γαλλικό Grand Prix της Formula 1, με διαφορά στα επτά δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο οδηγός της Mercedes έθεσε το ρυθμό νωρίς με την ταχύτητά του στα supersoft Pirelli, αλλά έπεσε στη δεύτερη θέση μετά το 1:33.243δ του Daniel Ricciardo, το οποίο έγινε σε ultrasoft ακριβώς πριν από τη μέση της περιόδου.
Ο Hamilton ήταν ένας από τους τελευταίους που ξεκίνησε για γύρους στα ultrasoft, αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει αυτή την προσπάθεια όταν η περίοδος διακόπηκε με κόκκινη σημαία μετά από 42 λεπτά.
Η Force India του Sergio Perez, έχασε τον αριστερό-πίσω τροχό της στη στροφή 7 και περιστράφηκε στην Mistral ευθεία. Ο Perez βρισκόταν στον δεύτερο γύρο του σε εκείνη την στιγμή με τα.
Ο Hamilton ξεκίνησε μετά από την κόκκινη σημαία στο ίδιο σετ ελαστικών και έκανε το 1:32.539δ στην πρώτη του προσπάθεια, θέτοντας έναν ιδιαίτερα έντονο ρυθμό στον τελικό τομέα.
Έπειτα είχε μια άλλη προσπάθεια μετά από έναν αργό γύρο, στον οποίο έθεσε τον ταχύτερο μεσαίο τομέα όλων, αλλά ο τελικός χρόνος του ήταν δύο δέκατα πιο αργός από τον καλύτερό του.
Ο Ricciardo κρατιόταν στη δεύτερη θέση, παρόλο που η Red Bull, του Max Verstappen, ήταν μόλις 0.028 δευτερόλεπτα πιο αργά στα ultrasofts μετά την κόκκινη σημαία.
Ο οδηγός Ferrari, Kimi Raikkonen βελτιώθηκε επίσης μετά τη διακοπή, παίρνοντας για λίγο την τρίτη θέση πριν πέσει στην τέταρτη θέση όταν βελτιώθηκε ο Verstappen.
Αυτό τον έθεσε 0.263δ γρηγορότερα από τον teammate του Sebastian Vettel, ο οποίος έθεσε ένα γρήγορο γύρο στα ultrasofts πριν την κόκκινη σημαία.
Ο οδηγός της Haas, Romain Grosjean, όπως ο Hamilton, ήταν στην πίστα όταν εμφανίστηκε η κόκκινη σημαία, οπότε έπρεπε να εγκαταλείψει την πρώτη του προσπάθεια. Αλλά ανέβηκε έκτος, 1.160δ δευτερόλεπτα, μετά την επανεκκίνηση.
Αυτό τον έβαλε μπροστά από τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas, ο οποίος έδειξε έντονο ρυθμό στα μαλακά Pirelli νωρίς και βγήκε στα ultrasofts ακριβώς πριν από την κόκκινη σημαία.
Ο Bottas δεν ήταν σε θέση να επιστρέψει στην πίστα μετά την επανεκκίνηση, με την ομάδα να αφαιρεί το πάτωμα του μονοθεσίου του για να διερευνήσει μια διαρροή νερού που τον κράτησε έξω από το υπόλοιπο της περιόδου.
Ο Fernando Alonso κατέλαβε την όγδοη θέση με τρία λεπτά να απομένουν για το τέλος της περιόδου με έναν γύρο 1.861δ πίσω από το ρυθμό. Ο οδηγός της McLaren επικεντρώθηκε στη χρήση των μαλακών Pirelli για μεγάλο μέρος της περιόδου, πριν βάλει τα ultrasofts αργά για να ανέβει από την 13η θέση. Στη συνέχεια είχε τετακέ στη στροφή 4 μετά την απώλεια πρόσφυσης στην έξοδο στα kerb.
Ο Kevin Magnussen πήρε την ένατη θέση, ακριβώς μπροστά από τον Pierre Gasly, με το ζευγάρι να είναι ανάμεσα στους οδηγούς που βάλανε από νωρίς τα ultrasofts και προσωρινά ήταν στην πρώτη πεντάδα.
Ο Nico Hulkenberg, ο οποίος είχε βάλει τα ultrasofts πριν από την κόκκινη σημαία, ήταν 11ος, 2.528δ κάτω παρά τα προβλήματα με την αλλαγή της κατεύθυνσης του ανέμου προβληματίζοντας με την ισορροπία της Renault του στο πρώτο μέρος της περιόδου.
Ο Carlos Sainz ήταν μόλις 0,019δ πιο αργός από τον teammate του στη δεύτερη Renault, προχωρώντας μπροστά από την McLaren του Stoffel Vandoorne.
Ο οδηγός της Sauber, Charles Leclerc, και ο Brendon Hartley της Toro Rosso, ήταν οι επόμενοι, με την περίοδο του Hartley να σταματά πρόωρα με εννέα λεπτά να απομένουν όταν του ζητήθηκε να σταματήσει μετά από απώλεια ισχύος – οδηγώντας στο εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας να ενεργοποιηθεί.
Ο Esteban Ocon ήταν 16ος μπροστά από τα δύο αυτοκίνητα της Williams, με τους Lance Stroll και Sergey Sirotkin, με τον Perez να είναι 19ος έχοντας κάνει τον καλύτερο χρόνο του στα μαλακά πριν από το περιστατικό του.
Ο Marcus Ericsson δεν μπόρεσε να τρέξει ως αποτέλεσμα βλάβης που υπέστη το σασί με τη φωτιά στη συντριβή του στη στροφή 11 κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου της ημέρας.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!