Η πρώτη εκ των δύο Toyota, η #8 του Fernando Alonso επέκτεινε το προβάδισμά της σε πάνω από ένα λεπτό στο Le Mans 24 Hours με τρεις ώρες να απομένουν στον αγώνα, καθώς ο Paul di Resta υπέστη μεγάλο ατύχημα.
Οι πρωινές ώρες έφεραν δύο διακοπές και διαδικασίες ασφαλείας αυτοκινήτου, η πρώτη για να επισκευάσει ένα χαλαρό κάλυμμα αποστράγγισης στην έξοδο της Tertre Rouge και η δεύτερη για ένα μεγάλο ατύχημα του di Resta στην #22 United Autosport Ligier.
Ο Di Resta έχασε τον έλεγχο του LMP2 αυτοκινήτου του στο δεύτερο μέρος των Porsche Curves και έπεσε με το ρύγχος σε τοίχο από σκυρόδεμα. Ο Σκωτσέζος διέφυγε χωρίς τραυματισμό, αλλά μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο για προληπτικούς ελέγχους.
Κατά τη διάρκεια των δύο περιόδων αυτοκινήτου ασφαλείας, ο Jose Maria Lopez, ο οποίος είχε αναλάβει την #7 Toyota από τον Mike Conway, έχασε ένα λεπτό από την πρωτοπόρο Toyota του Alonso, πέφτοντας πίσω από ένα διαφορετικό αυτοκίνητο ασφαλείας από τα τρία που γυρνάνε τη πίστα.
Κατά τη δεύτερη επανεκκίνηση, το προβάδισμα του Alonso από τον Jose Maria Lopez είχε φτάσει στα 1:25δ, τα οποία ο Ισπανός κατόρθωσε να σταθεροποιήσει στις 20 ώρες.
Μετά από μια σειρά από μικρές τεχνικές δυσκολίες, η Rebellion παρέμεινε στην πορεία για μια εμφάνιση στο βάθρο. Η R-13 του Mathias Beche υπερασπίστηκε μία διαφορά 30 δευτερολέπτων από το #1 αδελφό αυτοκίνητο του Bruno Senna, αλλά μια ταχύτερη στάση για τον Βραζιλιάνο προώθησε το αυτοκίνητο που μοιράζεται με τον Andre Lotterer και τον Neel Jani στην τρίτη θέση, 11 γύρους πίσω από τις Toyota.
Η #10 DragonSpeed BR01 αποσύρθηκε από τον αγώνα νωρίς το πρωί, μετά από μία έξοδο του Ben Hanley στις Porsche Curves, που σημαίνει ότι η #11 SMP BR1 και η #5 Ginetta είναι οι μόνοι άλλοι που συμμετέχουν ακόμα στην κορυφαία κατηγορία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!