Ο Toto Wolff δήλωσε πως είναι κάπως ενοχλημένος, από το γεγονός ότι η FIA κατονόμασε δύο μέλη του προσωπικού της Mercedes, ως την αιτία της έρευνας που ξεκίνησε στα μονοθέσια της Ferrari για το ERS.
Η Ferrari “έτρεχε” με ειδικό λογισμικό και έναν έξτρα αισθητήρα στο Grand Prix του Monaco αυτό το Σαββατοκύριακο, καθώς η FIA έκανε έλεγχο, ώστε να τελειώσουν “μια και καλή” οι υποψίες που υπήρχαν! Συγκεκριμένα, θεωρήθηκε ότι το μονοθέσιο της Ferrari είχε βρει τρόπο ώστε να “προσπερνά” τον ειδικό αισθητήρα της FIA, κερδίζοντας έτσι έξτρα ενέργεια λόγω της υπέρβασης του ορίου των 120kW, που έχει τεθεί στο MGU-K.
Ο υπεύθυνος αγώνων της F1 Charlie Whiting ανακοίνωσε δημόσια την Κυριακή πως η FIA είναι τώρα πια ικανοποιημένη.
Ωστόσο, μετά από την ανακοίνωση αυτή επίσης δήλωσε πως η έρευνα ήταν ένα αποτέλεσμα ερώτησης, που προήλθε από “ένα άτομο της Ferrari που εργάζεται πια ως μηχανικός στην Mercedes.” Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο Whiting κατονόμασε τον Lorenzo Sassi, καθώς και έναν πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari, τον James Allison!
Βέβαια ο Wolff δεν έμεινε έκπληκτος…
“Μια από τις υποχρεώσεις μου είναι να προστατεύω τα άτομά μου και αν συγκεκριμένα άτομα υποδεικνύονται για λάθος λόγους, τότε αυτό είναι σίγουρα ενοχλητικό,” δήλωσε το αφεντικό της Mercedes.
“Οι ομάδες θέτουν ερωτήσεις στην FIA κάθε μέρα… Νομίζω πως δεν είναι κάτι αναγκαίο να δηλώσεις δημόσια ότι ένα συγκεκριμένο άτομο αμφισβήτησε ένα θέμα κανονισμού! Εάν λες ότι μια συγκεκριμένη ομάδα το έχει κάνει αυτό, τότε είναι απόλυτο σωστό, αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας. Το να μιλάς για μεμονωμένα άτομα δεν είναι η σωστή δράση…”
Όσον αφορά το γεγονός ότι η FIA τελικά ξεκαθάρισε πως το μονοθέσιο της Ferrari είναι νόμιμο, ο Wolff θεωρεί πια το συμβάν λήξαν!
“Η FIA εξέδωσε δημόσια ανακοίνωση και σαν αρμόδιο όργανο, έχουν το νόμιμο δικαίωμα να το κάνουν αυτό. Καμία κριτική δεν έχει γίνει για αυτό. Καμία διαμαρτυρία. Δεν ξεκινήσαμε καμία έρευνα. Καμία ετυμηγορία. Τους εμπιστευόμαστε! Ο κανονικός τρόπος δράσης είναι οι ομάδες να ρωτούν τέτοιου είδους θέματα καθημερινά και αυτό συνέβη και σε αυτή την περίπτωση.”
Τέλος, το αφεντικό της Mecedes δήλωσε πως δεν νομίζει πως η Ferrari θα τους “κρατήσει κακία” για αυτή την περίπτωση…
“Είναι σαν το ράγκμπι. Τσακώνεστε, αλλά μετά πίνετε μια μπύρα μαζί!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!