Οι αγωνοδίκες της Formula 1 αποφάσισαν να μην προβούν σε περαιτέρω ενέργειες μετά τη διερεύνηση της σύγκρουσης μεταξύ του Charles Leclerc και του Brendon Hartley προς το τέλος του Grand Prix του Μονακό.
Ο Leclerc χτύπησε στο πίσω μέρος της Toro Rosso του Hartley, ύστερα από βλάβη στα φρένα της Sauber μετά την έξοδο του τούνελ, με την πρόσκρουση να θέτει εκτός και τους δύο οδηγούς από τον αγώνα.
Και οι δύο οδηγοί κλήθηκαν στους αγωνοδίκες μετά τον αγώνα, αλλά με το γεγονός ότι προκλήθηκε σαφώς από βλάβη του μονοθεσίου, δεν δόθηκαν ποινές.
“Οι αγωνοδίκες αφού εξέτασαν τα βίντεο και άκουσαν τις γνώμες πρώτα από τον οδηγό του μονοθεσίου 16, [Charles Leclerc] και ύστερα από τον οδηγό του μονοθεσίου 28, [Brendon Hartley] και από τους αντιπροσώπους των ομάδων, σημείωσαν ότι η σύγκρουση προκλήθηκε από βλάβη του αριστερού δισκόφρενου του μονοθεσίου 16 και όχι από σφάλμα του οδηγού”. Έλεγε, αναλυτικά η δήλωση των αγωνοδικών.
Ο Leclerc δήλωσε ότι το πρόβλημα το είχε υποπτευθεί λίγους γύρους πριν από το περιστατικό.
“Τέσσερις γύροι πριν από αυτό ένιωθα ότι το πεντάλ αργούσε πολύ να αποκριθεί στα φρένα, ήταν πολύ ασυνεπής αυτό”, είπε.
“Ακόμα και η ίδια πίεση που ασκούσα στο πεντάλ έδειχνε μία επιβράδυνση.
“Ήταν πολύ δύσκολο να το διαχειριστώ, ώσπου σε ένα σημείο με εγκατέλειψαν εντελώς”.
Ο Hartley πρόσθεσε: “Έκανα ένα μικρό λάθος που επέτρεψε στο Charles να έρθει λίγο πιο κοντά μου και μετά το συμβάν μου είπε ότι είχε μια αποτυχία των φρένων, γι ‘αυτό μου ζήτησε και συγγνώμη.
“Δεν τον είδα καθόλου που ερχόταν, ήρθε από πολύ μακριά, κλείδωσε ο μπροστινός του τροχός και με έβγαλε έξω από τον αγώνα.”
Ο Hartley προσπαθούσε να χτίσει ένα κενό πέντε δευτερολέπτων από τον Leclerc, αφού είχε λάβει μια ποινή για υπερβολικό όριο ταχύτητας μέσα στα pits.
“Με το θέμα που είχαμε, πιθανότατα θα είχα φτάσει τα πέντε δευτερόλεπτα διαφοράς αλά έτυχε αυτό το συμβάν,” είπε.
“Ήμουν λίγο μπερδεμένος γιατί δεν πίστευα πραγματικά ότι ξεπέρασα το όριο ταχύτητας στο pitlane, έμεινα έκπληκτος όταν μου το ανέφεραν, σκέφτηκα ότι είχα κάνει τα πάντα σωστά εκεί.
“Επίσης, πίεζα για να κλείσω το κενό με τον Carlos [Sainz], με το ενδεχόμενο να τον πέρναγα.
“Νομίζω ότι ήταν δυνατό να πάρουμε ίσως ένα κενό πέντε δευτερολέπτων στο τέλος από τον Charles, οπότε ενδεχομένως να μην ήταν όλα άσχημα για εμένα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!