Ο Ricciardo κάλυψε τον Vettel στην έναρξη του αγώνα στην 1η στροφή και είχε χτίσει ένα προβάδισμα στα 3,6 δευτερόλεπτα προτού οι πρώτοι αλλάξουν τα χρησιμοποιημένα hypersofts τους από τα προκριματικά.
Ο Vettel σταμάτησε στον 16ο γύρο, με τον Ricciardo να διανύει έναν γύρο ακόμα για να επανέλθει στη κορυφή με ένα πλεονέκτημα σε πάνω από τρία δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο Ricciardo άρχισε να αναφέρει μια απώλεια ισχύος και ο Vettel έκλεισε τη διαφορά. Η Red Bull ανέφερε ότι το πρόβλημα δεν θα βελτιωθεί και ο Ricciardo κατάφερε να διατηρήσει το προβάδισμα, αν και με μειωμένο ρυθμό.
Αυτό επέτρεψε στον Vettel βρεθεί σε λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω του, με τον Hamilton να κλείνει σταδιακά και να βάζει τους τρεις πρώτους μέσα σε τρία δευτερόλεπτα ο ένας από τον άλλο. Ωστόσο, ο Hamilton διαμαρτυρήθηκε περισσότερο για την κατάσταση των ελαστικών του και βαθμιαία υποχώρησε πίσω σε μία μοναχική τρίτη θέση.
Η απώλεια του ρυθμού από τον Ricciardo σήμαινε ότι οι Kimi Raikkonen και Valtteri Bottas έκλειναν τη διαφορά με τη μάχη τους για την τέταρτη θέση και προσπάθησαν να φτάσουν τους τρεις πρώτους, αλλά δεν κατάφεραν να το κάνουν σύντομα.
Ο Bottas ήταν υποψήφιος για καλύτερο ρυθμό αφού άλλαξε στα supersofts στο μοναδικό pitstop του με τους άλλους τέσσερις μπροστά στα ultrasoft και ήταν πολύ ταχύτερος όταν είχε καθαρό αέρα μπροστά του. Ο ρυθμός του έπεσε μόλις έφτασε τον Raikkonen και βρήκε τον εαυτό του κολλημένο πίσω από τη Ferrari, και παρόλο που έκλεισαν τη διαφορά με τον Hamilton στο τέλος, κράτησαν τις θέσεις τους.
Ο Esteban Ocon κρατήθηκε για να τελειώσει ως ο καλύτερους από τους υπόλοιπους για την Force India. Ο Ocon πήγε για αλλαγή ελαστικών αργότερα από τους περισσότερους, αλλά όχι τόσο αργά όσο ο Pierre Gasly και ο Nico Hulkenberg, οι οποίοι έτρεξαν εξαιρετικά μεγάλο πρώτο κομμάτι και είχαν έντονο ρυθμό στο δεύτερο μισό του αγώνα.
Ο Gasly της Toro Rosso, είχε supersofts έναντι των hypersofts του αυτοκινήτου της Renault του Hulkenberg, αλλά κατάφερε να κρατήσει την έβδομη θέση, καθώς ο Ocon κράτησε τους δυο τους πίσω.
Ο Max Verstappen πήρες βαθμούς μετά το ατύχημά του το Σάββατο που τον καταδίκασε σε μια εκκίνηση του από το πίσω μέρος του grid. Η Red Bull του σταδιακά ανέβηκε στη κατάταξη και τελείωσε ένατος μετά την προσπέρασή του επί του Carlos Sainz με μια δυναμική κίνηση στο Nouvelle chicane.
Ο Sainz κρατήθηκε αρχικά μπροστά μετά από μια κίνηση του ολλανδού, κόβοντας το chicane, αλλά αργότερα ο Verstappen κατάφερε να κάνει το προσπέρασμα από την εξωτερική – βγήκε ελαφρώς ανοιχτά στη στροφή και το έκοψε το μισή, περνώντας πάνω από το μισό kerb στην δεξιά του chicane, αλλά κράτησε τη θέση.
Το ατύχημα του αγώνα έγινε όταν Charles Leclerc είχε αστοχία στα φρένα και έπεσε πάνω στον Brendon Hartley, για το Nouvelle Chicane, με επτά γύρους να απομένουν. Ο Hartley ήταν 11ος με τον Leclerc λίγο πίσω του, όταν ο νέος της Sauber έπεσε στο πίσω μέρος της Toro Rosso λίγο μετά την έξοδο από τη σήραγγα. Ο Leclerc, ο οποίος ανέφερε αμέσως μετά “δεν έχω φρένα”, συνέχισε στο δρόμο διαφυγής με το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου του κατεστραμμένο, ενώ ο Hartley πίσω στα pit για να αποσυρθεί με μια σπασμένη πίσω πτέρυγα.
Αυτό προκάλεσε ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά με τόσο λίγο χρόνο να απομένει, οι πρώτοι δεν κινδύνευαν να πάνε στα pit και η σειρά παρέμεινε η ίδια, αν και ο Vettel έπεσε πιο πίσω από τον Ricciardo.
Ο Fernando Alonso ήταν ο άλλος που εγκατέλειψε στον αγώνα. Ο Ισπανός βρισκόταν στην πορεία για να τερματίσει έβδομος μέχρι να αναγκαστεί να αποσυρθεί με την McLaren, η οποία κάπνιζε στο πίσω μέρος καθώς σταμάτησε στην Ste Devote στον 53ο γύρο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!