Ο Fernando Alonso λέει ότι το setup του αυτοκινήτου του για το Grand Prix του Μονακό ήταν σαν να “ρίχνει ένα κέρμα” αφού παραδέχτηκε ότι η McLaren δεν ήταν στο σωστό δρόμο στην τελική περίοδο δοκιμαστικών.
Ο Alonso, ο οποίος έχασε την πλειονότητα της πρώτης περιόδου που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη λόγω ζητημάτων πέδησης, ολοκλήρωσε το Practice3 στη 15η θέση, λέγοντας ότι ο χειρισμός του αυτοκινήτου του ήταν “πολύ παράξενος”. Η ομάδα έκανε αρκετές αλλαγές στη ρύθμιση του αυτοκινήτου πριν από τα προκριματικά και ο Alonso κατάφερε το καλύτερο αποτέλεσμα της σεζόν με την έβδομη θέση.
Ο Alonso παραδέχτηκε ότι οι αλλαγές στο set-up ήταν ένα ρίσκο και ήταν ευχαριστημένος που είχε αποδώσει. “Ήταν ένα πολύ περίπλοκο Σαββατοκύριακο”, δήλωσε ο Alonso. «Χάσαμε την πρώτη περίοδο λόγω των φρένων και στην τρίτη το αυτοκίνητο χειριζόταν πολύ περίεργα. Το πίσω μέρος έμοιαζε αποσυνδεδεμένο από το μπροστινό μέρος. Είχαμε προβλήματα στο πίσω μέρος στις αργές στροφές και στις γρήγορες είχαμε προβλήματα με το εμπρός και αυτό είναι συνήθως ένα παζλ που είναι δύσκολο να λυθεί. Κάναμε πολλές αλλαγές στο αυτοκίνητο και πήγαμε στα προκριματικά σαν να πετάμε ένα κέρμα για να δούμε πώς θα χειριζόταν το αυτοκίνητο. Είδαμε γρήγορα ότι ήταν ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, που χειριζόταν καλύτερα και έδινε εμπιστοσύνη να επιτεθούμε. Η έβδομη θέση έχει πολύ καλή γεύση τώρα”.
Ο οδηγός της McLaren επανέλαβε την πεποίθησή του ότι η διαχείριση των Hypersoft ελαστικών θα είναι το κλειδί για τον αγώνα, αφού η μαλακή σύνθεση της Pirelli έχει μεγαλύτερη φθορά από ό, τι περίμενε από την αρχή του Σαββατοκύριακου.
Ο Alonso, όπως όλοι οι οδηγοί στην κορυφαία 10αδα, θα ξεκινήσει τον αγώνα με τα ροζ ελαστικά και είναι ευρέως αναμενόμενο ότι ολόκληρο το grid θα προσπαθήσει να σταματήσει μόνο μία φορά. “Νομίζω ότι η ερώτηση που όλοι θέλουν είναι για τα Hypersoft, πόσο θα διαρκέσουν και πόσο πρόβλημα θα προκαλέσουν”, πρόσθεσε ο Ισπανός. “Δεν πρόκειται να σε προσπεράσουν, αυτό είναι σίγουρο, αλλά το πόσο θα μείνεις έξω είναι πάντα ένας κίνδυνος. Αν κάποιος σταματήσει νωρίτερα και σε περάσει τότε θα είναι δύσκολα, και αν σταματήσεις νωρίς και είσαι πίσω από ένα αυτοκίνητο που κάνει 65 γύρους στο σκληρό ελαστικό, τότε θα έχεις κολλήσει για 64 γύρους πίσω του”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!